Citat:
Ursprungligen postat av
Alikabadidi
Att du inte ens tar dig tid till att stava Lucas namn rätt och fortsätter att felköna hen så säger det en hel del om hur mycket du bryr dig om att visa respekt för Lucas.
Att de talar om feminism på Lucas begravning är lika naturligt som att de kommer tala om fotboll på Zlatans begravning. Feminism var Lucas liv.
Aha så nu är min stavning respektlös. Jag har liksom sagt det här till dig innan men jag kan ta det igen, att vi är dom hemska kvinnohatande antifeministiska mansgrisarna vet alla, man har talat om hur hemska vi är i flera år nu, vi är i pk-sveriges ögon så respektlösa som det bara går att bli så det behöver vi inte tala mer om.
Nu har dock detta ingenting med antifeminism att göra. Utan enbart feminism.
Hade Zlatan blivit mördad av PSG supportar kan jag lova dig att man inte talat om fotboll på hans begravning.
Citat:
Ursprungligen postat av
Alikabadidi
Påstå bara inte att ni gör Lucas en tjänst när ni propagerar mot feminism så är de flesta av oss nöjda.
Det går inte att göra Lucas en mindre tjänst än att mörka hens öde totalt. Hellre hatad än bortglömd.
Innan du förstår att det som hände Lucas hände för att hen hade kuk så kommer du inte förstå vad som hänt här. Du förstår uppenbarligen inte mörkningen, trots att du påstår dig bli upprörd av UFs uttalande...nej det rimmar rätt illa faktiskt.