2014-07-24, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndraSortering
Riktigt - detta påverkar också de länder som faktisk försöker att gardera sig mot en ohållbar situation.

Snart får vi nog visa pass i norden med...
Citera
2014-07-24, 16:06
Medlem
Nej,detta briserar inte heller.
Än håller fördämningarna,men det är ju bara en fråga om litet tid likafullt innan de fullkomligt rämnar.
Det vet alla som har en minsta gnutta sunt förnuft samt förstår att pengar inte växer på träd.

Jag har sagt runtomkring 2016.Då fullbordas katastrofen även för medelSvensson.Då går det inte att hålla tillbaka längre.

Känns fortfarande som en ytterst rimlig uppfattning att ha.

Jag hoppas Åkesson förbereder sig för framtida ministerpost.Den skall SD ha..och vi ska kontrollera hela migrationsfrågan inside out.

Över 20 procent är det kört för PK Sverige.

Framåt Sverigevänner!
Citera
2014-07-24, 16:11
Medlem
Det är nåt jävligt märkligt över Sveriges extremt höga asyl/invandringsnivå, Det finns liksom ingen logik över det hela. Det ska inte räcka med att säga att Sverige ska vara ett öppet land och komma undan med det.
Det måste finnas en orsak till att det ser ut som det gör. Hur kommer det sig att det glesbefolkade landet i norr fungerar som slaskhink när det gäller flyktingar och deras anhöriga?

Märkligt att det inte uppstått fler konspirationsteorier än vad som redan finns.
Citera
2014-07-24, 16:11
Medlem
Ajlavjos avatar
Men jösses. Töntsvennen kommer dock förbli töntsvenne in i det sista.

Har många kompisar som annars är smart personer som är helt jävla efterblivna och naiva politiskt. De förstår inte vidden av det här.

Det konstiga är att de i enrum kan vara ganska öppna och förnuftiga, men i grupp är helt bananas. Handlar om socialt tryck, uppenbarligen.

Inget kommer ändras förrän det blir coolt att vara rasist.
Citera
2014-07-24, 16:13
Medlem
Någon som vet om det fortfarande är tankesmedjan Timbro som styr moderaternas politik?
Någon måste ju hålla i rodret och sedan Schlingman sa upp sig så verkar det vara utan ledning.
Det här är ju värre än när Calle Tilt var nere och jagade brudar i Italien på fullbetald arbetstisd med statsministerlön.
Citera
2014-07-24, 16:13
Medlem
funktionells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike
Nej,detta briserar inte heller.
Än håller fördämningarna,men det är ju bara en fråga om litet tid likafullt innan de fullkomligt rämnar.
Det vet alla som har en minsta gnutta sunt förnuft samt förstår att pengar inte växer på träd.

Jag har sagt runtomkring 2016.Då fullbordas katastrofen även för medelSvensson.Då går det inte att hålla tillbaka längre.

Känns fortfarande som en ytterst rimlig uppfattning att ha.

Jag hoppas Åkesson förbereder sig för framtida ministerpost.Den skall SD ha..och vi ska kontrollera hela migrationsfrågan inside out.

Över 20 procent är det kört för PK Sverige.

Framåt Sverigevänner!

Nu är du för naiv. De rödgröna vinner valet och Löfven sätter Fridolin som migrationsminister ska du se...
Hoppet är ute, det spelar ingen roll hur många som röstar på SD, de kommer aldrig att få något inflytande i invandringsfrågor.
Citera
2014-07-24, 16:14
Medlem
napalmenss avatar
Räcker det ens att rösta på SD? Överväger att lägga min röst på Svp. Detta är helt jävla sjukt, hur kan politikerna sova om natten? Återinför dödsstraff för landsförräderi genast!
Citera
2014-07-24, 16:15
Medlem
När ska folk vakna upp och inse vart detta land är på vägen? Vi tar in varje år massvis med invandrare, samt så förökar sig invandrarna i Sverige mer än någonsin. Över 50% av alla boende i Malmö har nu en utländsk bakgrund. Denna rapport är ju helt jävla sjuk!!! Över 80 000 människor, alltså ungefär som 3-4 fotbollsarenor fulla med invandrare, VARJE ÅR!!! Även de gamla socialdemokratiska ledarna rullar runt i gravarna dagens riksdagspartier bedriver denna invandringspolitik.

Första gången jag kommer att rösta på SD i riksdagsvalet och jag är stolt att jag har gjort min plikt och därmed har hedern i behåll även om detta landets framtid är körd i botten sedan länge.
Citera
2014-07-24, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndraSortering
Riktigt - detta påverkar också de länder som faktisk försöker att gardera sig mot en ohållbar situation.
Schengen kommer att brytas upp inom överskådlig tid. Fler och fler politiker pratar redan öppet om detta.
Citera
Medlem
Purkoss avatar
Jag hoppas ända inifrån mitt hjärta att svenska folket inser att Sverige håller på och gå under och röstar på rätt parti. Jag tror inte jag behöver säga vilket. Det är nu eller aldrig, efter det här valet är Sverige ett förlorat land.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny-Sumo
Det är nåt jävligt märkligt över Sveriges extremt höga asyl/invandringsnivå, Det finns liksom ingen logik över det hela. Det ska inte räcka med att säga att Sverige ska vara ett öppet land och komma undan med det.
Det måste finnas en orsak till att det ser ut som det gör. Hur kommer det sig att det glesbefolkade landet i norr fungerar som slaskhink när det gäller flyktingar och deras anhöriga?

Märkligt att det inte uppstått fler konspirationsteorier än vad som redan finns.

Nästan alla som tar sig över Medelhavet och ända upp till Sverige erhåller PUT, bl a med rätt att få hit sina anhöriga, det är Sverige ensamma om i hela världen. Dessutom har Sverige de mest generösa bidragssystem för utlänningar tex retroaktiv föräldrapenning.
Sverige har på detta sätt bett om denna stora ökning av asylsökande.
Citera
2014-07-24, 16:21
Medlem
trainhoppers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av napalmens
Räcker det ens att rösta på SD? Överväger att lägga min röst på Svp. Detta är helt jävla sjukt, hur kan politikerna sova om natten? Återinför dödsstraff för landsförräderi genast!

Vi är minst två.
Jag hatar nazismen, men jag vet faktiskt inte om SD räcker till i dagens demolerade Sverige. Ibland känns SvP som den enda vettiga alternativet efter att ha läst deras partiprogram... Fruktansvärt kluven just nu!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in