Citat:
Ursprungligen postat av
ScottWalter
Thyros2, Babianen är de två värsta debattörerna med de sämsta inläggen just nu.
Micro ligger en mil ovan dessa i seriositet och hederlig debattstil. Om man inte kan se detta så är man fan blind. Är som sagt när hon klämt åt nån stackars bananfluga här inne extra hårt som det ska kommenteras här uppe. fjantar.
Nu får du väl för fan ge dig!
Jag har argument utifrån diskussionen, jag läser vad min meningsmotståndare skriver och svarar på det.
Att jag sedan kryddar det med beskrivningar av min motståndare tar inte bort det faktum att jag argumenterar utifrån sakfrågorna.
Men det är klart att du i din iver att slicka upp micro i brygga inte kan erkänna det, och du är ju en lika stor hycklare som hon är så din egen oförmåga att svara på raka frågor är ju något du förnekar till döddagar.
Måste dock säga att du är bättre att hålla dig till saken och svara än vad micro är, men du är bra illa du också.
Och jag erkänner att jag mer än gärna slänger iväg ett tillmäle, men det är endast lättkränkta stackare som inte kan skilja det från argumentationen i sig, vilket är det som är viktigast.
Ni struntar helt i att lyssna på någon annan och argumenterar helt utifrån era egna cementerade och känslostyrda åsikter, istället för att reflektera över er debattmotståndares argument och svara på dem.
Testa att att svara sakligt någon gång, utan en massa fulspel, så kanske ni slipper höra er beskrivna av någon annan.
Jag tror dock att micro är sjuk på riktigt, och ni har hamnat i något sorts sympatiserande medberoende.
Ingen helt sund och stabil människa kan tycka att det sätt micro beter sig på här inne är bra, det är helt enkelt en omöjlighet.
Även jag låter henne stundom dra ner mig till hennes osakliga nivå och sväva iväg på de ovidkommande skräpämnena hon använder för att flytta fokus från sig själv.
Jag argumenterar dock emot henne men det är som att spola vatten på en anka, och det är verkligen inte en komplimang.
Nä, skärp till dig nu, ScottWalter.
Micro är hoppet redan ute för, så hon kan ruttna ensam bakom sitt tangentbord.