Citat:
Ursprungligen postat av
Katzyn
Men då är du lite trög om du inte ser problemet. Felet är att jag inte bett om din åsikt. Jag vill inte ha din bedömning om hur min kropp ser ut. Jag är inte utställd i ett skyltfönster för att du ska bedöma mig och avgöra om jag duger.
Min existens är inte till för att att vare sig attrahera eller förnöja dig. Om jag inte får gå ifred på gatan för att jag skulle se bra ut på något sätt i dina ögon, ger det intrycket av att så skulle vara fallet.
Alla människor trivs med att känna sig attraktiva, och om någon visar sig stå och spana in dig tycker jag att du ska ta det som en komplimang istället för att haka upp dig över det.
Det känns som om du tar uppmärksamhet som en förolämpning eller nåt.
Tjejer glor minst lika mycket på killar som har en sexig karisma, jag tror till och med att tjejer glor
mer än killar.
Men när det gäller tjejer så handlar det oftast mycket mer om att en kille syns och har en stark utstrålning, snarare än att han bara råkar se fysiskt bra ut.
Om en snygg tjej står och glor på mig och ser allmänt upphetsad ut så stormtrivs jag som bara den och njuter av varje sekund, jag tycker att du ska tänka på samma sätt.