Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2014-07-20, 08:28
  #19105
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RagnarLodbrok
Hmmm, ännu ett sånt inlägg?


Ja, problemen kvarstår ju helt oförändrade och absolut ingenting har sagts, gjorts eller förändrats till det bättre. Tvärtom så visar tyvärr figurer som Dan Eriksson att de inte alls har fattat grejen och inte alls är ångerfulla eller avståndstagande från sitt tidigare propagerande för ZOG och NWO i Ukraina. Det vara bara spel för gallerierna att Eriksson var ångerfull och tog avstånd från NWO-partiet Svoboda eller den judiska CIA-kuppen. Utanför Flashback och "privat" på twitter så låter det precis som tidigare. Varken giftspridargänget eller partiledningen har kommit på bättre tankar.


Citat:
Jag ser dig tjata sida upp och sida ner med liknande inlägg, aldrig någon bakgrund eller substans, bara gediget gnäll.

Du är ju en imbecill, en hjärntvättad sektmedlem eller helt oinsatt och okunnig. Det finns extremt mycket bakgrund och substans, det är ju det som är problemet och själva anledningen till "gnället".


Citat:
Jag fattar bara inte att du orkar? Har någon ur svps ledning legat med din syster eller varför så butthurt?

Jag orkar eftersom det svenska folkets överlevnad och framtid står på spel. SvP:s ledning har tyvärr visat sig vara svag, inkompetent, ohederlig och korrupt. Destruktiva tokstollar och psykopater har länge tillåtits härja fritt och sänka partiet och svensk nationalism, eftersom de är gamla polare med ledningsskiktet.


Citat:
Nu är det ju så att ifall svp inte duger så får du starta din egna organisation eller något, för det finns ju inget mer tröttsamt och patetiskt än människor som inte bidrar ett dugg men ändå sitter och gnäller hela dagar.

Det finns mycket man kan göra och "bidra" med. En sak man kan göra är att motarbeta organisationer man upplever som dåliga och skadliga. Man kan istället för att starta något eget lägga mycket möda på att övertyga så många som möjligt om att SvP är något som inte borde stödjas. Om jag upplever att SvP är ett negativt och skadligt fenomen så kan jag använda min intelligens och min retoriska förmåga till att propagera emot partiet, på samma sätt som jag kan propagera emot NWO, judisk mediamakt och andra skadliga fenomen.

En person som har omvänt många människor till att bli nationalister kan också övertyga många människor om att ett visst parti är dåligt och inte bör stödjas. Jag har vid upprepade tillfällen och under ganska lång tid varnat partiet, men man har inte vidtagit några som helst förbättringsåtgärder. Man har medvetet valt att göra tänkande nationalister till fiender. Det kan komma att visa sig vara ett ödesdigert misstag. Fast det är de förmodligen för korkade för att förstå.

Jag har ännu inte bestämt mig för om jag ska lägga någon möda på att propagera emot "Sion korkades parti", eller om jag bara ska skita i allt och stillatigande se på när man vilseleder massa svenskar och kör svensk nationalism rakt ner i diket.


Citat:
Det finns massor jag inte håller med svp om, men jag sitter inte och spammar och grinar sida upp och ned för det.

Det borde du kanske göra? Eller är du en sån som skiter i allt?


Citat:
Tills jag eller någon annan gör det bättre än svp så får jag helt enkelt nöja mig med dem. Det är samma för dig.

Jag nöjer mig inte.
Citera
2014-07-20, 09:07
  #19106
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RexNemorensis
Ja, problemen kvarstår ju helt oförändrade och absolut ingenting har sagts, gjorts eller förändrats till det bättre. Tvärtom så visar tyvärr figurer som Dan Eriksson att de inte alls har fattat grejen och inte alls är ångerfulla eller avståndstagande från sitt tidigare propagerande för ZOG och NWO i Ukraina. Det vara bara spel för gallerierna att Eriksson var ångerfull och tog avstånd från NWO-partiet Svoboda eller den judiska CIA-kuppen. Utanför Flashback och "privat" på twitter så låter det precis som tidigare. Varken giftspridargänget eller partiledningen har kommit på bättre tankar.

