Citat:
Ursprungligen postat av
Namibia1
Månne för att du är störd kanske?
Fram med bevisen att han har plågat djur... har du sett det eller?
Bor inte i Boden så har inte sett, men hört och läst.
Nej störd är jag inte väl för att jag tar upp sådana här grejer. Varför är det så svårt att se sanningen om det som faktiskt skett? Tror ni att det är är normal tankeverksamhet som ligger bakom när någon mördar och styckar en oskyldig människa eller djur?
Jag är intresserad av vad som ligger bakom ett mord, vad händer när det slår över i en mördares hjärna/psyke. Jag vill se deras verklighet, förstår du? I tanke/ord/handling. Udda kanske, jo jag vet.
Det första inlägget är från en som var på den vägen men hann inte fram till slutlig Målet. Människa. Vem hann gå i mål utan att samhället, omgivningen såg??? Den som sitter dömd. Styckdräparen.
Detta med djurplågeri har ju varit uppe flera gånger i tråden bla Grabben och var tog katten han tog hand om vägen? Småfåglar, kaniner som flås på youtube, katt, hund till slut Vatchareeya. Jag ser ett klart mönster grundat på förhör och övrig info från FUP. Ljudfiler, snack... etc
Han är "ingen" men han blir "någon" om han kan ha kontroll och makt över liv och död, precis som Jo*l beskrev i första inlägget jag länkade.
OM det skulle vara detta motivet, så är utplaceringen av kroppsdelar för att visa upp sitt verk.
Jag vet att det svider att läsa om er lilla gullipluttesnutt, jag lider med er anhöriga verkligen, men kanske dags att vakna upp, inse vad han gjort och varför han sitter inne, han är dömd för styck-dråp! Inga dåliga grejer!!
Detta går inte att förklara bort genom att slänga anklagelser mot andra oskyldiga människor och försöka lägga över skulden där. (bla på en viss älskare, karate-tränare och den nya benämningen....... en
sushi-bagare

)