2014-07-22, 21:46
Medlem
SamBumBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SUBZEROQ
Ligger på 200mg testo P samt 150mg mast P eod. Har så gjort i 8v.

Vart krångel med en beställning så nu sitter jag här utan testo P.. Kommer beställa nytt nu så jag kommer få hem det i slutet på veckan. Kommer altså missa 1-2 stick.

Frågan som lyder:

Skall jag köra på mast som vanligt? Altså utan testo P i 1-2 stick? Eller ska jag skita i dom 1-2 sticken som jag gör med testo P? Tror ni jag kommer känna av dippen?

Mvh,
Subzeroq

Kör på som vanligt med mast e.
Citera
2014-07-22, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SamBumB
Kör på som vanligt med mast e.
Är mast P. Men jag kör på som vanligt då med masten.

Kommer jag känna av någon dipp tro?

Mvh
Citera
2014-07-22, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qdqdq
Ska man käka oral dbol 50 mg alfa-17-metylerad då är AI det minsta bekymret, speciellt 0,25 mg arimidex varannan dag. I jämförelse så är det nästan hallonbåtar faktiskt.

Å andra sidan är det ett bekymmer mindre; right?
Citera
2014-07-22, 22:59
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SUBZEROQ
Är mast P. Men jag kör på som vanligt då med masten.

Kommer jag känna av någon dipp tro?

Mvh

Du kommer få en liten dipp av det uteblivna testot, men jag tror inte du kommer märka så mycket. Du kanske får en extra finne eller något.
Citera
2014-07-22, 23:06
Medlem
SamBumBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Du kommer få en liten dipp av det uteblivna testot, men jag tror inte du kommer märka så mycket. Du kanske får en extra finne eller något.

Tja han kan ju alltid dubbla masten så borde han slippa dippen helt men tror inte han ens kommer märka att han missat 2 testo p stick.
Citera
2014-07-23, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av killenmed0koll
funderat ett tag nu på nästa kur! lutar åt testo propp och dboll i 8 veckor Skulle behöva tips på dosering..? vill inte panga på för mycket men inte heller för mesigt.

har 2 kurer i bagaget. 25/50 dboll och en testo e only 500mg.

mvh.

och vad föreslår du?

vill först höra ett förslag från dej, så man vet ungefär vart man har dej.
det är endå du som ska köra kuren

Vh
Citera
2014-07-23, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SamBumB
Tja han kan ju alltid dubbla masten så borde han slippa dippen helt men tror inte han ens kommer märka att han missat 2 testo p stick.

blir ju bara mer svajj om han ska höja masten tvärt bara för en miss på testot och sedan sänka den igen..

bättre bara köra masten som vanligt och sen sticker du testot när du får de.
hade jag gjort iaf.

Vh
Citera
2014-07-23, 03:55
Medlem
diskretpunkts avatar
Har flera frågor som jag funderat på ett tag, och vore enormt tacksam för att få svar, även om jag läst en del så betraktar jag mig själv som en nybörjare på aas. Kan dock träning och hälsa, kost bra.

Jag: tränat rent från 15-22 års ålder. 192 cm, 104 kg, uppskattningsvis 12% bf i dagsläget.

Har kört en kur, testo e 250 mg e5d, med front på 500 mg. Jag satte sista sticket på denna kuren idag.
Har kört nu i 9 veckor, har deffat under kuren men gjort bra framsteg både i spegeln och styrkemässigt på gymmet. Ökat från 43 till 45 runt armarna t.ex.

Är nöjd med resultaten.

Nu kommer frågorna:

1. Denna kuren var rätt kort, lite för kort nästan eftersom testot kickade efter kanske 3-4 veckor.
Jag känner flera som kört liknande, och som hoppade över pct, och som säger att det inte är nödvändigt.
Hade beställt nolva 20 mg 100 st för att ha, men fick letrozole 2 mg av kranen.

