2014-06-05, 21:31
Bannlyst
fd Steelers spelare Mark Hurtubise ska,, för mig,, gå till Brynäs IF för där han platsar mest eller Leksand hans nästäldsta klubb senaste 4 säsonger. AIK åkte ner och Hurtubise tycker jag ska välja mellan två lag i SHL.

Vad tycker övrigt folk?
2014-06-05, 21:33
Medlem
m4tt145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steel-Garden
fd Steelers spelare Mark Hurtubise ska,, för mig,, gå till Brynäs IF för där han platsar mest eller Leksand hans nästäldsta klubb senaste 4 säsonger. AIK åkte ner och Hurtubise tycker jag ska välja mellan två lag i SHL.

Vad tycker övrigt folk?
Hurtubise ska spela för Ilves i Finland nästa säsong.
2014-06-05, 21:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av m4tt145
Hurtubise ska spela för Ilves i Finland nästa säsong.

Jaså, sant eller?
2014-06-05, 23:06
Medlem
B-Dawks avatar
Har raderat en hel massa OT-inlägg. Vill ni diskutera tröjor eller klubbarnas ekonomi så finns det separata trådar för just det ändamålet.

/Mod
2014-06-05, 23:29
Medlem
JoshTees avatar
Olausson i Luleå ryktas till DIF från vissa håll har jag hört. Tror inte ett skit på det men hört det från två håll idag varav en har ganska bra koll på Luleå.
2014-06-05, 23:34
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoshTee
Olausson i Luleå ryktas till DIF från vissa håll har jag hört. Tror inte ett skit på det men hört det från två håll idag varav en har ganska bra koll på Luleå.
Vore ju ett bra förvärv dock har ju "Olle" sagt sig vilja spela utomlands. (Och därmed tjäna lite mer pengar).
Kanske DIF är ett alternativ om det skiter sig, Luleå har kanske fimpat han nu.?
Hoppas han blir kvar i SHL även om det inte blir i Luleå.
2014-06-06, 03:30
Bannlyst
Luleå borde ersätta med Nordqvist så det blir Klasen - Nordqvist - Omark i första line.

Bröderna Abbotts får gärna dra till Schweiz/Österrike/Ryssland för gillar inte dom kvar.

2 duktiga ersättare köps in.

Nordqvist har spelat i Luleå tidigare så han platsar lätt.

Hoppas Luleå satsar rätt i årets säsong.

Luleå ska bli lika bra som MIF Redhawks med 2 guld.
2014-06-06, 08:01
Medlem
Embas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steel-Garden
Luleå borde ersätta med Nordqvist så det blir Klasen - Nordqvist - Omark i första line.

Bröderna Abbotts får gärna dra till Schweiz/Österrike/Ryssland för gillar inte dom kvar.

2 duktiga ersättare köps in.

Nordqvist har spelat i Luleå tidigare så han platsar lätt.
Hoppas Luleå satsar rätt i årets säsong.

Luleå ska bli lika bra som MIF Redhawks med 2 guld.

Va?!

Varken Omark eller Klasen spelar eller kommer att spela i Luleå nästa säsong och Jonas Norqvist som jag antar att du menar har kontrakt med Brynäs..
2014-06-06, 11:28
Medlem
Dagens applåd till Sam Marklund som kunde gått till B-löven och varit nära hemmet men istället valde A-löven som en sann Marklundare!
http://www.hockeysverige.se/2014/06/06/asploven-varvar-tidigare-skellefteatalang/
2014-06-06, 12:11
Medlem
Kalle-Kottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av atreyeri
Dagens applåd till Sam Marklund som kunde gått till B-löven och varit nära hemmet men istället valde A-löven som en sann Marklundare!
http://www.hockeysverige.se/2014/06/06/asploven-varvar-tidigare-skellefteatalang/

Hade han varit en sann Marklundare hade han ju kritat på för Piteå istället. Nu väljer han ju att hjälpa Luleå Hockey indirekt.
2014-06-06, 12:22
Medlem
tcfmogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-Kotte
Hade han varit en sann Marklundare hade han ju kritat på för Piteå istället. Nu väljer han ju att hjälpa Luleå Hockey indirekt.
Poängen är att en sann Marklundare inte spelar för Björklöven.
2014-06-06, 13:17
Medlem
siryessirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tcfmog
Poängen är att en sann Marklundare inte spelar för Björklöven.

Man värvar bara in spelare från Björklöven och gör dom till Marklundare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in