Fattar inte ens vad du baserar detta på?
Jag har lyssnat på alla motgiftprogram ang. ukraina och det du säger låter som rent skitsnack i mina öron.
Dan & CO har varit återhållsamma från början och varit tydliga med att de stödjer nationalismen och nationalisterna i Ukraina, ingenting annat.
Menar du att jag helt enkelt missat vad de säger mellan raderna och borde tolkat in saker de inte sagt istället?


Citat:
Du är ju en imbecill, en hjärntvättad sektmedlem eller helt oinsatt och okunnig. Det finns extremt mycket bakgrund och substans, det är ju det som är problemet och själva anledningen till "gnället".
Nej, jag är en vanlig svensk som följt partiet de senaste åren, du däremot verkar vara en fantastiskt besatt individ, tänk om du kunde fastna på något annat istället.

Bakgrunden och substansen verkar ju bestå mest av dina egna misstolkningar och enorma överdrifter.


Citat:
Jag orkar eftersom det svenska folkets överlevnad och framtid står på spel. SvP:s ledning har tyvärr visat sig vara svag, inkompetent, ohederlig och korrupt. Destruktiva tokstollar och psykopater har länge tillåtits härja fritt och sänka partiet och svensk nationalism, eftersom de är gamla polare med ledningsskiktet.

Skitsnack.
Oavsett ifall SvP är bra(perfekta) eller ej, så är de tusen.. Nej kanske miljoner gånger bättre än resterande alternativ i det här landet.
Det är dock anmärkningsvärt att det är just detta alternativ du valt att zona in på.
SvP finns inte till för att tillfredsställa dig, gillar du inte partiet så kan du söka dig någon annanstans, det finns fler organisationer i landet, men du verkar mest vilja gnälla.




Citat:
Det finns mycket man kan göra och "bidra" med. En sak man kan göra är att motarbeta organisationer man upplever som dåliga och skadliga.
Det finns BETYDLIGT skadligare organisationer i det här landet än SvP, TROTS att inte ALLA i partiet håller - enligt dig - den korrekta ställningen i diverse utrikesfrågor.


Citat:
Man kan istället för att starta något eget lägga mycket möda på att övertyga så många som möjligt om att SvP är något som inte borde stödjas.
Överlåt det åt svt, aftonbladet och expressen istället så kan du ägna din tid åt något nyttigare.

Citat:
Om jag upplever att SvP är ett negativt och skadligt fenomen så kan jag använda min intelligens och min retoriska förmåga till att propagera emot partiet, på samma sätt som jag kan propagera emot NWO, judisk mediamakt och andra skadliga fenomen.

Eller så kan du använda din intelligens och retoriska förmåga till att göra någon nytta istället.


Citat:
En person som har omvänt många människor till att bli nationalister kan också övertyga många människor om att ett visst parti är dåligt och inte bör stödjas. Jag har vid upprepade tillfällen och under ganska lång tid varnat partiet, men man har inte vidtagit några som helst förbättringsåtgärder. Man har medvetet valt att göra tänkande nationalister till fiender. Det kan komma att visa sig vara ett ödesdigert misstag. Fast det är de förmodligen för korkade för att förstå.

Jag skulle bli betydligt mer orolig ifall partiet började lyssna på anonyma galningar på flashback och vidtagit "förbättringsåtgärder" så fort det gnällts lite, än det faktum att de inte har en fanatisk hållning i vissa utrikesfrågor.

Citat:
Jag har ännu inte bestämt mig för om jag ska lägga någon möda på att propagera emot "Sion korkades parti", eller om jag bara ska skita i allt och stillatigande se på när man vilseleder massa svenskar och kör svensk nationalism rakt ner i diket.
Jag tycker du ska skita i allt och stillatigande se på.

Citat:
Det borde du kanske göra? Eller är du en sån som skiter i allt?
Jag bryr mig om vad som är bäst för det svenska folket.
Citera
2014-07-20, 09:40
  #19107
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RagnarLodbrok
Fattar inte ens vad du baserar detta på?
Jag har lyssnat på alla motgiftprogram ang. ukraina och det du säger låter som rent skitsnack i mina öron.
Dan & CO har varit återhållsamma från början och varit tydliga med att de stödjer nationalismen och nationalisterna i Ukraina, ingenting annat.
Menar du att jag helt enkelt missat vad de säger mellan raderna och borde tolkat in saker de inte sagt istället?



