Citat:
Ursprungligen postat av
felisiastaxx
Ni alla pratar o skriver om massa ni inte vet ett skit om. Tror ni Acke ville döda han? Nej verkligen inte !!!! Ni såg inte smärtan i hans ögon .. när min vän insåg att han dödat. Han är ingen mördare.. Han var allltid glad o snäll. Älskade sitt jobb.. Ingen av oss fattar det som hänt .. Ena dan sitter man i en soffa med några vänner o nästa dan har en person dött vi alla sitter o våra familjer får läsa skit om oss på sidor som denna. vet ni ens att det var inte förens på morgonen dan efter som jag o Tove fick veta att det ens varit en kniv inblandad. Vi visste inte att han blivit huggen o vi kunde aldrig tänka oss dehär.. Om jag visste att han var huggen hade jag ALDRIG hämtat dom där jävla pengarna fuck pengar!!!!! Vad e det ? Inte värt någons liv iallafall! Jag hade ringt ambulans !! Kanske räddat han. Men jag visste ju inte !!! Jag såg inte i mörkret. O jag trodde inte att någon jag umgås med kan göra något sånt här. Allt började med att jag o Tove LURADE killar på pengar SJÄLVA med endast ORD!! Allt är bara så jävla sorligt och så jävla sjukt .. Acke kommer sitta läääänge o jag tänker på detta varje dag. Ni vet inget vi e inte dåliga människor. Livet har tagit oss hitt. Vi försöker bara överleva dagen
Ni skriver hemska saker om oss o ser oss som djur. Men hade detta varit ett krogbråk o någon ramlade slog i huvudet o dog då hade ni aldrig skrivit såna här elaka saker då hade man kanske till o med tyckt synd om Acke.
Ja det är ju allmänt känt att "Bra människor" lurar folk på pengar och som vi alla vet är Sverige ett U-land där alla behöver slåss för brödfödan..
Citat:
Ursprungligen postat av
felisiastaxx
Vadå vi stack honom ??? Det var en person som gjorde de här inte vi andra. Vi såg inte. Ni kommer aldrig förstå. Skaffa ett liv och sluta skriv om mitt
Nu har ju en människa dessvärre förlorat sitt liv pga era lurendrejeriaffärer och jag är ledsen över att behöva säga det, men jag tycker inte synd om någon av er. Jag tycker synd om de anhöriga, vännerna osv till den mördade mannen. Du har själv satt dig i den här situationen så du får nog räkna med lite skriverier om dig och om fallet.