Citat:
Ursprungligen postat av
RexNemorensis
"Det enda parlamentariska alternativet"... Vem fan bryr sig?
Nu är det ju tyvärr fastställt bortom allt tvivel att partiet styrs av människor som inte verkar ha koll, inte förstår de viktigaste och mest avgörande frågorna och som prioriterar subkulturella kompisband från den gamla skinnskalletiden framför seriös och ansvarstagande politik. SvP har visat sig vara en stor besvikelse och har blivit ett dåligt skämt. Sinnessjuka galenskaper, lögner och direkt propaganda för ZOG och NWO tolereras och hyllas. Märkliga och tveksamma uttalanden görs från ledande partiföreträdare.
Det är i dagsläget omöjligt att ta SvP på allvar som en seriös samt ideologiskt och politiskt sund nationalistisk kraft. SvP verkar ha kidnappats av destruktiva krafter och jag har idag inget som helst förtroende för partiet.
Hmmm, ännu ett sånt inlägg? Jag ser dig tjata sida upp och sida ner med liknande inlägg, aldrig någon bakgrund eller substans, bara gediget gnäll.
Jag fattar bara inte att du orkar? Har någon ur svps ledning legat med din syster eller varför så butthurt?
Nu är det ju så att ifall svp inte duger så får du starta din egna organisation eller något, för det finns ju inget mer tröttsamt och patetiskt än människor som inte bidrar ett dugg men ändå sitter och gnäller hela dagar.
Det finns massor jag inte håller med svp om, men jag sitter inte och spammar och grinar sida upp och ned för det.
Tills jag eller någon annan gör det bättre än svp så får jag helt enkelt nöja mig med dem. Det är samma för dig.
skrivet från mobil.