Elvanse från en utan ADHD
Jag har ätit concerta/R i 3 år, och äter nu Elvanse då det är a mindre 'kantigare' än R/concerta och en gudagåva från himlen

.
Första gången jag tog Elvanse var med 2 polare, vi hade läst att det inte skulle fungera för folk utan ADHD och att man inte fick någon effekt, men eftersom den aktiva substansen är lisdexamfetamindimesylat så lät det för mycket skitsnack för mig.
Vi börjar med 70MG var klockan 22.00 på kvällen, sväljer i bilen påväg för att styra gräs.
Efter ungefär 2 timmar har vi rökt en jolle och det verkade trigga igång Elvanse effekten.
Vi satt fram till 06.00 och pratade något fruktansvärt, livslusten var på topp, och vi blev inte alls slagna/sega av gräset som man ibland blir. Ruset var väldigt likt E/Amfeta, speedade, glada, 'klara i huvudet' vi kände oss garanterat smartare, detta fast vi rökt gräs till och med.
Har tagit det utan gräs senaste veckorna, och det är helt sjukt bra detta, effekten kan liknas filmen limitless, man blir en bättre människa av att äta dessa, får mer gjort, glad, posetiv, tillmötesgående, taggad på att prata med folk på jobbet, få projekt, möten genomförda.
Jag förstår att man håller i detta läkemedel hade massan fått tillgång till detta, hade det blivit kaos. Efterfrågan hade peakat.
Det är ett liknande AT som på Ritalin, fast mycket mycket långsammare och mildare, blir trött och lite seg vid 20.00/21.00, men det gör mig inget, då jag har gjort klart all dagens aktiviteter som tränat, jobbat, lagat mat, städat osv...
Jag skäms över att nyttja medecin jag inte är berättigad till, förlåt till alla ni som lider av symptom, men detta är för bra för att ni ska få ha själva, vi vanliga människor har EXTREM nytta av detta preparat med.