Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2014-07-13, 12:08
Medlem
KlausSteins avatar
Jag har aldrig brytt mig om att kommentera Ukraina-frågan eftersom den är lika stor som meningslös för oss.

"Men det är den viktigaste frågan någonsin din jävla judelakej"

Håll käften! Ska man avgöra frågors vikt så måste man se till vilken möjlig påverkan man kan ha. Jag tycker att exempelvis avskaffandet av det räntebaserade ekonomiska systemet är en otroligt viktig fråga och blir själv ganska irriterad på personer som inte förstår grejen, men inte fan springer jag runt och skriker om "SPLITTRING! SPLITTRING! NWO HAR INFILTRERAT OSS!" eftersom svenska nationalister än så länge är ett kollektiv med mindre inflytande på svensk in- och utrikespolitik än valfri importneger.

Citat:
Ursprungligen postat av RexNemorensis
"Vendettan" mot NWO-lakejer och galningar som förstör och splittrar svensk nationalism kommer att fortsätta så länge som det behövs. Den kommer att fortsätta tills dessa destruktiva figurer försvinner från allt som har med svensk nationalism att göra. Dessa skadliga element bör motarbetas så mycket som möjligt. Så länge denna typ av destruktiva figurer, tendenser och strömningar finns kvar så kommer det vara nödvändigt att "slåss inbördes".

"Slåss inbördes" är ett uttryck jag verkligen vill fråga mer om. Hur slåss ni, i synnerhet du, inbördes? Är du aktiv nationalist? Engagerad inom Svenskarnas Parti eller annan organisation varifrån du driver en mer sund linje? Försöker du påverka beslutsfattarna genom genomtänkta skriverier du skickar direkt till dem eller deras närhet? Har du suttit dig ner med de hemska splittrarna och försökt förklara för dem varför de är ute på fel väg, exempelvis ringt in till Motgift? Hur, jag måste verkligen fråga, hur? Hur slåss du inbördes? För du sitter väl inte bara och snackar skit om judelakejer på forum hela dagarna?
Citera
2014-07-13, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luckmann
Men så är det naturligtvis inte. Det är varken kinesiskt eller amerikanskt. Att det låter fascistiskt är dock ingen överraskning, eftersom korporativism är en grundstomme inom fascismen.

Dravel av folk som inte har en aning om vad fascism är. Vietnam, Ryssland och Kina är långt ifrån fascistiska. I bästa fall är de att benämna som auktoritära, men inte fascistiska, inte korporativistiska.

Kina är definitivt fascistisk. Du Luckmann du vet inte vad du pratar om och jag har ungefär lika lite förtroende för dig som jag har för resten av Svparna eftersom de inte tar avstånd från judarna i sitt punkprogram. Jag ska säga här klart och tydligt att jag är ingen Svpare.
Citera
2014-07-13, 12:21
Medlem
KlausSteins avatar
Hela den här konflikten är så typiskt svensk. Man letar upp en konflikt man ej kan påverka nämnvärt, exempelvis Israel-Palestina-konflikten, och sedan skriver man spaltmeter om den, vallfärdas dit och bråkar inbördes med dem som inte har de rätta åsikterna.

Jag var på fest en gång för länge sedan med en massa sossar och vänsterpartister. Jag tyckte de var lika korkade som menlösa eftersom när vi började prata politik var den första, största och absolut viktigaste frågan de började snacka om just Israel-Palestina-konflikten. De insåg inte hur löjliga de var som inte bara aktivt propagerade för ena sidan i en konflikt på andra sidan jorden utan även höll den linjen som den viktigaste av alla. Typ "svensk politik, vad ä dä? JAAA, du menar Palestina! Ja, de goda och Israel dumma".

Svenskar ska alltid lägga sig i hur andra lever sina liv. Hela jävla tiden.
Citera
2014-07-13, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheBurden
För övrigt så finns det ingen klar definition av vad rasism är. För mig så är rasism att man föraktar folk med annan etnisk bakgrund, och för dig så är det att värna om sitt eget folks rätt till sitt eget land.