Nej, jag är en vanlig svensk som följt partiet de senaste åren, du däremot verkar vara en fantastiskt besatt individ, tänk om du kunde fastna på något annat istället.

Bakgrunden och substansen verkar ju bestå mest av dina egna misstolkningar och enorma överdrifter.




Skitsnack.
Oavsett ifall SvP är bra(perfekta) eller ej, så är de tusen.. Nej kanske miljoner gånger bättre än resterande alternativ i det här landet.
Det är dock anmärkningsvärt att det är just detta alternativ du valt att zona in på.
SvP finns inte till för att tillfredsställa dig, gillar du inte partiet så kan du söka dig någon annanstans, det finns fler organisationer i landet, men du verkar mest vilja gnälla.





Det finns BETYDLIGT skadligare organisationer i det här landet än SvP, TROTS att inte ALLA i partiet håller - enligt dig - den korrekta ställningen i diverse utrikesfrågor.



Överlåt det åt svt, aftonbladet och expressen istället så kan du ägna din tid åt något nyttigare.



Eller så kan du använda din intelligens och retoriska förmåga till att göra någon nytta istället.




Jag skulle bli betydligt mer orolig ifall partiet började lyssna på anonyma galningar på flashback och vidtagit "förbättringsåtgärder" så fort det gnällts lite, än det faktum att de inte har en fanatisk hållning i vissa utrikesfrågor.


Jag tycker du ska skita i allt och stillatigande se på.


Jag bryr mig om vad som är bäst för det svenska folket.

Du gynnar inte din sekt eftersom korkade och obildade WT-apor och sektmedlemmar till "nationalister" får mig att luta mer åt att det moraliskt, politiskt och ideologiskt mest riktiga för nationalister är att propagera emot partiet.
Citera
2014-07-20, 09:43
  #19108
Medlem
Neolitikums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RagnarLodbrok
Skitsnack.
Oavsett ifall SvP är bra(perfekta) eller ej, så är de tusen.. Nej kanske miljoner gånger bättre än resterande alternativ i det här landet.
Det är dock anmärkningsvärt att det är just detta alternativ du valt att zona in på.
SvP finns inte till för att tillfredsställa dig, gillar du inte partiet så kan du söka dig någon annanstans, det finns fler organisationer i landet, men du verkar mest vilja gnälla.
Jag hoppar in här med mina synpunkter.

SvP var ett genuint parti fram till ett par år sedan, tills Magnus Söderman gick med.
Hans inflytande har förstört partiet.

Eftersom partiet har bytt spår och kör en annan linje än den vedertagna nationalistiska som de tidigare körde på, så är det med all rätt att folk protesterar och vill att de byter tillbaks till rätt politiska bana.

Det är inte så att de intellektuella nationalisterna helt plötsligt börjat kritisera SvP då de ändrat ideologisk bas, utan det är SvP som har svikit den nationella rörelsen genom att gå mot flera av de grundläggande värderingar som ideologin bygger på.

Till och med det nu nedlagda ND hade en ideologi som låg närmare de allmänna nationalistiska grundläggande värderingarna, än vad de på pappart mer radikala SvP gör.
Citera
2014-07-20, 10:01
  #19109
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RexNemorensis
Du gynnar inte din sekt eftersom korkade och obildade WT-apor och sektmedlemmar till "nationalister" får mig att luta mer åt att det moraliskt, politiskt och ideologiskt mest riktiga för nationalister är att propagera emot partiet.

Det moraliskt, politiskt och ideologiskt mest riktiga att göra är att propagera FÖR något.
T.ex för SvP, eller NMR eller något.
Att bara propagera emot något leder ingen vart.

Citat:
Ursprungligen postat av Neolitikum
Jag hoppar in här med mina synpunkter.

