Citat:
Ursprungligen postat av
frange
...och så är vi igång igen, nu T32 på El Halluf... 6 av 7 avfyrade salvor missade helt och hållet målet och träffade typ 20 meter ifrån, inte på helt överdrivna avstånd, men med oskadd vagn, oskadd besättning, siktandes i lugn och ro maximalt på stillastående och helt exponerade fiendevagnar... Med besättning där vagnschefen har 105% och resten har 116%, skytten har Skarpskytt och belagd optik givetvis.
Hur fan ska man kunna göra några XP eller avgöra några matcher när man helt enkelt inte kan slå ut någon FI, för man inte ens träffar dem? Så här har det varit i veckor nu, helt jävla hopplöst...
Försöker skaffa M103 men det går så oerhört långsamt eftersom 9 av 10 matcher jag spelar förloras, även om jag sänker 3-4 vagnar innan jag blir utslagen...
RNG och MM, två saker som "make or break" ett lag.
Fascinerande med MM, att se laguppställningen via XVM's ögon.
sista veckan har jag kört mycket t23e3, förutom allt gnäll att jag skjuter premium ammo tack vare värdelös pen på AP så är jag och frugan i sin fv304 beroende av Heavys som har i alla fall reptilhjärnan kvar, oroväckande många gånger ser lagen OK ut om man bara tittar på tanksen i lagen, MEN, om man är supportvagn och drabbas av tre Heavys i laget med 45% på kontot och 38-45 på vagnen, och motståndarna har runt 50% på deras Heavys, då vet man redan där, genom empirisk forskning, att detta kommer att gå käpprätt åt helvete.
Heavys som snipar istället för att utnyttja sin plåt och hp för att hindra motståndarnas Heavys, förhoppningsvis skjuta ut några.
Heavys som stannar i sin bas, sen då alla mediums och lights är utskjutna, DÅ ska de gå till anfall, dvs då då de behövs i egen bas som försvar.
Heavys med ok stats kollar minimappen och lägger märke till arty, jobbar MED arty, och vet att de kan inte bära en hel match själva, utan att det går lättare om man har arty med sig och meds som cirklar och flankar.
Det händer fan alltid att Heavys är idioter då det har under 48%.
Man kan motverka RNG litegrann, genom att inte agera som en jävla plattnacke, arbeta tillsammans med andra, nån jävel kommer att träffa om man outnumbers motståndaren på en viss fläck.
men vissa dagar går inte ens det