2014-07-11, 19:41
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av landt81
Varför inte det? De kan få när de vill är ingen anledning.

För att man vill tillfredsställa mannen.

Citat:
Du ser det för stelt, att köpa sex och få in och ut i några timmar är överskattat. Många inser att det bara är stelt och betydelselöst, andefattigt och osinnligt.

Genuin uppskattning mellan man och kvinna uppskattas mer. I tyskland kan man lätt köpa sex, många ensamma män gör det ändå inte eftersom det är torskvarning. Om sexet var så viktigt skulle man knula direkt på horhusen efter jobbet. Där kostar det dessutom bara 15 till 50 euro.

Varför köper inte fler då? Man vill ha uppskattning men inga tjejer är äkta, alla är luder och fejkar sin uppskattning genom att sära då och då. Låtsas gilla en och le lite osv, allt är fejk.

Jag vill ha sex med någon sexuell och porrig tjej (finns 0,01 % i världen, resten kan skjutas) och bli uppskattad för den jag är. Chans för det? Noll

1) Nej det är skönt och roligt att ha sex. Det är det livet går ut på. När du är 90 och sitter på hemmet kommer du önska att du hade haft sex med fler kvinnor och testat fler sexuella saker även om du hade varit tvungen att betala för det.

2) Ja många män vill bli daltade med det har inget med sex att göra.

3) De har lågt testosteron och är mobbade det är klart att kvinnorna inte uppskattar att ha sex med dem. Kvinnor uppskattar manliga män som kan sätta på dem ordentligt. Då är det lika äkta som vilket sex som helst.

4) Sorry dude. Det närmaste du kan komma är att köpa sex.

Citat:
Ursprungligen postat av Antialles
Man blir nästan rörd till tårar av Babianens inlägg.
Jag avskyr förvisso rövslickare, men vad fan när det dyker upp en vettig människa här på forumet så måste man ge honom och i detta fall henne beröm. Jag håller med dig om i princip allt och du ska ha cred att du överhuvudtaget orkar argumentera med dessa idioter...

Tack men det är ingen big deal.
Senast redigerad av Babianen 2014-07-11 kl. 19:45.
Citera
2014-07-11, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djupfrys
Jag missförstod dig lite. Ber om ursäkt. Precis som vid prostitution behöver vi reglering gällande organhandel.
Eller också inte. Ibland kan jag tänka, vad fan, släpp allt fritt och se vem som överlever.

Det finns dock mycket som tyder på att organhandel kommer bli ett icke-problem på sikt
Det är inte alls långt borta att vi kan odla fram organ.

Men du håller väl fortfarande med om att det borde vara varje människas rättighet att kunna sälja sina organ för pengar?

Om inte, varför inte det?
Senast redigerad av Statistenidittliv 2014-07-11 kl. 19:55.
Citera
2014-07-11, 19:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
För att man vill tillfredsställa mannen.

1) Nej det är skönt och roligt att ha sex. Det är det livet går ut på.

2) Ja många män vill bli daltade med det har inget med sex att göra.

3) De har lågt testosteron och är mobbade det är klart att kvinnorna inte uppskattar att ha sex med dem. Kvinnor uppskattar manliga män som kan sätta på dem ordentligt.

4) Sorry dude. Det närmaste du kan komma är att köpa sex.

Tack men det är ingen big deal.

4, vad då sorry? Alla män köper ju?

Du säger emot dig själv. Vill de tillfredsställa mannen så vill de ha sex.
Citera
2014-07-11, 19:49
Bannlyst
Citat:
Det är DU som är en tönt som påstår att kvinnor känner större sexlust än dig. Du är ingen man utan en jävla fitta utklädd till man. Du är dock inte ensam här i feminismens högborg Sverige...

Hitta inte på din tönt. Du har mekaniserat dina känslor bortom vad som skulle vara ett solklart fall som aspergare och utifrån det säger du dig ha högre sexdrift. Du är så rutten att du i tidigare inlägg öppet sagt att du måste köpa sex. Med andra ord är du en riktig torsk. Lägre än de på finlandsförjorna som är tvungna att slicka hårig mammafittakl 0315. Sopa är du. Du är inte i kontakt med dina känslor, den saken är klar.

Kvinnor är kåtare än män, de vill ha sex i timmar, vissa hela dagar från morgon till kväll. Så sug kuk och håll käften.
Citera
2014-07-11, 19:57
Medlem
Babianens avatar
Citat:
4, vad då sorry? Alla män köper ju?