SvP var ett genuint parti fram till ett par år sedan, tills Magnus Söderman gick med.
Hans inflytande har förstört partiet.
lol, vilket jävla skitsnack.

Citat:
Eftersom partiet har bytt spår och kör en annan linje än den vedertagna nationalistiska som de tidigare körde på, så är det med all rätt att folk protesterar och vill att de byter tillbaks till rätt politiska bana.
Folk? Vilket folk talar du om?
Om ni nu är så många så kan ni ju starta ett nytt parti då.
Jag tvivlar dock på att ni skulle hålla mycket längre än en vecka pga inre stridigheter.


Citat:
Det är inte så att de intellektuella nationalisterna helt plötsligt börjat kritisera SvP då de ändrat ideologisk bas, utan det är SvP som har svikit den nationella rörelsen genom att gå mot flera av de grundläggande värderingar som ideologin bygger på.
Tillåt mig smålé


Citat:
Till och med det nu nedlagda ND hade en ideologi som låg närmare de allmänna nationalistiska grundläggande värderingarna, än vad de på pappart mer radikala SvP gör.

Synd för dig att det partiet dog ut då.
Citera
2014-07-20, 10:16
  #19110
Medlem
Luckmanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neolitikum
Jag hoppar in här med mina synpunkter.

SvP var ett genuint parti fram till ett par år sedan, tills Magnus Söderman gick med.
Hans inflytande har förstört partiet.

Eftersom partiet har bytt spår och kör en annan linje än den vedertagna nationalistiska som de tidigare körde på, så är det med all rätt att folk protesterar och vill att de byter tillbaks till rätt politiska bana.

Det är inte så att de intellektuella nationalisterna helt plötsligt börjat kritisera SvP då de ändrat ideologisk bas, utan det är SvP som har svikit den nationella rörelsen genom att gå mot flera av de grundläggande värderingar som ideologin bygger på.

Till och med det nu nedlagda ND hade en ideologi som låg närmare de allmänna nationalistiska grundläggande värderingarna, än vad de på pappart mer radikala SvP gör.
Vikten som du erkänner en enskild individs egna ställningstaganden och argumentationer inom ett helt parti är hisnande, speciellt när denne inte har någon direkt inverkan på de politiska ställningstagandena.

Jag tror att den stora skillnaden mellan dig och de dina och medlemmar i Svenskarnas parti - såsom jag - ligger i att du tillskriver Magnus Söderman (eller andra enskilda individer) någon form av supermänniskostatus, när den stora majoriteten av oss knappt håller oss ajour med te.x. Motgift.

Återigen, vill du verka konstruktivt så uppmanar jag dig att faktiskt ansluta dig till partiet och verka positivt på det, genom att formulera konkreta argumentationer för politiska ställningstaganden, istället för att framstå som en inkompetent misantrop som värdesätter negativism och kontraproduktiva invektiv högre än folkets väl och ve.

Detta gäller för övrigt även RexNemorensis (och troligtvis fler). Ni kommer aldrig att tas på allvar om det bästa ni kan göra är att sitta på Flashback och gnälla eller vara allmänt dryga - om för ingenting annat än att ni hittar på problem som inte finns, eller konstruerar era egna problem som ingen som har insyn ser.

Du menar att Magnus Södermans inflytande har förstört partiet. Det är en fullständig väderkvarn du slåss mot, eftersom kritiken du framför är inte någonting någon som har någon som helst insyn i partiet kommer att kunna hålla med om. Det enda sättet som Magnus Söderman har "förstört" partiet är genom att oinsatta misantroper har hängt upp sig på Magnus Söderman och vissa av hans (eller De Geers) ställningstaganden eller uttalanden, och med Söderman som ikon, använder detta för att kritiserar partiet i stort. Söderman har på så sätt påverkat er långt mycket mer än han har påverkat partiet.

Citat:
Ursprungligen postat av RagnarLodbrok
Det moraliskt, politiskt och ideologiskt mest riktiga att göra är att propagera FÖR något.

T.ex för SvP, eller NMR eller något.

