2014-07-11, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SugaredThoughts
'

CherryJul är inte feministkärring, hon eller han är troll.

Möjligen religiöst troll.

Förbud mot sexköp kommer att vara bra för några kvinnor, bra för flera män, dåligt för några män och dåligt för många kvinnor.
Jag trollar inte bara berättar min åsikt jag tror det är bra jag skriver här så det kan bli mera balans i kommentarerna, kul diskussion det skulle vara med bara torskar som håller med varandra om att knulla med horor.
Citera
2014-07-11, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SugaredThoughts
'

Förbud mot sexköp kommer att vara bra för några kvinnor, bra för flera män, dåligt för några män och dåligt för många kvinnor.

Vilka kvinnor och män skulle det vara bra för?
Citera
2014-07-11, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Varför skulle kvinnan inte vilja ha sex bara för att hon får betalt? Sex slutar inte vara skönt för att man får pengar innan. Tvärtom är det mer upphetsande för kvinnor att "sälja sig" för att det är mer nasty därför njuter de mer av sexet när de säljer sex än av vanligt sex.
Jag säger ju att jag förstår det men inte tycker det är bra hur ska vi kunna ha jämnställdhet om vi samtidigt tycker det är okej med horor? Nej just det förstår du nu vad jag menar ? Man kan inte bara skylla på sexköpare
Citera
2014-07-11, 20:15
Medlem
Rifter666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CherryJul
Haha du är verkligen idiot eller så driver du bara jag vet inte faktiskt
Jag väntar fortfarande att någon seriös ska svara om kåta gubbars knullrättigheter

Vadå knullrättigheter. Det är ingen rättighet att få knulla. Däremot ska det vara en mänsklig rättighet att få ha sex med varandra i utbyte mot pengar om båda är med på det. Moralens väktare ska inte säga åt andra hur dom får och inte får knulla.
Citera
2014-07-11, 20:15
Medlem
Citat:
Jag säger ju att jag förstår det men inte tycker det är bra hur ska vi kunna ha jämnställdhet om vi samtidigt tycker det är okej med horor? Nej just det förstår du nu vad jag menar ? Man kan inte bara skylla på sexköpare

Nej. Hur kan man förstå dig? Alla får ta betalt eller köpa sex om de känner för det oavsett kön. Det är det som kallas jämställdhet i topic.
Citera
2014-07-11, 20:16
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Babianen talar av egen erfarenhet igen.

Du säger bara så för att du tänder på det själv.

Citat:

Det är 2014 ingen kvinna säljer sex för att hon behöver pengarna. Kvinnor säljer sex för att de tänder på det, de vill köpa lyx-prylar, det är en del av deras sexuella livsstil. Därför är det jämställt om alla kan leva ut sin sexualitet hur de vill så länge de inte skadar någon annan.
Citera
2014-07-11, 20:17
Medlem
I don't cares avatar
Citat:
Det är förut i tråden varför är det så viktigt att gubbar ska kunna köpa fitta om de blir lite kåta? Måste de ha omedelbar tillfredställelse och kan inte kontrollera sin sexualitet?

Inga undanflykter "men det är så synd om hororna"

På det kan jag bara svara att du verkar väldigt inhuman känslokall, många framför allt män har en stark sexualdrift. Som kan vara väldigt frustrerande, men eftersom du är feminist och inte bryr dig ett skit hur dom männen mår. Bara för att vår natur inte passar in i din utopi. Med andra ord så hatar du du din egen art.
Citera
2014-07-11, 20:19
Medlem
Var drar vi förresten gränsen för sexköp? Är Lady Dahmers familjeförhållande ett exempel på sexköp? Hon gör ju föga annat än att drälla, blogga och erbjuda sexuella tjänster, om än inom äktenskapets ramar. Är drinkluder anstiftare till sexköp?
Citera
2014-07-11, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shaytansson
Var drar vi förresten gränsen för sexköp? Är Lady Dahmers familjeförhållande ett exempel på sexköp? Hon gör ju föga annat än att drälla, blogga och erbjuda sexuella tjänster, om än inom äktenskapets ramar. Är drinkluder anstiftare till sexköp?

Fast just där har jag inget emot lagen. Varför skulle det vara lagligt att bjuda LD på en drink, eller ett hus, och sedan knulla henne? Kan inte någon anmäla idioten för polisen?
Citera
2014-07-11, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Fast just där har jag inget emot lagen. Varför skulle det vara lagligt att bjuda LD på en drink, eller ett hus, och sedan knulla henne? Kan inte någon anmäla idioten för polisen?

Håller med. Folk som sexköper per månad borde buras in, men folk som sexköper per timme borde få medalj för visad privatekonomisk talang.
Citera
2014-07-11, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av I don't care
På det kan jag bara svara att du verkar väldigt inhuman känslokall, många framför allt män har en stark sexualdrift. Som kan vara väldigt frustrerande, men eftersom du är feminist och inte bryr dig ett skit hur dom männen mår. Bara för att vår natur inte passar in i din utopi. Med andra ord så hatar du du din egen art.

Är du verkligen helt säker på att det inte finns någon gammal fet äckelkärring i landet som skulle låta dig bestiga henne gratis?

Vem vet, hon kanske till och med skulle ge dig en slant för det sen efteråt.
Citera
2014-07-11, 20:48
Medlem
Fast varför skall man behöva sätta på en äckelkärring? Äckelkärringen har ingen rätt till sex, eller hur var det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in