Citat:
Ursprungligen postat av
Namibia1
1. Nä men dra den vidare till fax så har du allt du behöver veta.
2. GM kan ha sett JJs bil parkerad utanför KJs loftgång.
2. Boden är en håla och JJ och MB är väl i samma ålder.
3. Absolut hur många har inte trott att JJ har städat åt KJ? Det gjorde även polisen... så lite blod i JJs bil hade suttit fint om.
4. Slagning flera gånger för att det kanske vid mer än ett tillfälle planerats att utföra detta mord.
Kanske polisen skulle ha kollat om någon gjort liknande slagningar på AF eller andra av VBs manliga bekanta som VB i april lägligt började önska sig knivar av.
1. Risk att faxnummer kan spåras. Källa på att fax har använts, tack!
2. Hur veta att en bil parkerad utanför KJ:s loftgång är JJ:s bil. Dessutom slagning på 2 bilar.
3. Boden är ingen liten håla. Dessutom visste MB knappt vem KJ var, hur koppla ihop KJ och JJ?
Hur är det med MB och JJ? Är de urbodensare båda två? Jag har för mig att MB kommer från Lakaträsk. Hur det är med JJ vet jag inte. Om de är i samma ålder vet jag inte heller. Det är inte alls säkert att de känner varann.
4. Det räcker med en slagning, varför slå flera gånger? GM skulle lika gärna ha kunnat köra förbi KJ:s parkering och konstatera att bilen stod kvar.
5. En liten rövare från mig, antagligen var JJ:s bilar av senare modell än KJ:s och inte lika lätta att göra intrång i. Borde ha konstaterats redan i början av april.