Att bara propagera emot något leder ingen vart.
Detta är i grund och botten vad det handlar om. Ingen negativ politisk rörelse har i världshistorien varit kapabel till att påverka någonting. T.om. de mest destruktiva av rörelser har bara varit framgångsrika genom att framställa sig som positiva, även om resultatet har varit långt ifrån positivt ur folkets synpunkt.

Att blicka framåt är inte bara en floskel. Det är ett politiskt ställningstagande, en moralisk och ideologisk målsättning, samt en propagandistisk taktik. Vi ska alltid verka för någonting, aldrig mot någonting, och det är så vi måste välja att definiera oss själva. Och då menar jag inte bara Svenskarnas parti som organisation, jag menar alla nationalister. Eller nej, alla svenskar.
__________________
Senast redigerad av Luckmann 2014-07-20 kl. 10:23.
Citera
2014-07-20, 11:19
  #19111
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neolitikum
Jag hoppar in här med mina synpunkter.

SvP var ett genuint parti fram till ett par år sedan, tills Magnus Söderman gick med.
Hans inflytande har förstört partiet.

Eftersom partiet har bytt spår och kör en annan linje än den vedertagna nationalistiska som de tidigare körde på, så är det med all rätt att folk protesterar och vill att de byter tillbaks till rätt politiska bana.

Det är inte så att de intellektuella nationalisterna helt plötsligt börjat kritisera SvP då de ändrat ideologisk bas, utan det är SvP som har svikit den nationella rörelsen genom att gå mot flera av de grundläggande värderingar som ideologin bygger på.

Till och med det nu nedlagda ND hade en ideologi som låg närmare de allmänna nationalistiska grundläggande värderingarna, än vad de på pappart mer radikala SvP gör.

Jag håller helt med, även om det finns fler destruktiva figurer än vindflöjeln "pastor Söderman". Brytpunkten var när Söderman och en handfull andra destruktiva och suspekta figurer gick med och mer eller mindre kidnappade partiet.
Citera
2014-07-20, 11:29
  #19112
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RagnarLodbrok
Det moraliskt, politiskt och ideologiskt mest riktiga att göra är att propagera FÖR något.
T.ex för SvP, eller NMR eller något.
Att bara propagera emot något leder ingen vart.

Jo, det kan leda till att man försvagar eller helt eliminerar dålig skit. Det är bättre med status quo och ingenting än med status quo + destruktiva och negativa fenomen.


Citat:
Folk? Vilket folk talar du om?
Om ni nu är så många så kan ni ju starta ett nytt parti då.
Jag tvivlar dock på att ni skulle hålla mycket längre än en vecka pga inre stridigheter.

Vi är ganska många och det vet du nog också om, patetiska sektmedlem.



Citat:
Tillåt mig smålé

Jag kan på rak arm tragiskt nog inte komma på en enda person som jag skulle klassa som intelligent, intellektuell, bildad, klarsynt, vettig och hederlig som aktivt stödjer SvP, som ingår i ledningen eller är en framträdande medlem. Nämn en är du snäll? Vare sig bland offentliga personer eller bland nätaktivister finns det några intellektuella SvP:are som är något att hänga i granen. Jonas De Geer har straffat ut sig eftersom hans katolicism i samband med Ukraina-fiaskot kraftigt grumlade hans omdöme och hans hederlighet.
Citera
2014-07-20, 11:55
  #19113
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luckmann
Vikten som du erkänner en enskild individs egna ställningstaganden och argumentationer inom ett helt parti är hisnande, speciellt när denne inte har någon direkt inverkan på de politiska ställningstagandena.

Det här är ju en uppenbar lögn. Söderman har varit den drivande NWO-propagandisten i giftradion, som de flesta uppfattar som knuten till SvP och som ett slags språkrör för SvP. Innan giftradions sjuka ZOG-propaganda så förekom knappt alls de genomkorkade åsikter och långsökta konspirationsteorier som man idag ser en del mindre begåvade "nationalister" ge uttryck för. Många SvP-medlemmar och sympatisörer ser giftspridarna och Söderman som auktoriteter och upprepar likt papegojor dumheterna de har lärt sig via giftradion. SvP:s ledning vågar uppenbarligen inte gå emot giftspridarna och istället för att det är SvP:s ledning som sätter agendan så verkar det ha varit giftgänget som har påverkat partiets ledning.


