2014-07-14, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luxaxaria
Hur skulle du som kvinna ta det om en man bjöd upp dig på en dans, okänd sedan tidigare. När dansen var slut så tog han sin hand och smekte dig på ryggen, halsen eller handen och sa tack för dansen och tyckte du var trevlig och sen gick han därifrån. Skulle du i detta läge ta något initiativ till att få mer kontakt med han eller skulle du tycka det var obehaglig situation? Skulle det kännas rätt eller fel om en man uppträdde så på en dans och du inte kände han sedan tidigare?

Nu har jag aldrig varit på en dans, är 20+ men inte äldre. Jag skulle i vilket fall inte uppskatta att han tog mig på halsen. Der skulle jag uppleva som obehagligt. Skulle rekomendera att du istället pratade med henne innan du börjar ta på henne någonstans. Sen efter att ha utbytt några ord kan du ju ta henne på ryggen/handen om det känns naturligt. Gå därifrån, låta henne tänka på dig och komma tillbaka lite senare.
Citera
2014-07-14, 09:30
Medlem
I början var det mycket finlir med smek och grejer, men numera dyker jag oftast upp som ett spöke bakom henne och för in ett finger i hennes trånga anus. Oftast långfingret. Sen brukar det oftast bli lite liggning.
Citera
2014-07-14, 10:32
Bannlyst
Min flickvän älskar att bli strypt. Sick brud.

Annars sker själva initiativet ganska naturligt. Man känner väl på sig när det är dags, t.ex. stämningen eller hur man kysser varandra. Är jag riktigt kåt så kör jag bara, med väldigt lite hänsyn till om hon vill eller inte.
Citera
2014-07-14, 12:06
Medlem
vtcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxaxaria
Går man på dans ute till exempel och träffar någon man inte haft kontakt med sen tidigare, kan man smeka på armen utan att hon blir förnärmad och att mänga tjejer kanske tänder på det om man gör det med finess och tränar hemma på sig själv först?
Så du ska öva upp din finess för att smeka främlingar på armen för att få para dig med dem...? På dig själv, i ditt eget hem?

Du får väl anpassa ditt beteende efter situationen. Det finns ingen magisk armklappning som garanterar att alla vill ha sex med dig. Tyvärr.
Citera
2014-07-14, 12:45
Medlem
Spackelackans avatar
Min fru är väldigt lättstartad. Hon blir pilsk bara man petar på henne
Citera
2014-07-15, 14:19
Medlem
Kan ju inte tala för hur alla tjejer fungerar men ;
Min nuvarande flickvän går igång på kyssar i nacken och mjuka lätta kyssar på läpparna, det brukar jag köra på. I vår relation är det ganska jämnt, både hon och jag visar och tar för oss lika mycket. Ibland hon lite mer i perioder.. Hon gillar inte kroppsberöring så mycket om hon inte är kåt, så att få igång henne på kroppsberöring fungerar inte, det är kyssar som gäller.

Klart man kan smeka på armen eller andra stället, inget fel med det. Tror inte att hon skulle ta illa upp heller, fast inte för mycket på en gång..
Citera
2014-07-15, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kefke
Min flickvän älskar att bli strypt. Sick brud.

Min flickvän älskar också att bli strypt, ett lätt stryptag och tungkyss så har jag henne direkt
Citera
2014-07-15, 14:21
Medlem
DixieDs avatar
Jag brukar vara den som vill ha sex :P
Jag brukar ta till kyssar, smekningar och bara säga ärligt till min pojkvän att jag vill ha sex vilket alltid funkar.
Citera
2014-07-15, 16:28
Medlem
TröttSvensks avatar
Beror på.
Om jag känner för att slicka henne så brukar jag bara säga åt henne att gå och spola av fittan annars så säger jag åt henne att klä av sig och gå till sängen.
Alternativt så sätter jag mig bredvid henne i soffan och säger åt henne att ta fram den och suga, detta om jag inte ids knulla henne.

Ja hon är extremt undergiven.

Citera
2014-07-15, 17:44
Medlem
Säger bara "gör mig till din man" så får jag vad jag vill
Citera
2014-07-15, 21:50
Medlem
Nu är jag ju tjej och den som blir en flickvän. Men jag talar alltid om vad jag går igång på så att min karl kan göra det när han blir sugen. Ett stryptag runt halsen, trycka mig mot väggen så är jag med på noterna omedelbart.

För att få honom sugen? Tja, sitter man i soffan så sätter jag mig gränsle över honom och börjar kyssas, eller börjar smeka honom över låret upp mot skrevet, ställer mig bakom honom och trycker mig mot honom, händerna på höfterna, kyssa på halsen. Lite blandat men det mesta brukar funka
Citera
2014-07-15, 23:50
Medlem
Jag var på en festival, då ett gäng med lagom berusade män kom fram till mig och min kompis, under en av spelningarna (bland de sista, för det var vid midnatt, så stämningen var asgo)

De dansade bakom oss och jag hade gått runt hela dan lite halvkåt och gnidit mig mor killars skrev, i folkmassor "när de inte märkte". Så när han kom lite närmare mig och började hålla runt mina höfter så var jag ju med på noterna och passade på med skrevknuggningen när jag hade ett exemplariskt offer.

Han cirkulerade lite lätt mot "insidan" av höften, så att säga, alltså framsidan. Redan där var pirrigt, kan jag säga. Sen så gick han närmare och närmare byxkanten (bara det var ju lite..ja..hmm..).

I mellan åt smekte han mig upp mot magen och i midjan och tillbaka ut på höfterna, för att sedan åter igen jobba sig inåt.

Att han inte hoppade på de "porriga" zoonerna direkt gjorde det lättare att bara följa med och luta sig mot honom och njuta av hans mjuka berörning.

Jag ville gnida min rumpa mot hans skrev i hyffsat tryck, men antingen så fattade inte han vinkeln och ville vara lite gentleman och inte buttknulla mig på direkten eller så fattade han vinkeln, men valde att teasa mig.

Vet inte om det undermedvetet gjorde mig sexuellt galen.

Det hela gick ändå i hyfsat lugnt tempo, för att man ska bli otålig och dö efter mer.

Det gjorde jag.

Sen började han leka med könshåret lite lätt och längre än så lät jag honom inte komma, för att jag fattade vad han ville och det ville inte jag

Tror att det hela blev så mycket mer erotiskt av hela den här festivalatmosfären. Hade detta varit i pant-kön på ICA hade det nog inte varit ens hälften så mysigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in