• 1
  • 2
2014-07-21, 20:28
Medlem
Okej, ska göra detta kort och konsivt.

Jag raggar upp en tjej på gymmet, vi hänger några gånger sen börjar hon sova här.
Jag känner att hon är sjukt intressant men håller avstånd då jag kräver en attraherande personlighet.
Hon faller mycket snabbar än jag vilket gör att jag håller mig undan och dissar henne ibland.
Har agerat respektlöst många gånger då jag helt enkelt, hemskt nog, inte brytt mig tillräckligt.

I söndags hade det gått precis 2 månader ungefär, vi diskuterar och jag säger att jag vill lämna allt, vi skiter i det här.
Hon bölar och ber men jag tänker att den här gången håller jag fan emot.

Vad hände sen? Jo, hon sa så kopiöst fina saker, hon öppnade upp sitt hjärta och sa saker som gick rakt in i mig, jag började direkt se på henne med kärleksögonen och jag tog tillbaka henne.

Två dagar senare åker hon bort och jobbar och skriver på kvällen att hon vill ha ett break, att hon inte vill vara med mig längre då jag behandlat henne dåligt i två månader.

Jag förklarar min långa startsträcka men det är bara en bortförklaring säger hon.

Jag får damp och ber henne i princip dra, då hon precis fått mig på fall på riktigt och sen timmar efter skiter hon i det.

Hon envisas att vi ska prata när hon kommer hem men jag säger bara att nej vill aldrig mer se dig.
Hon fortsätter tjata och som vanligt viker jag mig och säger okej.

Idag kom hon hem, och det ledde såklart till ingen stans, jag förklarade åter igen att jag verkligen föll pladask för henne och bad henne att låt mig få kämpa för dig som du kämpat för mig så ska jag visa dig annat.

Men hon påstår sig att det inte går för hon kommer inte kunna glömma dom två första månaderna.

Jag säger då återigen att okej, men jag vill inte vara din vän. Och hon pratar runt det som vanligt och tycker att ajg är knäpp.

Så, hur får jag henne att bli min igen och låta mig visa henne? Jag vill helt enkelt ge det en ärlig chans nu när jag faktiskt känner samma sak för henne.

EDIT: kanske värt att nämna att hon av tidigare pojkvänner blivit tagen för given och det har lett så långt ibland att hon hamnat i diverse depressioner. Är hon bara rädd att jag kommer göra samma sak?
Senast redigerad av crankshaft5 2014-07-21 kl. 20:31.
Citera
2014-07-21, 20:32
Medlem
VonFanderblads avatar
Hah, frågan är väl snarare vad ditt problem är. Hennes beteende är rätt förståeligt.
Citera
2014-07-21, 20:33
Medlem
Malkos avatar
Hon ville bara vara den som dumpar ist för att bli dumpad. Tro mig när jag säger att du ALDRIG kommer att få henne igen.

Lär dig av ditt misstag och gå vidare.

Lycka till!
Citera
2014-07-21, 20:35
Medlem
Chrillies avatar
Haha hon kunde inte leva med att vara den som fick dissen.
Senast redigerad av Chrillie 2014-07-21 kl. 20:36. Anledning: Fel
Citera
2014-07-21, 20:42
Medlem
Visst den tanken han slagit mig också men då hade hon inte gett mig val, sagt att "vad tråkigt att du valde den vägen" när jag inte velat kämpa.

Det är något mer mysko, tro mig..
Citera
2014-07-21, 20:45
Medlem
leabsurds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crankshaft5
Visst den tanken han slagit mig också men då hade hon inte gett mig val, sagt att "vad tråkigt att du valde den vägen" när jag inte velat kämpa.

Det är något mer mysko, tro mig..

Nä, det är helt enkelt så simpelt att hon gör rätt här. Man ska inte tillåta sig själv att bli behandlad så som du behandlade henne, så nu får du sota för det. Som man bäddar får man ligga!
Citera
2014-07-21, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leabsurd
Nä, det är helt enkelt så simpelt att hon gör rätt här. Man ska inte tillåta sig själv att bli behandlad så som du behandlade henne, så nu får du sota för det. Som man bäddar får man ligga!

Men varför drar hon inte bara när jag säger att, om jag inte får vara i en relation med dig och visa det som du inte tror på i dagsläget så vill jag inte vara din vän heller.

Hon lägger ut små krokar hela tiden, känns som att hon vill ha igen hennes eget rövslickeri.
Citera
2014-07-21, 20:48
Medlem
Key.s avatar
Hon var aldrig intresserad på riktigt från början det borde du märkt när allting "gick så fort".

Citat:
kanske värt att nämna att hon av tidigare pojkvänner blivit tagen för given och det har lett så långt ibland att hon hamnat i diverse depressioner. Är hon bara rädd att jag kommer göra samma sak?

Läs detta: How a Borderline Personality Disorder Love Relationship Evolves

Citat:

Det snabbaste sättet att få någon beroende av en är just att leka kall och varm med dem. Det är ingenting annat än psykisk manipulation.

