2014-07-18, 20:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lidauw
Ändrar du bara location då?

Det stämmer. Vill du bara snacka med folk så har du nog roligare med utlänningar..
Citera
2014-07-19, 13:20
Avslutad
Totalt snedvriden rating på killars bilder iaf där jag befinner mig just nu i Sverige. 4 och mindre i betyg på folk som faktiskt ser OK ut? Är det folk som bara har tråkigt eller är svenska tjejer helt ?
Citera
2014-07-19, 14:18
Medlem
fuckedupseriously2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plusforward
Totalt snedvriden rating på killars bilder iaf där jag befinner mig just nu i Sverige. 4 och mindre i betyg på folk som faktiskt ser OK ut? Är det folk som bara har tråkigt eller är svenska tjejer helt ?

Det är nåt fel på västeuropeiska tjejer (iaf svenska), i Ryssland är jag en 9a eller nåt på Badoo. Men det kan delvis bero på att de har lite annorlunda preferenser. Generellt är det inte snedvridet iaf som här. Här får en tjej toppbetyg bara hon har urringning och lägger man upp en modell på Badoo så kan det ändå bli medelbetyg.
Citera
2014-07-20, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fuckedupseriously2
Det är nåt fel på västeuropeiska tjejer (iaf svenska), i Ryssland är jag en 9a eller nåt på Badoo. Men det kan delvis bero på att de har lite annorlunda preferenser. Generellt är det inte snedvridet iaf som här. Här får en tjej toppbetyg bara hon har urringning och lägger man upp en modell på Badoo så kan det ändå bli medelbetyg.

Dom har en helt annan syn i andra lnder , problemet är att man inte vill ragga upp någon italienska eller liknande ,inte för att jag är rasist men det funkar nog inte riktigt kulturmässigt , annars skulle det nog va lättare fixa något sådant kap än en svenska
Citera
2014-07-21, 00:12
Medlem
Intrumpadors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plusforward
Jag fick typ 8 av tjeckiskor och 3 av svenskor.

Lol.
Citera
2014-07-21, 00:15
Medlem
Mogaku-sans avatar
Lika seriös som de flesta andra exploateringssidor som bara lurar redan hårt deprimerade kärlekstörstande individer som har sig själv som enda sällskap. Seriöst tror ni på fullt allvar att ni hittar er livskamrat på slusksidan Badoo?

Passa på nu när det är sommar för snart är hösten här och det är nu som det är guldläge. Tjejer var inte rädda för att ta initiativ och killar rygga inte tillbaka om de blir för närgångna.
Citera
2014-07-21, 00:24
Medlem
wastedandlazys avatar
Har testat ett tag, nu kör jag istället samma öppningsfraser till tjejer på facebook.
Känns som man har lika stor chans. Vet inte riktigt om man hamnar i "others" folder hur man fixar det.

Nån mer som raggar på de som inte många skriver till fula/feta? Tänkte att man borde ändra location till nån liten håla i närheten och kötta?
Citera
2014-07-21, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mogaku-san
Lika seriös som de flesta andra exploateringssidor som bara lurar redan hårt deprimerade kärlekstörstande individer som har sig själv som enda sällskap. Seriöst tror ni på fullt allvar att ni hittar er livskamrat på slusksidan Badoo?

Passa på nu när det är sommar för snart är hösten här och det är nu som det är guldläge. Tjejer var inte rädda för att ta initiativ och killar rygga inte tillbaka om de blir för närgångna.

jag orkar inte ens sök längre,har gett upp lite , litar på ödet i fortsättningen
Citera
2014-07-22, 01:53
Medlem
Helt färsk på badoo alltså.

En tjej är villig att träffas nånstans för kaffe efter ca 2 meddelanden från min sida. Hon säger att hon vill ha nåt serriöst men det känns mer som att hon antingen vill ha the D eller rånmörda mig tillsammans med sina 5 polare.

Åsikter o tankar?
Citera
2014-07-22, 07:24
Medlem
OndaParabolens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Expos
Helt färsk på badoo alltså.

En tjej är villig att träffas nånstans för kaffe efter ca 2 meddelanden från min sida. Hon säger att hon vill ha nåt serriöst men det känns mer som att hon antingen vill ha the D eller rånmörda mig tillsammans med sina 5 polare.

Åsikter o tankar?

Jag chattar bara på Badoo och har varit i samma läge många gånger.
Inget som helst intresse, uppgifter eller ibland ens meddelanden och så vill de helt plötsligt träffas.
Varför skulle man vilja träffa en person rakt uppochner bara baserat på en bild?
Aldrig i livet, de får fan göra bättre reklam för sig först, enligt mig.
Citera
2014-07-22, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OndaParabolen
Inget som helst intresse, uppgifter eller ibland ens meddelanden och så vill de helt plötsligt träffas.
Varför skulle man vilja träffa en person rakt uppochner bara baserat på en bild?
Nu var det iofs jag som föreslog möte, men man är ändå inte van vid att folk tackar ja så fort. Jag skulle ju kunna vara en jävla skummis.
Senast redigerad av Expos 2014-07-22 kl. 12:48.
Citera
2014-07-22, 19:15
Medlem
Sheiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OndaParabolen

Eftersom det kan bli en lyckträff? Kanske är det en jävligt trevlig tjej? I absolut värsta fall får man genomlida en tråkig date och då får man en kul historia att berätta sedan. Inte konstigt att folk är så ensamma här i landet med denna negativa inställning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in