Citat:
Ursprungligen postat av
Skaraborg2
Nej man får inte det. Ja, det fanns en vidrig nonchalant grymhet hos "Sjö". GM kände helt säkert ingen som helst empati för det stackars BO när denne t. ex. hamnade i vattnet.
Det skulle vara intressant med uppgifter hur det sedan kom att gå för "Janne Sjö". Hur länge satt han? Hur kom denne mans liv att gestaltas efter frisläppandet?
Eftersom väldigt mycket han säger inte är sant så kan jag inte veta exakt. Han själv hävdar 10 år men jag vet att han inte har suttit av mer än 15 år år iaf om jag räknat baklänges från att jag lärde känna honom.
Åren jag spenderade med honom var helt makalösa i både gott och ont, lärde mig mycket, fick mycket, höll på att mista livet mycket....
Alla ovänner vi skaffade oss förstod jag inte då varför vi fick men efterhand så började allt klarna... mord domen dök upp och en massa rykten om Mytomani cirkulerade...plötsligt blev allt verkligt.
Läser flitigt på hans hemsida om alla projekt osv... och man kan ändå inte sluta fascineras av denna man som än idag duperar, manipulerar folk som är hög utbildade o betydligt mer kompetenta än vad han själv
Är... och trots detta har han dom slingrade runt fingrarna.
Läste nyligen om en grupp högt uppsatta investerare som rest jorden runt för att beskåda senaste uppfinningen.
Skulle inte förvåna om ngra miljoner spenderas i fickan på 'janne' återigen...