2014-07-13, 15:00
Medlem
skitifittabaknulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SquashLeverpastej
Aeeh vad tråkigt! Tack för svaret dock, då slipper jag gå och tänka på det.. Hur gör du och ni andra festivalare för att hålla igång alla 4 dagar? Det känns ju inte rimligt att köra E mer än två kvällar..
Dom tar med ifrån Holland

Kommer inte kunna lösa speed till er men om ni vill ha hjälp med E så hör av er.
Citera
2014-07-13, 20:34
Medlem
Det drar ihop sig!!!
Citera
2014-07-13, 20:41
Medlem
chipstitss avatar
Börjar pirra i magen nu!!!! Vilka här ser jag på festivalbussen från sthlm på onsdag?
Citera
2014-07-14, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chipstits
Börjar pirra i magen nu!!!! Vilka här ser jag på festivalbussen från sthlm på onsdag?
Mig!!!!
Citera
2014-07-14, 06:14
Medlem
Någon som vet hur mycket sprit man kan ta med sig i bagaget på global journey? Sen vilka ses vi på andra party flyget?
Citera
2014-07-14, 09:24
Medlem
tjääna, någon som vet om man kan springa fritt mellan EasyTent-området och friendshipcampingen? Eller om båda två har separata avspärrningar/områden?
Citera
2014-07-14, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av soo_hot
tjääna, någon som vet om man kan springa fritt mellan EasyTent-området och friendshipcampingen? Eller om båda två har separata avspärrningar/områden?

Med Easy-tent band kommer du in på båda, men friendship-band kommer du bara in på friendship-campingen
Citera
2014-07-14, 11:11
Medlem
Layss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WheezyMoon
Någon som vet hur mycket sprit man kan ta med sig i bagaget på global journey? Sen vilka ses vi på andra party flyget?

Det du köper på flygplatsen efter säkerhetskontrollen? Annars om du menar i bagaget under planet får du ta med så mycket som bolaget tillåter i vikt. Ni kommer nog även få er en stänkare av partflyget Fick en sketen flaska skumpa förra året.

F.ö. Så ser vädret ut att kunna bjuda på lite regn iår igen.

Sjukt taggad, knep waitinglist biljetter för några dagar sedan!
Citera
2014-07-14, 11:43
Medlem
Mattias.Petersens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lays
Det du köper på flygplatsen efter säkerhetskontrollen? Annars om du menar i bagaget under planet får du ta med så mycket som bolaget tillåter i vikt. Ni kommer nog även få er en stänkare av partflyget Fick en sketen flaska skumpa förra året.

F.ö. Så ser vädret ut att kunna bjuda på lite regn iår igen.

Sjukt taggad, knep waitinglist biljetter för några dagar sedan!

4 dagar kvar mycket kan hända på den tiden i det landet!
Citera
2014-07-14, 11:45
Medlem
Är den nån som inte har biljett men fortfarande vill åka så verkar det som TL har öppnat butiken för de sista biljetterna.

https://frontoffice.paylogic.nl/flows/MTAuMTA4LjAuMTcsMTA2NCwyZDJhNjA3ODQ4YmU0NjI4OGFmOT RmZDAzZjU4M2ZlYixkMDA1NmY0Mjc3MTRlOGYzZmViY2Q3YjMy ODVmZmNjOQ/Tickets/

Man måste nog fortfarande ha en länk, men den kan nu användas av vem som helst.
Kanske är ett fel i systemet, eller scam... Vad tror ni?
Citera
2014-07-14, 11:48
Medlem
Layss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Istorparn
Är den nån som inte har biljett men fortfarande vill åka så verkar det som TL har öppnat butiken för de sista biljetterna.

https://frontoffice.paylogic.nl/flows/MTAuMTA4LjAuMTcsMTA2NCwyZDJhNjA3ODQ4YmU0NjI4OGFmOT RmZDAzZjU4M2ZlYixkMDA1NmY0Mjc3MTRlOGYzZmViY2Q3YjMy ODVmZmNjOQ/Tickets/

Man måste nog fortfarande ha en länk, men den kan nu användas av vem som helst.
Kanske är ett fel i systemet, eller scam... Vad tror ni?

Jag har köpt där, så hoppas inte det är scam
Allt verkar legit, har fått tickets i mailen. Ska gå till will call booten och hämta dom. Mitt namn står på dom. Så hoppas på det bästa, annars svider det i plånboken
Citera
2014-07-14, 11:51
Medlem
Layss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattias.Petersen
4 dagar kvar mycket kan hända på den tiden i det landet!

Vi hoppas, det kan omöjligen bli värre än förra året!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in