Citat:
Ursprungligen postat av
SuperMetalist01
Hmm, varför har jag nästan ingen känsel runt injektionsstället och varför kom effekten ca 1-2 min efter? Det är bättre nu, kan känna venen om jag försöker, dock verkar den inte "frisk", kanske lite mörkare eller nått sånt. Men är det lugnt att skjuta i vänstra armvecket utan att samma sak händer?
Är buphedrone bättre eller sämre än mephedrone och MDPV?
Ja kan vara så att bara lite kom utanför också, men eftersom handen är ett väldigt ytligt ställe tycker jag du borde märkt det gott och väl, om det kom utanför alltså. Ja kör alltid i armvecket och sitt aldrig och stick som en mani, sluta efter max 3st misslyckade stick och vänta tills det ser ut och känns som att det är omöjligt att misslyckas, sen upprepar du samma regel. Venerna går oftast sönder på folk som använder helt jättedåliga verktyg (men märker knappt av det pga ingen känsel/bortdomnad osv). Y:et i armvecket är första bra stället, där du har två "grenar" att sjuta i. Den som ytterst (bort ifrån kroppen) tycker jag fungerar bäst men det är en smaksak - numera finns inte mitt Y på min vänsterarm utan jag måste ta uppe vid biceps precis ovanför Y:et eller i underarmen men det gillar jag inte. Så var rädd om ditt Y för det är det bästa ställe man kan ta på, så ta tillvara på ditt Y.
Buphedrone är den bästa icke-pyrrolidinen som någonsin släppts på RC-scenen. Mephedrone hann jag aldrig med att pröva så den kan jag inte jämföra med, men det går inte jämföra MDPV och buphedrone då de är så olika - var jag nykter och fick välja mellan båda dessa i ren form hade jag fått beslutsångest som ett litet barn i en hyrfilmsbutik, om du förstår vad jag menar.
Det bästa med buphedrone är längden på ruset även IV, så man slipper återdosera så jävla ofta:
Citat:
Depending on the route of administration, the duration varies from approximately 2.5 (IV) to 6 hours (orally)