Jag förstår ditt resonemang, men tycker du att man skulle bara släppt alltihop med
blodspåren och annat och helt enkelt låtit bli att intressera sig för Kristoffer Johansson?
Har han godtagbart alibi? Kan han omöjligen ha bragt VB om livet och fraktat bort henne?
Han har själv medgett att hon var hemma hos honom den kvällen. Sen påstår han i och
för sig att hon gått därifrån vid 21-tiden eller när det nu exakt var.
Ett kvinnligt vittne uppger att hon sett en ung kvinna med asiatiskt utseende kl. 21.30.
Är det VB eller inte? Har hon promenerat iväg i vårkvällen precis som KJ påstår?
Man verkar ju inte sätta så stor tillit till detta vittnesmål från polisens och domstolarnas sida.
Förhören som genomförs med KJ signalerar inga konstigheter? Och märks det av något
motstridigt och konstigt så beror det givetvis på den förhördes medfödda neuropsykiatriska
funktionsnedsättningar. KJ kan inte ljuga medvetet, det kan aldrig en aspergare?
Han är from som ett lamm och borde nu vara ute och leka med polarna i skogen
istället för att behöva förbereda sig på en cirka femårig anstaltsvistelse bland otäcka busar.
Fel man sitter eller hur?
Hur kunde då KJ dömas för detta? På ett åtalsunderlag som inte håller tätt för fem öre?
Enligt somliga då.
Man hävdar att liket efter Vatchareeya legat i hans baklucka.
Men en sån grej ska man då tydligen inte bry sig så mycket om.
Det kan vara någon annan som sett till att det luktar lik där och sprutat in lite blod.
Bilen var visst mycket sällan låst har vi nu fått höra igen nyligen så det var inga
svårigheter att ta sig in där om man ville och det ville visst nån...
Ja, det är obegripligt att inte farbror blå lät sig övertygas av pojkens mycket trovärdiga
och sammanhållna förklaringar till ditten och datten och lät honom löpa i rappet.
Bu, varför tog ni inte stygga han med fiskarna istället. Där var det så mycket M O T I V
att det inte är klokt medan lille Kristoffer hade inga skäl i världen att göra flickan illa och
inte någon annan heller.
För övrigt kan vi skippa svenska domstolarna, låt flashbackpöbeln döma istället
i fortsättningen, så blir det rätt gjort och ingen riskerar att bli felaktigt dömd.
Amen.
ps. En som inte ens kan rensa en liten fisk kan ju rimligen inte heller klara ut att stycka
ett människolik...säger sig självt, eller hur?