Bör jag köra pct fast de va så liten kur? Funkar det lika bra med letrozole som preparatet heter 2 mg som nolva till pct? Hur bör jag lägga upp pct? Körde ju sista sticket idag. Ska jag bara äta en 2 mg om dagen i 3-4 veckor?

2. När jag varit off i 9v (lika länge off som on), så vill jag köra nästa kur.
Det jag funderar på är:
1. Testo e 1000 mg front första två sticken sen 500 mg e5d i 16 veckor.
2. Testo e 500 mg front första två, sen 250 mg e5d och blasta med oral dbol vecka 1-4 samt vecka 8-12.

Vilken av dom är bäst för maximal muskelmassa, men fortfarande inte för mkt biverkningar? Båda är 16veckor.

3. Vad är bästa upplägg på pct efter testo kur, funkar letrozole lika bra som nolva för pct? Bad ju om nolva till kranen men fick letrozole, det ända jag vet är att dom kom 50'st 2mg och är dyrare än nolva.
Citera
2014-07-23, 08:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av diskretpunkt

1. Denna kuren var rätt kort, lite för kort nästan eftersom testot kickade efter kanske 3-4 veckor.
Jag känner flera som kört liknande, och som hoppade över pct, och som säger att det inte är nödvändigt.
Hade beställt nolva 20 mg 100 st för att ha, men fick letrozole 2 mg av kranen.

Bör jag köra pct fast de va så liten kur? Funkar det lika bra med letrozole som preparatet heter 2 mg som nolva till pct? Hur bör jag lägga upp pct? Körde ju sista sticket idag. Ska jag bara äta en 2 mg om dagen i 3-4 veckor?

Tror dom flesta är överens om att man är en korkad neger om man hoppar över PCT. Poängen är att återhämta sig effektivt till en kostnad av några hundingar.

Citat:
3. Vad är bästa upplägg på pct efter testo kur, funkar letrozole lika bra som nolva för pct? Bad ju om nolva till kranen men fick letrozole, det ända jag vet är att dom kom 50'st 2mg och är dyrare än nolva.

Letro använder du vid känningar av gyno. Varför vill du använda det giftet till en sådan mild kur när nolva/clomid räcker? Keep it simple.
Citera
2014-07-23, 09:06
Medlem
qdqdqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gunnar.Hermansson
Å andra sidan är det ett bekymmer mindre; right?

Så länge man inte får gyno ja, personligen så anser jag att det helt klart är värt att offra den marginalen i hälsa (i samanhanget 50 mg dbol) för att slippa gyno.
Citera
2014-07-23, 12:00
Bannlyst
Gjort 2 stick o fått testo febern båda gångerna, första gången höll de sig knappt en dag men nu andra gången har de hållit på säkert 3 dagar . Var to.m o tränade igår trots ca 0,6 grader förhöjd kroppstemperatur( 37,2)
Ska jag fortsätta köra på märket? Kan vara att jag inte rengjort innan sticken? Idiotiska och omogna svar vill jag ej ha.
Citera
2014-07-23, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qdqdq
Så länge man inte får gyno ja, personligen så anser jag att det helt klart är värt att offra den marginalen i hälsa (i samanhanget 50 mg dbol) för att slippa gyno.

Varken AIs eller SERMs är hundraprocentiga skydd. Man lär vara extremt vaksam gällande AIs. Många använder det "för sakens skull", utan att egentligen tänka på vilka andra mekanismer som påverkas av bruket som sådant.

Citat:
Ursprungligen postat av flashbackareee
Gjort 2 stick o fått testo febern båda gångerna, första gången höll de sig knappt en dag men nu andra gången har de hållit på säkert 3 dagar . Var to.m o tränade igår trots ca 0,6 grader förhöjd kroppstemperatur( 37,2)
Ska jag fortsätta köra på märket? Kan vara att jag inte rengjort innan sticken? Idiotiska och omogna svar vill jag ej ha.

Mäter du vid samma tidpunkt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in