2014-09-11, 20:35
Medlem
Tjena! Drar igång min första inject kur om några dagar och har några frågor:

1: Stämmer denna uträkning när det gäller mg per ml? (Pumpen anger ju ml). Ska köra Testo E + Mast E ifrån Lion Lab, och enligt tillverkan gäller:

Lion Lab - Masteron E 200mg/ml.
Lion Lab - Testo E 300mg/ml.

Betyder detta alltså att ex 500 mg Testo E = 500/300= 1,67 ml?

2: Vad jag förstått så kan en abscess bara orsakas av en infektion, men idag läste jag att man även kan få det utav att ha injicerat för mycket på samma ställe? Stämmer detta?

3: Med tanke på ovanstående, hur många ml skulle ni säga att man max bör injicera som förstagångskurare för att vara helt säker på att inte få en abscess som orsakats av för mycket vätska samtidigt?

4: Produkterna är förpackade i vialer. Det blir ju uppenbarligen ett litet hål i gummit varje gång jag ska suga upp vätska, kommer det ej ned skit genom dessa hål i preppen?

Peace!
Senast redigerad av Kalle 12345 2014-09-11 kl. 20:38.
Citera
2014-09-11, 21:08
Medlem
tarjaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle 12345

1: Stämmer denna uträkning när det gäller mg per ml? (Pumpen anger ju ml). Ska köra Testo E + Mast E ifrån Lion Lab, och enligt tillverkan gäller:

Betyder detta alltså att ex 500 mg Testo E = 500/300= 1,67 ml?

2: Vad jag förstått så kan en abscess bara orsakas av en infektion, men idag läste jag att man även kan få det utav att ha injicerat för mycket på samma ställe? Stämmer detta?

3: Med tanke på ovanstående, hur många ml skulle ni säga att man max bör injicera som förstagångskurare för att vara helt säker på att inte få en abscess som orsakats av för mycket vätska samtidigt?

4: Produkterna är förpackade i vialer. Det blir ju uppenbarligen ett litet hål i gummit varje gång jag ska suga upp vätska, kommer det ej ned skit genom dessa hål i preppen?

Peace!

Du får ingen abcess av mängden vätska, det är om det är orena saker du sprutar i det kan ske.

Gummihålet sluter igen sig när du dragit ut nålen, ungefär som när du stoppar fingret i sand
Citera
2014-09-11, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackareee
Sorry för lite dum fråga men jag har kört 500 mg testo några veckor o de börjar kicka in nu typ, tänkte höja till 750 några gånger för o återgå till 500 på slutet av kuren, kan man göra så eller kommer hormonnivåerna vara helt knasiga?

Det är dumt att göra så! Du får ojämna nivåer vilket betyder mer och större risk för biverkningar. Jag får finnar när jag ändrar nivån på testot så jag hade kört med samma hela kuren för att inte riskera onödiga biverkningar. Eller höja till 750 o sen stanna på den dosen.

Bara dumt o höja o sen sänka.

Mvh
Citera
2014-09-11, 22:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Grafikkort
Det är dumt att göra så! Du får ojämna nivåer vilket betyder mer och större risk för biverkningar. Jag får finnar när jag ändrar nivån på testot så jag hade kört med samma hela kuren för att inte riskera onödiga biverkningar. Eller höja till 750 o sen stanna på den dosen.

Bara dumt o höja o sen sänka.

Mvh
Jaha okej, v ar väl lite som jag själv tänkte. Höjer jag så stannar jag där då. Tack för svar!
Citera
2014-09-11, 22:45
Medlem
Lite dum fråga
Sätter igång imorgon med testo e 250 e5d. Frontar 2x 500.
Käkar utöver kosttillskott keratin men det tog slut idag.
Ska man fortsätta med kreatinet tills teston kickar igång. Eller skita i det från o med nu, och köra igen efter kuren?
Synpunkter på detta någon?
Citera
2014-09-11, 23:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CynicAl
Lite dum fråga
Sätter igång imorgon med testo e 250 e5d. Frontar 2x 500.
Käkar utöver kosttillskott keratin men det tog slut idag.
Ska man fortsätta med kreatinet tills teston kickar igång. Eller skita i det från o med nu, och köra igen efter kuren?
Synpunkter på detta någon?

Kör när du kliver av. Du kommer vara vattnig som en gris ändå.
Citera
2014-09-12, 00:09
Medlem
Wolverine6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensamstark
Jag förstår vad ni båda säger men vet inte vad jag ska välja men det är lång tid kvar. Att ta 30mg kanske var att ta i, kanske börja med 20?

Körde ju testo sist och det var tråkigt att vänta tills det började ge bra effekt och därför hade jag tanken att börja med dom men nu i nästan slutet av kuren händer inte så mycket heller och då kanske det är bäst att se hur jag reagerar på dubbla dosen testo och en kick i slutet. Men vettefan hur jag gör, tack för era synpunkter iallfall!

Visst känns surt att vänta som du säger.men tänk då på att du växer som bäst första 6v innan det börja plana ut...

så.dbollarna i slutet
Citera
2014-09-12, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Kör när du kliver av. Du kommer vara vattnig som en gris ändå.

Tja, alltså kliva av kreatinet direkt redan nu trots att jag börjar idag eller ok att vänta några veckor tills det börjar hända lite av testot?
Citera
2014-09-12, 08:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CynicAl
Tja, alltså kliva av kreatinet direkt redan nu trots att jag börjar idag eller ok att vänta några veckor tills det börjar hända lite av testot?

Använd kreatinet när du kliver av.
Citera
2014-09-12, 10:08
Medlem

Betyder detta alltså att ex 500 mg Testo E = 500/300= 1,67 ml vätska?

Citera
2014-09-12, 12:47
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle 12345

Gällande infektion; när du sprutar in olja i en muskel så tar ju kroppen hand om de främmande ämnena som dykt upp genom att först isolera det, så egentligen uppstår väl en liten inflammation vid varje stick (rätta mig gärna om jag har fel?) så ja, sätter du för mkt på samma stickhål kan det i vissa fall leda till en större inflammation. Vissa har enklare att motarbeta detta, men på din dos behöver du inte oroa dig. Se bara till att kroppen får rätt mängd näring och vitaminer osv så kommer det gå fint.

Lycka till!
Citera
2014-09-12, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aKAY
Gällande infektion; när du sprutar in olja i en muskel så tar ju kroppen hand om de främmande ämnena som dykt upp genom att först isolera det, så egentligen uppstår väl en liten inflammation vid varje stick (rätta mig gärna om jag har fel?) så ja, sätter du för mkt på samma stickhål kan det i vissa fall leda till en större inflammation. Vissa har enklare att motarbeta detta, men på din dos behöver du inte oroa dig. Se bara till att kroppen får rätt mängd näring och vitaminer osv så kommer det gå fint.

Lycka till!
Tack för svar! Om man vill vara (överdrivet) försiktigt så kan man ju bara om man ex ska injicera 500 mg först sticka 250 mg på ett ställe, sedan bara byta nål och sätta resten en liten bit ifrån?

Du vet inget om den andra frågan? Dvs stämmer denna uträkning när det gäller mg per ml? (Pumpen anger ju ml). Ska köra Testo E + Mast E ifrån Lion Lab, och enligt tillverkan gäller:

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in