"Då vill vi ha det fint"
Men asså snälla Berny, var det inte typ nyss du och Miia hade gjorde det fint? Är det så fult nu helt plötsligt bara för att ni inte är vänner längre att det måste renoveras om igen fasten ni egentligen tänkt flytta? Sängen som du haft slampiga fotosessioner med Emma i, haft blodiga återfall och knullat med Janne kunde ju inte vara kvar.
Jag förstår att Andreas ryggar för din miljö och pushar för förnyelse.
Shit vilken egoistisk och arrogant människa hon är asså. Typ "Hej, jag heter Berny jag har en ny pojkvän nu som jag är besatt av för han är så vuxen och normal och vi behöver en större lägenhet, helst centralt, för jag har en Collie hemma också så det blir trångt i en etta för oss. Och han kör bil så vi behöver en P-plats också. Vi är väldigt skötsamma och vill flytta in snarast. "
Jag minns hur det var sist hon bodde ihop med någon som enligt henne var nomal, Jonas te.x Det höll länge men slutade i total katastrof, smutskastning, anklagelser. Som hon sen tog tillbaka, för att sen ta tillbaka tillbakandet, det var en skum period helt enkelt, folk fattade förstod varken in eller ut om det hela. Sen vet jag att dom träffats efter det, en av gångerna hade han ju tydligen typ misshandlat henne och Amelia. Det var nog mitt i Bernys prime time för dumma upptåg. Jasi det var fina skandaltider det.