Citat:
Ursprungligen postat av
Luxaxaria
Är du ihop med henne idag eller har kontakt?
Det du beskrev om lätta smekningar på hals eller armar, skulle det fungera om man var ute och dansade att göra så på en random tjej och göra så att det uppfattas som en vänskaplig gest och att hon då märker att man visat intresse när man inte är så pratglad irl, blir tyst i kvinnligt sällskap till exempel och har svårt med ögonkontakt och tänkte då visa uppskattning genom beröring på ett sätt som inte uppfattas som sexuellt direkt utan bara hon tror att jag visar intresse för henne när jag har svårt med de andra sociala bitarna att ta kontakt med kvinnor.
Har haft ett seriöst förhållande(2,3 år som i början av året tog slut)
Nej vi är inte ihop längre och delar absolut ingenting (lättnad!!

)
På dansgolvet skulle jag inte rekommendera att ta´na på halsen. Då skulle jag satsa mer på midjan, lår och armar! Detta beteende kan dock uppfattas som sliskigt av många tjejer. 95% av alla killar på dansgolvet tar ju på brudarna så risken är att du bara blir en i mängden som hennes tjejpolare kommer försvara henne mot. Jag skulle i så fall råda dig till att mer dansa
med henne än
mot henne i form av smekningar osv. Och sen behöver du den sociala biten för att komma någon vart så råder dig till att öva på det!
Detta kan du öva "i smyg" genom att försöka så gott det går att föra en trevlig konversation med någon kompis tjejpolare som du inte känner så bra. Det har jag gjort och nu är jag mycket säkrare än bara ett år tillbaka!