Citat:
Ursprungligen postat av
baggebo1
Ja? Det är väl uppenbart? Och de som inte är krigshetsarsionister är avväpnamotståndetsionister. Judar leder båda sidorna och ser till så att världen aldrig sätter stopp för terrorstaten Israel.
Nej, det är inte uppenbart att en majoritet av västvärldens mäktiga judar är sionister. Många är det helt klart, inte minst i USA, men du får gärna belägga ditt påstående.
Citat:
Israel är den organiserade judenhetens terrorbas från vilken alla operationer utgår.
Du menar att en sådan som Dror Feiler, en anti-svensk jude som är riksdagskandidat för V, mediernas älskling och en av Israels största kritiker i detta land, är utsänd av Israel? Eller tycker du att Feiler har för lite makt för att kunna ses som en maktjude? Duger i så fall Göran Rosenberg, ledande journalist och opinionsbildare i Sverige, som ett exempel på en jude som är starkt kritisk mot Israel? Är han utsänd av Israel? Jag går till överdrift så klart men det gör ärligt talat du med.
Citat:
Du kan inte göra någon distinktion mellan "israeliska medborgare" och judar. Alla judar har rätt till israeliskt medborgarskap om de ansöker (t.ex. om de gör sig skyldiga till grova brott i värdlandet och behöver fly) vilket gör att alla judar i hela världen i praktiken ÄR israeliska medborgare. Det är sån monumental okunskap som ligger bakom uppdelningen mellan "sionistiska judar och ickesionistiska judar" eller mellan "israeler och andra judar". Judenheten är EN.
Jaha, du tillhör alltså den lilla men högljudda klick som verkligen tror att alla judar per automatik är ondskefulla varelser som hör samman. Det är ju höggradigt tramsigt.
Citat:
Judarna styr både Israel och västvärlden. Israel är en livsfarlig stat som har bunkrat massförstörelsevapen i över ett halvt sekel. Dessa har de tänkt använda mot dem som försöker stoppa judarnas agenda var på jorden dessa motståndare än befinner sig. Israel tar emot pedofiler, organhandlare, miljardsvindlare och all världens avskum för att de inte ska kunna dömas i värdländerna som alla andra ickejudar. Israel är ett hot mot alla nationalister överallt och måste motarbetas på alla sätt. En nationalist kan inte vara "neutral" inför Israel.
Jag har aldrig förnekat att Israel är en skitstat som Sverige inte bör stödja på något sätt. Däremot tycker jag inte vi ska lägga oss i deras konflikt med palestinierna, det är deras problem.
Du skriver att judarna styr västvärlden och det är till stor del riktigt men det som framförallt satt klorna i västvärlden är inte sionismen utan kulturmarxismen. Att stirra sig blind på sionism när kulturmarxism är ett oerhört mycket större problem är allt annat än vettigt. Som du mycket väl vet behöver inte en kulturmarxist vara sionist.
Citat:
I Sverige fattar nästan ingen det här och som jag sa så har den senaste tidens diskussioner fått mig att chockeras av okunskapen som råder. Jag trodde inte det var så illa, men det är det. Jag ger upp "den nationella rörelsen" nu. Den är hopplös.
Jag anser mig ha en relativt stor kunskap om judarna och judiska maktförhållanden. I min bokhylla har både Kritikkulturen, Blommor i Galiléen och Judefrågan funnits, liksom ett flertal historierevisionistiska böcker om den så kallade förintelsen. Detta till trots delar jag inte din smått bisarra syn på judarna så jag antar att någon av oss är korkad. Flashbacks hollywoodnazister kommer nog påstå att jag är den korkade eftersom det är helt tabu här att avvika en centimeter gällande judefrågan men det kan jag leva med.