Egentligen så är ordet "rasism" ett helt värdelöst ord eftersom det kan användas i princip hur som helst.

http://sv.metapedia.org/w/Rasism

Du refererar till wikipedia, FN och Magnus Hirschfeld (1868-1935), en judisk läkare och forskare i Tyskland. Alla dessa källor är helt eller delvis judiska. Tänk att svenskar inte fattar. Hur ska svensken någonsin kunna ta sig ur sitt helvete om den inte inser judens position. Är det stockholmssyndromet ?
Citera
2014-07-13, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlausStein
Hela den här konflikten är så typiskt svensk. Man letar upp en konflikt man ej kan påverka nämnvärt, exempelvis Israel-Palestina-konflikten, och sedan skriver man spaltmeter om den, vallfärdas dit och bråkar inbördes med dem som inte har de rätta åsikterna.

Jag var på fest en gång för länge sedan med en massa sossar och vänsterpartister. Jag tyckte de var lika korkade som menlösa eftersom när vi började prata politik var den första, största och absolut viktigaste frågan de började snacka om just Israel-Palestina-konflikten. De insåg inte hur löjliga de var som inte bara aktivt propagerade för ena sidan i en konflikt på andra sidan jorden utan även höll den linjen som den viktigaste av alla. Typ "svensk politik, vad ä dä? JAAA, du menar Palestina! Ja, de goda och Israel dumma".

Nej det handlar inte om Israel palestina. Det handlar om varje gång du läser en nyhet i sverige till exempel men mycket mer än så. Är du fullständigt blåst?

http://www.dailystormer.com/jewish-control-of-scandinavian-media/
Citera
2014-07-13, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RexNemorensis
Magnus Söderman är en dokumenterat destruktiv och intrigerande problemfigur. Han är ju en av de personer som sedan han gick med i SvP öppet har arbetat hårdast för att splittra svensk nationalism, vilseleda och förvirra lättledda och obildade nationalister och köra svensk nationalism (och SvP) rakt ner i diket.
Har du någon källa på det mer än bara åsikter från diverse anonyma flashbackare.
Citera
2014-07-13, 12:44
Medlem
TheBurdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matterik
Du refererar till wikipedia, FN och Magnus Hirschfeld (1868-1935), en judisk läkare och forskare i Tyskland. Alla dessa källor är helt eller delvis judiska. Tänk att svenskar inte fattar. Hur ska svensken någonsin kunna ta sig ur sitt helvete om den inte inser judens position. Är det stockholmssyndromet ?

1. Det var Metapedia jag citerade och länkade till, inte Wikipedia.
2. Läs ordentligt vad som står.
Citera
2014-07-13, 12:45
Medlem
KlausSteins avatar
Citat:
Nej det handlar inte om Israel palestina. Det handlar om varje gång du läser en nyhet i sverige till exempel men mycket mer än så. Är du fullständigt blåst?

http://www.dailystormer.com/jewish-control-of-scandinavian-media/

Ja, någon här är fullständigt blåst. Vem det är kanske det råder delade meningar och får allmänheten avgöra: Är det han som skriver genomtänkta texter eller är det grabben som har svårt med läsförståelsen, analogier, skriven svenska och saknar förmåga att förstå allt som inte är explicit?
Citera
2014-07-13, 12:59
Medlem
Citat:
Jag har aldrig brytt mig om att kommentera Ukraina-frågan eftersom den är lika stor som meningslös för oss.

"Men det är den viktigaste frågan någonsin din jävla judelakej"

Håll käften! Ska man avgöra frågors vikt så måste man se till vilken möjlig påverkan man kan ha. Jag tycker att exempelvis avskaffandet av det räntebaserade ekonomiska systemet är en otroligt viktig fråga och blir själv ganska irriterad på personer som inte förstår grejen, men inte fan springer jag runt och skriker om "SPLITTRING! SPLITTRING! NWO HAR INFILTRERAT OSS!" eftersom svenska nationalister än så länge är ett kollektiv med mindre inflytande på svensk in- och utrikespolitik än valfri importneger.