Citat:
Jag tror att den stora skillnaden mellan dig och de dina och medlemmar i Svenskarnas parti - såsom jag - ligger i att du tillskriver Magnus Söderman (eller andra enskilda individer) någon form av supermänniskostatus, när den stora majoriteten av oss knappt håller oss ajour med te.x. Motgift.

Var kommer den bisarra och verklighetsfrämmande retoriken angående Ryssland, NWO och judarna ifrån om inte från Söderman och giftspridarradion? Dylika tongångar existerade i stort sett inte alls inom "rörelsen" innan de drog igång med sin ZOG-desinformation.


Citat:
Återigen, vill du verka konstruktivt så uppmanar jag dig att faktiskt ansluta dig till partiet och verka positivt på det, genom att formulera konkreta argumentationer för politiska ställningstaganden, istället för att framstå som en inkompetent misantrop som värdesätter negativism och kontraproduktiva invektiv högre än folkets väl och ve.

Detta gäller för övrigt även RexNemorensis (och troligtvis fler). Ni kommer aldrig att tas på allvar om det bästa ni kan göra är att sitta på Flashback och gnälla eller vara allmänt dryga - om för ingenting annat än att ni hittar på problem som inte finns, eller konstruerar era egna problem som ingen som har insyn ser.

Så jag ska gå med i partiet och uppmana ledningen att slänga ut giftgänget och en del andra figurer, för att därefter själva avgå? Att du förnekar problemen visar att du också är en verklighetsfrämmande sektmedlem och partigängare. Problemen finns, är inte påhittade och är väldigt allvarliga.


Citat:
Du menar att Magnus Södermans inflytande har förstört partiet. Det är en fullständig väderkvarn du slåss mot, eftersom kritiken du framför är inte någonting någon som har någon som helst insyn i partiet kommer att kunna hålla med om. Det enda sättet som Magnus Söderman har "förstört" partiet är genom att oinsatta misantroper har hängt upp sig på Magnus Söderman och vissa av hans (eller De Geers) ställningstaganden eller uttalanden, och med Söderman som ikon, använder detta för att kritiserar partiet i stort. Söderman har på så sätt påverkat er långt mycket mer än han har påverkat partiet.

Om det inte är Söderman och några till som ligger bakom rötan och dumheterna så är det ju ännu värre, eftersom det då innebär att även ledningen är helt ute och cyklar.


Citat:
Detta är i grund och botten vad det handlar om. Ingen negativ politisk rörelse har i världshistorien varit kapabel till att påverka någonting. T.om. de mest destruktiva av rörelser har bara varit framgångsrika genom att framställa sig som positiva, även om resultatet har varit långt ifrån positivt ur folkets synpunkt.

Har du hört talas om kritisk teori och kulturmarxism?! Det torde vara en av de mest framgångsrika politiska rörelserna i världshistorien.


Citat:
Att blicka framåt är inte bara en floskel. Det är ett politiskt ställningstagande, en moralisk och ideologisk målsättning, samt en propagandistisk taktik. Vi ska alltid verka för någonting, aldrig mot någonting, och det är så vi måste välja att definiera oss själva. Och då menar jag inte bara Svenskarnas parti som organisation, jag menar alla nationalister. Eller nej, alla svenskar.

Ja, en del av era partimedlemmar och partiföreträdare har valt att verka för NWO och inte mot NWO, i ett sammanhang som skulle kunna leda till ett helt förödande tredje världskrig med kärnvapen. Dina floskler är inte logiska. Naturligtvis måste man alltid arbeta både för och emot olika saker.
Citera
2014-07-20, 12:04
  #19114
Medlem
RexGermanias avatar
Citat:
1, Sverige skall även i framtiden vara svenskt: Endast människor som tillhör det västerländska genetiska och kulturella arvet, där de etniska svenskarna ingår, skall kunna vara svenska medborgare.

2, Sverige skall styras av svenskarna: Icke-svenskar skall ej tillåtas ha maktpositioner inom det svenska samhället.

