2014-07-10, 20:23
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuckedupseriously2
Även om det inte är nåt vidare att kommentera främmande kvinnors kroppar på stan så är det nog "lönsamt" att flörta. Kan inte se hur detta kan inverka på ert levnadsutrymme om man gör det på ett vettigt sätt.

Oavsett var du träffar en kille så går han mycket på det visuella, det kommer du inte ifrån.

Ja det är klart, för att det finns bekräftelsekåta brudar som tror att de får ett mänskligt värde av att ett slem tycker de har snygga ben. Sen bör man kanske fundera över vilken typ av flickvän man får utav det, men kommentaren betyder ju ändå bara "jag vill knulla dig" så...

Ärligt talat är jag ganska säker på att flera av killarna jag varit med INTE gått så mycket på det visuella, och det säger jag inte för att jag skulle vara ful som stryk utan för att jag andra skäl att tro det. Eller, om man säger såhär då, dessa killar hade väl säkert inte varit med mig om jag sett ut som ett träsktroll, men jag tror inte att ett snyggt utseende i sig hade varit TILLRÄCKLIGT, snygga tjejer har de nog kunnat få...
Citera
2014-07-10, 20:25
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nilserikkk
Alla tjejer blir våta mellan benen om rätt kille glor på dem, så är det bara.

Rätt kille, är inte det du tror
Citera
2014-07-10, 20:28
Bannlyst
Katzyn är en riktigt bitter kärring. Hon har själv talat ut om hur svårt hon har att hitta en partner, vilket får ses som en riktig bedrift om man är kvinna. Helt klart fet.
Citera
2014-07-10, 20:31
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utsatthet
Katzyn är en riktigt bitter kärring. Hon har själv talat ut om hur svårt hon har att hitta en man, vilket får ses som en riktigt nederlag om man är kvinna. Helt klart fet.

Jag tror ärligt du blandar ihop mig och Katzyn
Mig veterligen har Katzyn både man och extramän.

Sedan så är inte problemet att "hitta man" för kvinnor som blir antastade.
Det är att hålla män ifrån sig.

Och det kan man om man vill, så jag undrar lite varför Katzyn inte lyckas.
Jag tycker att det räcker att titta på en man som tänker fel tankar.
Senast redigerad av Gertrud1 2014-07-10 kl. 20:35.
Citera
2014-07-10, 20:32
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Katzyn är en riktigt bitter kärring. Hon har själv talat ut om hur svårt hon har att hitta en partner, vilket får ses som en riktig bedrift om man är kvinna. Helt klart fet.

Haha var skulle jag ha talat ut om detta? Till dig då eller?
Citera
2014-07-10, 20:38
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gertrud1
Jag tror ärligt du blandar ihop mig och Katzyn
Mig veterligen har Katzyn både man och extramän.

Sedan så är inte problemet att "hitta man" för kvinnor som blir antastade.
Det är att hålla män ifrån sig.

Och det kan man om man vill, så jag undrar lite varför Katzyn inte lyckas.
Jag tycker att det räcker att titta på en man som tänker fel tankar.

Ja det undrar jag också, så upplys mig gärna? En sväng förbi burqa butiken? tiggarkoppen i hand och "please sir please" när någon närmar sig?
Citera
2014-07-10, 20:38
Medlem
Relays avatar
Hemma hos mina morföräldrar så hänger det en bild på en gris på kylskåpsdörren. Och grisen har olika inritade zoner med namn på dom ätbara delarna av grisen. Det kanske kan tänkas finnas liknande bilder på en kvinna med inritade delar över dom ätbara delarna. Oj jäklar vad detta kunde bli tvetydigt. (angående katzyns motstånd mot att bli betraktad som en bit kött.) Lite humor måste folk tåla.
Citera
2014-07-10, 20:49
Medlem
fuckedupseriously2s avatar
Tror det är bättre att ge komplimang på ett klädesplagg eller stil etc. Dvs nåt som hon valt och påverkat själv. Antagligen inte ett par tighta shorts då det fortfarande anspelar på samma sak, men en snygg hatt, skor etc. Men det gäller väl antagligen yngre kvinnor, vilket antagligen ändå är det som menas i topic.

