2014-07-13, 22:41
Medlem
Djupfryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Du talar om vad arbetsgivare kan tänkas vilja och inte och att människor skulle kunna arbetsvägra utan konsekvenser .. Det hör faktiskt inte till ämnet..

Verkligheten kallar Hallå!!! Hallå!!

Kanske dags för dig att landa och försöka greppa något annat än ditt eget önsketänkande..

Exakt, du kanske skulle ge dig ut i verkligheten. Gå som man på en bargata i länder där prostitution är lagligt och du kommer bokstavligen behöva slå dig fri om du inte är intresserad. Är du intresserad av att köpa sex, har du förmodligen inte det minsta problem att hitta säljare även i Sverige.

Min erfarenhet är att om du nuförtiden sitter för dig själv och smuttar på en pilsner på en bar eller klubb i Sverige kommer du att få minst ett erbjudande om sexköp. Här är du återigen så borta i mössan att det är skrattretande.
Tror du på fullt allvar att efterfrågan överstiger tillgången inom sexindustrin?
Citera
2014-07-13, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av I don't care
Men jag gör.
Nu pratar vi faktiskt om jobb. Inte fritid.
Citera
2014-07-13, 22:49
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djupfrys
Exakt, du kanske skulle ge dig ut i verkligheten. Gå som man på en bargata i länder där prostitution är lagligt och du kommer bokstavligen behöva slå dig fri om du inte är intresserad. Är du intresserad av att köpa sex, har du förmodligen inte det minsta problem att hitta säljare även i Sverige.
Uppsöker du de kvarteren/områden så finns de där .. men vilken överraskning. Slå sig fri har jag hittills inte sett någon behöva göra ..
Är du säker på att det inte är dina önskedrömmar som slår igenom nu igen?

Citat:
Min erfarenhet är att om du nuförtiden sitter för dig själv och smuttar på en pilsner på en bar eller klubb i Sverige kommer du att få minst ett erbjudande om sexköp. Här är du återigen så borta i mössan att det är skrattretande.
Tror du på fullt allvar att efterfrågan överstiger tillgången inom sexindustrin?
Då föreslår jag att du byter stampub - för det vanliga är att du inte antastas av prostituerade på krogen ..
Jag tror dock detta också är ett uttryck för dina önskedrömmar och inget annat.
Citera
2014-07-13, 22:51
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Finns ingen marknad för heterosexuella män, det är som att försöka sälja sand i Sahara.
Oväsentligt eftersom prostituerade inte ligger med torskar för att de tänder på dem utan för att tjäna pengarna...

Duger det åt kvinnor så duger det åt dig själv - kan du själv inte tänka dig att spänna upp utan sexuell attraktion så skall du inte förespråka det som jobb åt andra.
Citera
2014-07-13, 22:59
Medlem
Djupfryss avatar
Citat:
Uppsöker du de kvarteren/områden så finns de där .. men vilken överraskning. Slå sig fri har jag hittills inte sett någon behöva göra ..
Är du säker på att det inte är dina önskedrömmar som slår igenom nu igen?

Då föreslår jag att du byter stampub - för det vanliga är att du inte antastas av prostituerade på krogen ..
Jag tror dock detta också är ett uttryck för dina önskedrömmar och inget annat.

Här är det nog du som har önskedrömmar. Är du intresserad som man av att köpa sex av kvinnor är utbudet mycket stort. Känns det jobbigt?

Nu har jag iof aldrig köpt sexuella tjänster så jag kan inte med säkerhet säga att de som i Sverige erbjudit sig att sälja verkligen var vad de utgav sig för, men troligen.
Citera
2014-07-13, 23:02
Medlem
I don't cares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Limning
Nu pratar vi faktiskt om jobb. Inte fritid.

Jag känner en som jobbat som Prostituerad en kort period hon var nyfiken och provade, vi är väldigt nära vänner och pratar mycket. Hon valde sina kunder med omsorg och tjänade bra med pengar, hon köpte en bland annat en 55” tv för de extra pengar hon drog in. Hon har ett vanligt jobb också. Hon slutade på grund av rädslan att det skulle uppdagas.

Frivillig prostitution i egen regi är ett väldigt fri syssla med stora möjligheter att tjäna mycket pengar.

Jag har ett bra jobb nu, inte lika fritt och jag tjänar inte lika mycket som jag skulle ha gjort som kvinnlig Prostituerad. Men absolut mer än vad jag kan göra som manlig eskort.
Citera
2014-07-13, 23:03
Medlem
I don't cares avatar
Citat:
Oväsentligt eftersom prostituerade inte ligger med torskar för att de tänder på dem utan för att tjäna pengarna...

Duger det åt kvinnor så duger det åt dig själv - kan du själv inte tänka dig att spänna upp utan sexuell attraktion så skall du inte förespråka det som jobb åt andra.

De väljer själv vilka som duger.
Citera
2014-07-13, 23:07
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djupfrys
Här är det nog du som har önskedrömmar. Är du intresserad som man av att köpa sex av kvinnor är utbudet mycket stort. Känns det jobbigt?
Nej, inte ett dugg faktiskt.

Citat:
Nu har jag iof aldrig köpt sexuella tjänster så jag kan inte med säkerhet säga att de som i Sverige erbjudit sig att sälja verkligen var vad de utgav sig för, men troligen.
Det kan ju inte vara särskilt smickrande att ständigt uppfattas som en person som är beredd att betala för att få sex...
Citera
2014-07-13, 23:16
Medlem
Djupfryss avatar
Citat:
Nej, inte ett dugg faktiskt.

Det kan ju inte vara särskilt smickrande att ständigt uppfattas som en person som är beredd att betala för att få sex...

Har du tänkt till och nu insett att jag har rätt så du istället ägnar dig åt förminskningar? Självklart måste även du inse att utbudet för sexköpare är enormt och det knappast kan talas om arbetskraftsbrist inom branschen?
Citera
2014-07-13, 23:23
Avslutad
Citat:

Svårt att göra det från ditt vardagsrum som du ju aldrig tycks lämna...

Citat:

Vad fan yrar du om här egentligen???
Han menar att det finns ingen marknad i Sverige för en manlig heterosexuell prostituerad, eftersom så gott som alla kvinnor kan få sex när de vill. Till och med en padda som du...
Citera
2014-07-13, 23:24
Medlem
Citat:
Jag känner en som jobbat som Prostituerad en kort period hon var nyfiken och provade, vi är väldigt nära vänner och pratar mycket. Hon valde sina kunder med omsorg och tjänade bra med pengar, hon köpte en bland annat en 55” tv för de extra pengar hon drog in. Hon har ett vanligt jobb också. Hon slutade på grund av rädslan att det skulle uppdagas.

Frivillig prostitution i egen regi är ett väldigt fri syssla med stora möjligheter att tjäna mycket pengar.

Jag har ett bra jobb nu, inte lika fritt och jag tjänar inte lika mycket som jag skulle ha gjort som kvinnlig Prostituerad. Men absolut mer än vad jag kan göra som manlig eskort.
Du behöver inte byta jobb. Men även du kan ju drabbas av arbetslöshet. 24 000 + ob-ersättning och årskort på gymmet för ett fast jobb på bordellen, vad säger du?
Citera
2014-07-13, 23:27
Medlem
Eller varför inte försöka som prostituerad inom handikappomsorgen om du så gärna vill ha kvinnliga kunder?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in