Citat:
Ursprungligen postat av
landt81
Varför inte det? De kan få när de vill är ingen anledning.
För att man vill tillfredsställa mannen.
Citat:
Ursprungligen postat av
landt81
Du ser det för stelt, att köpa sex och få in och ut i några timmar är överskattat. Många inser att det bara är stelt och betydelselöst, andefattigt och osinnligt.
Genuin uppskattning mellan man och kvinna uppskattas mer. I tyskland kan man lätt köpa sex, många ensamma män gör det ändå inte eftersom det är torskvarning. Om sexet var så viktigt skulle man knula direkt på horhusen efter jobbet. Där kostar det dessutom bara 15 till 50 euro.
Varför köper inte fler då? Man vill ha uppskattning men inga tjejer är äkta, alla är luder och fejkar sin uppskattning genom att sära då och då. Låtsas gilla en och le lite osv, allt är fejk.
Jag vill ha sex med någon sexuell och porrig tjej (finns 0,01 % i världen, resten kan skjutas) och bli uppskattad för den jag är. Chans för det? Noll
1) Nej det är skönt och roligt att ha sex. Det är det livet går ut på. När du är 90 och sitter på hemmet kommer du önska att du hade haft sex med fler kvinnor och testat fler sexuella saker även om du hade varit tvungen att betala för det.
2) Ja många män vill bli daltade med det har inget med sex att göra.
3) De har lågt testosteron och är mobbade det är klart att kvinnorna inte uppskattar att ha sex med dem. Kvinnor uppskattar manliga män som kan sätta på dem ordentligt. Då är det lika äkta som vilket sex som helst.
4) Sorry dude. Det närmaste du kan komma är att köpa sex.
Citat:
Ursprungligen postat av
Antialles
Man blir nästan rörd till tårar

av Babianens inlägg.
Jag avskyr förvisso rövslickare, men vad fan när det dyker upp en vettig människa här på forumet så måste man ge honom och i detta fall henne beröm. Jag håller med dig om i princip allt och du ska ha cred att du överhuvudtaget orkar argumentera med dessa idioter...

Tack men det är ingen big deal.