Du säger emot dig själv. Vill de tillfredsställa mannen så vill de ha sex.

Undantaget är om du är tillsammans med en snygg och sexuell kvinna då är det hon som betalar dig för sex.

Ja men de vill inte ha sex med någon annan det var det du skrev,

Citat:
Varför kräver de sex av mig då? Jag är arbetslös sen fyra år tillbaka och bor i en normal 2:a. När jag dejtade en tjej för ungefär 2 år sen jag hade friendzonad mig själv, hon ville bara ha sex. Inget annat.

Hon var inte ful, däremot sexuell som få. Alltid intim och på knullhumör, till slut blev hon sexuellt frustrerad och var med någon annan.

Så att kvinnor vill ha försörjning i ett land som Sverige där allt finns redan är bara löjligt. Vem fan klarar sig inte på egen hand? :S

Citat:
Ursprungligen postat av CherryJul
Haha du är verkligen idiot eller så driver du bara jag vet inte faktiskt
Jag väntar fortfarande att någon seriös ska svara om kåta gubbars knullrättigheter

Alla borde ha rätt att pursue sexuell tillfredsställelse (så länge det inte skadar någon annan) oavsett om de är kåta gubbar, tanter, eller något annat. Det spelar ingen roll om pengar är inblandat eller inte så länge alla har en good time.
Senast redigerad av Babianen 2014-07-11 kl. 20:01.
Citera
2014-07-11, 19:58
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ja jag klassar det som en betald våldtäkt

Varför skulle kvinnan inte vilja ha sex bara för att hon får betalt? Sex slutar inte vara skönt för att man får pengar innan. Tvärtom är det mer upphetsande för kvinnor att "sälja sig" för att det är mer nasty därför njuter de mer av sexet när de säljer sex än av vanligt sex.
Citera
2014-07-11, 20:01
Avslutad
Citat:
Haha du är verkligen idiot eller så driver du bara jag vet inte faktiskt
Jag väntar fortfarande att någon seriös ska svara om kåta gubbars knullrättigheter

Det är du och alla andra feministkärringar som är idioter...
Jag får mitt och är hur nöjd som helst med det, men det är egentligen inte själva sexet som är skönast. Nej, det som är skönast är att jag slipper umgås med er feministkärringar och ni kan dra åt helvete allihopa...
Citera
2014-07-11, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av I don't care
Tror jag missat vart du skrivit om det?
Det är förut i tråden varför är det så viktigt att gubbar ska kunna köpa fitta om de blir lite kåta? Måste de ha omedelbar tillfredställelse och kan inte kontrollera sin sexualitet?

Inga undanflykter "men det är så synd om hororna"
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Varför skulle kvinnan inte vilja ha sex bara för att hon får betalt? Sex slutar inte vara skönt för att man får pengar innan. Tvärtom är det mer upphetsande för kvinnor att "sälja sig" för att det är mer nasty därför njuter de mer av sexet när de säljer sex än av vanligt sex.

Babianen talar av egen erfarenhet igen.
Citera
Bannlyst
Citat:
Det märks att du har svårt med läsförståelse din fitta utklädd till man...
Jag FÖREDRAR att köpa sex, men det är ändå ingen mening att förklara för en komplett idiot. Du kan liksom feministfittorna dra åt helvete!
Eller så drar du åt helvete som den torsk du är. "Måste köpa sex", vilken looser.
Citera
2014-07-11, 20:03
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Citat:
Det är du och alla andra feministkärringar som är idioter
'

CherryJul är inte feministkärring, hon eller han är troll.

Möjligen religiöst troll.

Förbud mot sexköp kommer att vara bra för några kvinnor, bra för flera män, dåligt för några män och dåligt för många kvinnor.
Citera
2014-07-11, 20:05
Medlem
Citat:
Det är du och alla andra feministkärringar som är idioter...
Jag får mitt och är hur nöjd som helst med det, men det är egentligen inte själva sexet som är skönast. Nej, det som är skönast är att jag slipper umgås med er feministkärringar och ni kan dra åt helvete allihopa...
Du är nog veckans idiot på Flashback det ska bli kul att läsa dina kommentarer men jag tror inte du orkar så eftersom du kommer förlora med dina svaga argument
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in