Citat:
Ursprungligen postat av
zayco
Tack!

Jag menar att det blir svårt att ta reda på utandating telefon att ta reda på.. [u]OM hon hade
alternativa mail.. skype.. kik.. osv Verkar omöjligt? Jag kan ha fel..
Fast man vet ju inte i dagens samhälle.. hur mycket de ser..
Det går att kontakta de som tillhandahåller tjänsterna så som KIK, Facebook, Gmail, hotmail, Skype, WA och andra. Skulle gissa att dom kollat de vanligaste: FB, Skype, Hotmail, Gmail.
Tror inte Åkkagarna/polisen har helt koll på WA, Kik, Viber , ChatOn och alla forum för att träffa folk... Badoo, Norrlandsk...