2014-07-21, 22:03
Medlem
Peter han har s usla skor till barnen s skol och dagispersonal klagar till barnavrdsnmnden och de tar barnen ifrn han fr de lever i misr och peter sparar pengar utan vad det r han har 4 barn katching

En annan sak som slagit mig med Peter i ett avsnitt innan pratade de med en granne till peter som kpte gullebullar men fick mer knnslan av att hon gillade peter och gullebullarna hade mindre betydelse. Samma sak med maskrossirapen knns mer som lrarinnan ville trffa peter kanske fr de tycker han r charmig eller ntt n fr att ha maskrossirapen.
Citera
2014-07-21, 22:03
Bannlyst
Tjejen br man skicka till somalia s kan piraterna dr ta hand om henne.

Dumsnla r vissa. Kvinnan som kper burkar nr hon redan har en drs med dom.
Hon frsker ju spara s in s mycket som mjligt men nd gr hon inkp som r ondiga, hon mste ha problem.
Citera
2014-07-21, 22:27
Medlem
dayweeds avatar
Killen som gick p dejt med tjejen fr vl sga t henne att bjuda tillbaka p annat stt..
Citera
2014-07-21, 22:33
Medlem
GoldenBlitz.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dayweed
Killen som gick p dejt med tjejen fr vl sga t henne att bjuda tillbaka p annat stt..

Precis, genom att betala i natura s sparar man en del pengar.
Citera
2014-07-21, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glutamine
Haha Helvete vad regisserat detta program r. Vrst r den dr Svenne och hans granne. Allt r uppgjort och repliker utgr skert 90% av programmet. Allt p kanal 5 r mer eller mindre regiserat. Se bara p Morgan och Ola-Conny.

Ja, fan vad dligt. Nu pissar p p programmet, s uppenbart att de sitter och hittar p, hur jkla dumma tror de att vi tittare r.

De vill skapa en IRL Ove Sundberg karaktr, fan vad B!
Citera
2014-07-21, 22:39
Medlem
Crashs avatar
De rknar s konstigt p vad de sparar ocks. Var ju inte s att hon sparade 2 lax p sminket och parfymen, hade hon kpt produkterna hade hon ju kunnat anvnda de massa gnger.

Sedan att kra vinet i sodastreamen kunde lika bra kpt nt billigt mousserat istllet och hllt ver s hade hon sparat p kolsyrepatronen

Peter r den enda som r rolig att titta p, han gr skna saker med glimten i gat
Citera
2014-07-21, 22:40
Medlem
Citat:

Vem vet vad som hnde nr Anal 5 lmna platsen :-D :-D
Citera
2014-07-21, 22:44
Medlem
chibibottos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drinkycrow
Du hittar lnk till bloggen i denna trd: (FB) Ung bloggerska och mamma skriver deepthroat guide

Lnken r ju tyvrr dd nu s jag anvnde web.archive.org. Det r frsta gngen jag skt upp cachade sidor s det r mycket mjligt att det finns bttre verktyg. Hr har du en direktlnk som frhoppningsvis funkar.

https://web.archive.org/web/*/http:/...ngel.blogg.se/

det hr verkar vara hennes "nya blogg"? http://www.nattstad.se/sofia.rylin
Citera
2014-07-21, 22:47
Medlem
Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chibibotto
det hr verkar vara hennes "nya blogg"? http://www.nattstad.se/sofia.rylin

r vl inte ens samma tjej?
Citera
2014-07-21, 22:55
Medlem
Hur tnker den dr Sofia Rylin? Skmma ut sig totalt i TV och stolt deklarera att hon r ckligt snl och har en vidrig personlighet. Vilken rekryterare kommer i framtiden att vilja anstlla henne? Hur kommer det att g med de sociala relationerna? Tnker hon ens p konsekvenserna lngsiktigt?
Citera
2014-07-21, 23:27
Medlem
Under---18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sportsmurf
Pinsam tjej, skulle inte bli s himla glad om jag mrkte att jag kpt hem ngot s hade ngot svettats i de. Sen tycker inte jag att man sger att man vill ta taxi och sen inte tnkte betala fr det eller dela, pinsamt.
Tvttar du inte nya klder? Om det har anvnts en gng borde det inte bli ngot man mrker p.

Men hur fan kan man anvnda nya klder? S jvla cklig knsla och huden fr en fint lager av ngot jvla skit som sitter p varje plagg

Citat:
Ursprungligen postat av dubbeltommy
Och resten av cykelslangen kan han gra kondomer av, s sparar han sperma ocks!
Kan anvnda det till att laga hlen i dcken nr ungarna kr snder dom

Citat:
Ursprungligen postat av Majgull
Och oavsett om man sparar ngra spnn eller inte, skulle jag skmmas ihjl om jag lt mina barn g i gamla slitna foppatofflor som lagats i sulan flera gnger. Gr bort! Man sparar inte in p sina barns klder och skor, basta!

Om HAN vill g i ett par lagade gamla ckliga foppatofflor och tro att han sparat 400 spnn om ret p det, fine. Det lider ingen annan av.
Det r ju tack varje dig som barn blir mobbade fr att dom inte har det nyaste, dyraste jvla pucko

Citat:
Ursprungligen postat av GoldenBlitz.
Precis, genom att betala i natura s sparar man en del pengar.

Citat:
Vart r alla feminister nu d? Ingen klagar
Citera
2014-07-21, 23:45
Bannlyst
Citat:

Han fick nog valuta fr pengarna

Svenne och grannen var nog fake.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in