2014-07-16, 13:16
Medlem
TröttSvensks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskapad
Så du duschar inte av dig innan hon suger av dig?

Jag är mycket renlig av mig och torkar alltid snoppen med papper när jag kissat.
Att hon ska lyda order hör till spelet som tänder henne.
Citera
2014-07-16, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coffe_K4n0n
Det brukar man väl inte göra heller? I synnerhet inte med en tjej man nyss träffat. "Eskalering" är ju inte enbart ett sätt att känna efter om hon vill ta det steget längre utan också ett sätt att få henne sugen på mer.

Hade dock inte börjat gräva innanför byxkanten på någon så publikt. Det är ju dessutom roligare att ta det så långt så att hon vill att man ska göra det men slutar helt och hållet strax innan så man kanske ger upphov till den kvinnliga motsvarigheten av blueballs.

Detta var i en enorm publikskara och alla var fokuserade på bandet, plus att de var lite festivaldragna ,så att säga, så chansen att någon skulle ta sig en kik var rätt så liten.

Men som du påstår: Ju mer tease, desto bättre
Citera
2014-07-17, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TröttSvensk
Jag är mycket renlig av mig och torkar alltid snoppen med papper när jag kissat.
Att hon ska lyda order hör till spelet som tänder henne.
Fy finns ju en del märkliga preferenser tur jag inte har en av dom. Men men finns alltid en bakgrund till varför man vill att någon ska styra med en. Tur jag aldrig träffat killar som är du som du
Citera
2014-07-17, 14:37
Medlem
Vi har ett mycket märkligt sexliv, känner jag - det finns ingen...liksom...finess.

Om jag vill ha sex så stoppar jag huvet mellan hans ben och nafsar med läpparna. Vill han då också ha sex så tar han av sej kläderna, sedan suger jag tills han börjar närma sej utlösning, då sätter han på mej i valfri ställning i några minuter, sen är vi klara.

Vill han ha sex så går han och sover naken. That's it.

Och såhär har det blivit för att jag ledsnade på att alltid bli avvisad. Jag orkar inte anstränga mej för att göra det Fint längre, och sex nu handlar verkligen bara om att han ska ha det bra och att jag ska typ känna mej mindre Desperat. Jävligt ond cirkel.

Jag vet faktiskt inte hur vi ska lösa det heller, som det ser ut just nu. Men vi kommer nog på något.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in