Nu säger jag inte att det är ett raggningsknep, men TS ville ju bara göra nån glad och då tror jag mitt tips är bättre än att bara säga att nån har snygga ben, då det kommer verka sliskigt bara.

Sen är ju vi alla män sliskiga i alla fall men det är en annan sak.
Citera
2014-07-10, 20:53
Medlem
fuckedupseriously2s avatar
Citat:

Inte för att jag är ett fan av Katzyn, men du verkar inte inte tillhöra hjärntrusten direkt med dina slutsatser.
Citera
2014-07-10, 21:01
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Ja det undrar jag också, så upplys mig gärna? En sväng förbi burqa butiken? tiggarkoppen i hand och "please sir please" när någon närmar sig?

Nu gör du dig fånig, och till ett offer.

Vi människor skickar hela tiden ut signaler.

Med våra kläder, vårt kroppsspråk, våra ord. Rörelsemönster och hållning framförallt
En del skickar ut inbjudande signaler och andra bortstötande signaler.

Det är ju bara att ta en sådan enkel sak som ditt val av avatarer. Det säger ju en del om hur du ser på dig själv. "Singoalla" är ju själv symbolen för den laglösa och farliga kärleken.
En avatar är ju faktiskt en repressentant för användaren. Och även din nya har ju en stark sexuell laddning.

Det är väl rätt rimligt att anta att här finns ett mönster
Citera
2014-07-10, 21:04
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gertrud1
Nu gör du dig fånig, och till ett offer.

Vi människor skickar hela tiden ut signaler.

Med våra kläder, vårt kroppsspråk, våra ord. En del skickar ut inbjudande signaler och andra bortstötande signaler.

Det är ju bara att ta en sådan enkel sak som ditt val av avatarer. Det säge ju en del om hur du ser på dig själv. "Singoalla" är ju själv symbolen för den laglösa och farliga kärleken.
En avatar är ju faktiskt en repressentant för användaren. Och även din nya har ju en stark sexuell laddning.

Det är väl rätt rimligt att anta att här finns ett mönster

Så baserat på min avatar antar du att jag går ut i horiga kläder, går och rullar håret runt fingrarna och kastar kåta blickar runt om mig och plutar med mina läppglanstäckta läppar? Hade jag gjort det hade jag verkligen förstått grejen.

Men när jag går på stan går jag rakt fram i rask takt och ser mig inte omkring, oftast har jag bråttom, och är omedveten om omgivningen.
Citera
2014-07-10, 21:12
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Så baserat på min avatar antar du att jag går ut i horiga kläder, går och rullar håret runt fingrarna och kastar kåta blickar runt om mig och plutar med mina läppglanstäckta läppar? Hade jag gjort det hade jag verkligen förstått grejen.

Men när jag går på stan går jag rakt fram i rask takt och ser mig inte omkring, oftast har jag bråttom, och är omedveten om omgivningen.

Går du tillräckligt snabbt så hinner de inte ifatt dig

Men varför måste du ta till ytterligheter. Och vad är det för konstigt med att kommunikation sker på ett ickeverbalt plan? Nu finns det ju människor som alls inte kan läsa av människor, men de flesta kan det. Sedan finns det ju "byggjobbarmentalitet" och killar som visslar och skriker. Men det är ju inte det som är topic här, och en helt annan sak.

Utan här handlar det om komplimanger.

Hur menar du att männen hoppar fram när du svischar förbi?

(avataren avslöjar hur du ser, eller vill se - dig själv- eller vill bli sedd.
Det är ju en representation av användaren)
Senast redigerad av Gertrud1 2014-07-10 kl. 21:15.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in