Du visar att du inte fattar grejen och att du inte kan argumentera logiskt. Bara för att man/vi inte direkt kan påverka en fråga så innebär det naturligtvis inte att frågan upphör att vara viktig eller att det är ok att propagera eller kämpa för fel saker. Vi kan inte påverka invandringen till Sverige idag men det innebär fan inte att det är ok att "tycka olika" om massinvandringen och anse att det inte är så farligt med ett inflöde av några tiotusentals berikare per år. Vi kan inte påverka media-ägandet i USA och Västeuropa just nu, men det innebär inte att det är ok att tycka att det inte gör nåt (eller att det t.o.m. är bra) att agendajudar styr alltihop, eller att det är ok att anse att det inte är en extremt viktig fråga.

Judefrågan är utan tvekan den absolut viktigaste och mest avgörande frågan av alla i hela världen. Ukraina-fiaskot är en del av judefrågan. Om man inte fattar ens de mest grundläggande dragen kring hur världen fungerar, vilka det är som har makten, vad dessa makthavare vill, osv, så fattar man ingenting. Om man har varit med i "den nationella rörelsen" i många år och trots det inte fattar grejen och propagerar för fel sida, så är man antingen gravt förvirrad, en hopplöst korkad och obildbar idiot, eller en korrupt agent för mörka krafter.

Citat:
"Slåss inbördes" är ett uttryck jag verkligen vill fråga mer om. Hur slåss ni, i synnerhet du, inbördes?

Jag och alla andra nationalister i Sverige är en del av den svenska nationalismen.

Citat:
Är du aktiv nationalist? Engagerad inom Svenskarnas Parti eller annan organisation varifrån du driver en mer sund linje?

Det ska du skita i.

Citat:
Försöker du påverka beslutsfattarna genom genomtänkta skriverier du skickar direkt till dem eller deras närhet?

De flesta av mina skriverier är genomtänkta, även om man då och då såklart skriver i affekt. Beslutsfattarna tar del av det som skrivs här. De har internet.

Citat:
Har du suttit dig ner med de hemska splittrarna och försökt förklara för dem varför de är ute på fel väg, exempelvis ringt in till Motgift?

Nej, det har jag inte gjort, och i åtminstone vissa fall så bedömer jag att det hade varit meningslöst. Jag kan nog lika gärna försöka prata förstånd med Erik Ullenhag eller Birgitta Olsson.

Citat:
Hur, jag måste verkligen fråga, hur? Hur slåss du inbördes? För du sitter väl inte bara och snackar skit om judelakejer på forum hela dagarna?

Alla nationalister som uttrycker missnöje, kritik och oro över utvecklingen och vissa destruktiva elements aktiviteter "slåss inbördes". Man behöver inte vara med i en viss sekt för att vara nationalist och en del av den svenska nationalismen.
Citera
2014-07-13, 13:04
Medlem
Citat:
Har du någon källa på det mer än bara åsikter från diverse anonyma flashbackare.

Ja, det finns massor av källor. Det mesta är ju sedan länge allmänt känt för alla som har hängt med några år.
Citera
2014-07-13, 13:06
Medlem
TheBurdens avatar
Citat:
Hur som helst är ni ett skämt.

Det är väl upp till dig om du vill sitta på arselet och gnälla istället för att stödja det enda partiet i Sverige som vill rädda svenskarna. Men du kanske inte bryr dig speciellt mycket om svenskarna, utan är mer intresserad av att tjafsa och bråka?
Citera
2014-07-13, 13:14
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:

Fast Israel-Palestina-konflikten är också viktig att förstå för att förstå hur världen fungerar. Det verkar vara ett återkommande drag bland svenska nationalister att tycka att saker utanför Sverige är ointressanta eller inte har någon betydelse för vår situation. Det är fruktansvärt efterblivet. Det går inte att ta en rörelse på allvar som tror att ett hundratal 75-IQ-nazister i Sverige ska kunna ta makten i Sverige och styra skutan rätt utan att ha någon som helst koll på omvärlden och hur man ska positionera sig mot olika maktblock. I den där diskussionen med vänsterfolket så var det liksom du som var den efterblivne, men du fattade det inte själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in