Dessa två punkter är den enda anledningen som behövs för att fortsätta stödja SvP.
Ni som anser att smutskastning av partiet och personangrepp leder till något positivt för Svensk nationalism borde sätta er ner och tänka efter lite.
Citera
2014-07-20, 12:06
  #19115
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RexNemorensis
Jag kan på rak arm tragiskt nog inte komma på en enda person som jag skulle klassa som intelligent, intellektuell, bildad, klarsynt, vettig och hederlig som aktivt stödjer SvP, som ingår i ledningen eller är en framträdande medlem. Nämn en är du snäll? Vare sig bland offentliga personer eller bland nätaktivister finns det några intellektuella SvP:are som är något att hänga i granen. Jonas De Geer har straffat ut sig eftersom hans katolicism i samband med Ukraina-fiaskot kraftigt grumlade hans omdöme och hans hederlighet.
Nu tänker jag inte påstå att jag är någon insatt Giftradiolyssnare (jag har bara lyssnat på några avsnitt när det fortfarande hette Radio Framåt) eller att jag har läst allt JDG har skrivit, men hur fick han den här intellektuellstatusen han verkade ha tidigare? Vad är det han har sagt, skrivit eller gjort som har upphöjt honom till skyarna bland vissa nationalister?

I vilket fall som helst vore det lämpligt nu med en lista gjord av dig eller gärna andra SvP-kritiska Flashbackmedlemmar, som sammanfattar låt oss säga mellan 5 till 15 punkter vad ni tycker har spårat ur med SvP och dess partiradio. Jag vet att många klagade och kallade dem tokkristna bland annat när JDG och Söderman satt och "kritiserade" evolutionsteorin; tidigare har det inte varit några problem med JDG:s katolicism vad jag vill minnas.

Läs/bloggtips till JedemDerSeine:

“Might is Right”: A Proto-Indo-European Legacy

Citat:
Ursprungligen postat av RexGermania
Dessa två punkter är den enda anledningen som behövs för att fortsätta stödja SvP.
Ni som anser att smutskastning av partiet och personangrepp leder till något positivt för Svensk nationalism borde sätta er ner och tänka efter lite.
SvP är ett offentligt parti. Som alla andra offentliga politiska partier får SvP helt enkelt tåla negativ kritik och hård granskning. Att försöka skydda SvP från kritik genom att säga att SvP är det enda som kan rädda svenskarnas existens känns lite väl sekteristiskt... "du får inte tycka illa om SvP eftersom du då bidrar till att utrota svenskarna!!!!!!!!!!!!!11one", hör du hur det låter?
__________________
Senast redigerad av EliasAlucard 2014-07-20 kl. 12:47.
Citera
2014-07-20, 13:08
  #19116
Medlem
Arons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Nu tänker jag inte påstå att jag är någon insatt Giftradiolyssnare (jag har bara lyssnat på några avsnitt när det fortfarande hette Radio Framåt) eller att jag har läst allt JDG har skrivit, men hur fick han den här intellektuellstatusen han verkade ha tidigare? Vad är det han har sagt, skrivit eller gjort som har upphöjt honom till skyarna bland vissa nationalister?

I vilket fall som helst vore det lämpligt nu med en lista gjord av dig eller gärna andra SvP-kritiska Flashbackmedlemmar, som sammanfattar låt oss säga mellan 5 till 15 punkter vad ni tycker har spårat ur med SvP och dess partiradio. Jag vet att många klagade och kallade dem tokkristna bland annat när JDG och Söderman satt och "kritiserade" evolutionsteorin; tidigare har det inte varit några problem med JDG:s katolicism vad jag vill minnas.

Läs/bloggtips till JedemDerSeine:

“Might is Right”: A Proto-Indo-European Legacy

SvP är ett offentligt parti. Som alla andra offentliga politiska partier får SvP helt enkelt tåla negativ kritik och hård granskning. Att försöka skydda SvP från kritik genom att säga att SvP är det enda som kan rädda svenskarnas existens känns lite väl sekteristiskt... "du får inte tycka illa om SvP eftersom du då bidrar till att utrota svenskarna!!!!!!!!!!!!!11one", hör du hur det låter?

han grundade magasinet SALT
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in