Jag var på en festival, då ett gäng med lagom berusade män kom fram till mig och min kompis, under en av spelningarna (bland de sista, för det var vid midnatt, så stämningen var asgo)
De dansade bakom oss och jag hade gått runt hela dan lite halvkåt och gnidit mig mor killars skrev, i folkmassor "när de inte märkte". Så när han kom lite närmare mig och började hålla runt mina höfter så var jag ju med på noterna och passade på med skrevknuggningen när jag hade ett exemplariskt offer.
Han cirkulerade lite lätt mot "insidan" av höften, så att säga, alltså framsidan. Redan där var pirrigt, kan jag säga. Sen så gick han närmare och närmare byxkanten (bara det var ju lite..ja..hmm..).
I mellan åt smekte han mig upp mot magen och i midjan och tillbaka ut på höfterna, för att sedan åter igen jobba sig inåt.
Att han inte hoppade på de "porriga" zoonerna direkt gjorde det lättare att bara följa med och luta sig mot honom och njuta av hans mjuka berörning.
Jag ville gnida min rumpa mot hans skrev i hyffsat tryck, men antingen så fattade inte han vinkeln och ville vara lite gentleman och inte buttknulla mig på direkten eller så fattade han vinkeln, men valde att teasa mig.
Vet inte om det undermedvetet gjorde mig sexuellt galen.
Det hela gick ändå i hyfsat lugnt tempo, för att man ska bli otålig och dö efter mer.
Det gjorde jag.
Sen började han leka med könshåret lite lätt och längre än så lät jag honom inte komma, för att jag fattade vad han ville och det ville inte jag
Tror att det hela blev så mycket mer erotiskt av hela den här festivalatmosfären. Hade detta varit i pant-kön på ICA hade det nog inte varit ens hälften så mysigt.