Sluta tro på det hon säger och se vad hon gör mot dig istället.

Behandlar hon dig med inget annat än respekt, dissa direkt.
Senast redigerad av Key. 2014-07-21 kl. 20:51.
Citera
2014-07-21, 20:50
Medlem
VonFanderblads avatar
Citat:
Okej, ska göra detta kort och konsivt.

Jag raggar upp en tjej på gymmet, vi hänger några gånger sen börjar hon sova här.
Jag känner att hon är sjukt intressant men håller avstånd då jag kräver en attraherande personlighet.
Hon faller mycket snabbar än jag vilket gör att jag håller mig undan och dissar henne ibland.
Har agerat respektlöst många gånger då jag helt enkelt, hemskt nog, inte brytt mig tillräckligt.

I söndags hade det gått precis 2 månader ungefär, vi diskuterar och jag säger att jag vill lämna allt, vi skiter i det här.
Hon bölar och ber men jag tänker att den här gången håller jag fan emot.

Vad hände sen? Jo, hon sa så kopiöst fina saker, hon öppnade upp sitt hjärta och sa saker som gick rakt in i mig, jag började direkt se på henne med kärleksögonen och jag tog tillbaka henne.

Två dagar senare åker hon bort och jobbar och skriver på kvällen att hon vill ha ett break, att hon inte vill vara med mig längre då jag behandlat henne dåligt i två månader.

Jag förklarar min långa startsträcka men det är bara en bortförklaring säger hon.

Jag får damp och ber henne i princip dra, då hon precis fått mig på fall på riktigt och sen timmar efter skiter hon i det.

Hon envisas att vi ska prata när hon kommer hem men jag säger bara att nej vill aldrig mer se dig.
Hon fortsätter tjata och som vanligt viker jag mig och säger okej.

Idag kom hon hem, och det ledde såklart till ingen stans, jag förklarade åter igen att jag verkligen föll pladask för henne och bad henne att låt mig få kämpa för dig som du kämpat för mig så ska jag visa dig annat.

Men hon påstår sig att det inte går för hon kommer inte kunna glömma dom två första månaderna.

Jag säger då återigen att okej, men jag vill inte vara din vän. Och hon pratar runt det som vanligt och tycker att ajg är knäpp.

Så, hur får jag henne att bli min igen och låta mig visa henne? Jag vill helt enkelt ge det en ärlig chans nu när jag faktiskt känner samma sak för henne.

EDIT: kanske värt att nämna att hon av tidigare pojkvänner blivit tagen för given och det har lett så långt ibland att hon hamnat i diverse depressioner. Är hon bara rädd att jag kommer göra samma sak?
För att förtydliga.
Citera
2014-07-21, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Key.
Hon var aldrig intresserad på riktigt från början det borde du märkt när allting "gick så fort".

Läs detta: How a Borderline Personality Disorder Love Relationship Evolves

haha men fyfan vad läskigt, som att läsa hennes själ ju... sjukt
Citera
2014-07-21, 21:01
Medlem
Fan vilken obehaglig länk, vem är hon egentligen??

Kan berätta att ibland när hon blivit sådär panikaktig av att jag inte har svarat på hennes frågor som hon tjatat om i 20 minuter och då sagt att nej, nu åker jag hem.

Senast jag fick nog på gnället och skulle åka så bröt hon ihop totalt. Satte sig på golvet i panikångest, grät och skakade. Jag sa att lugna ner dig det är ingen fara, det är bäst såhär. Då blev hon ännu mer till sig och slängde telefonen i backen och sa saker som att "du får mig att vela hoppa från balkongen osv"

damn........ får rysningar
Citera
2014-07-21, 21:17
Medlem
Okej måste rada upp alla saker jag reagerat på, är det borderline-relaterat?

Hon ville ligga varje kväll efter vi doppat första gången, jag sa att jag ville ta det lungt och avstyrde det i några dagar. Tills en kväll då hon bjöd ut mig på den dyraste restaurangen vi har i stan, och sen på kvällen så kände jag fortfarande att jag inte ville ligga, och då fick hon damp och skällde i princip ut mig.

Jag låg och sov sent på dagen när jag lovat att dyka upp på en viktig sak hon ville att jag skulle komma på, jag vaknar av att Hon knackar på Min dörr och kommer in. Skäller på mig ett tag sen säger hon att jag ska vara hos henne på nån timme annars är jag körd.

Jag klickar henne för att jag är irriterad i telfonen och säger att du,vi hörs imnorgon istället. Hon kommer då hit och knackar på och står kvar i 20 min tills jag går och öppnar.

Jag lämnar min lägenhet en gång då hon håller på diskutera och jag inte orkar, hon skriver och ringer till min bästa väns flickvän och frågar ut om mig. Hon skriver 600 sms att jag inte ska lämna allt såhär och att vi kan lösa allt. Sitter alltså kvar i min lägenhet i några timmar före jag kan återvända hem.

What the fuck.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in