2014-07-09, 07:25
Medlem
Jaggermeisters avatar
Körde en liten hastig aceton-tvätt alá Jaggermeister igår. Från gult och lätt fuktigt till kritvitt och torrt, samt absolut ingen lukt alls. Perfekt med andra ord. Men är det någon som vet vilken kemikalie de där gula e, och vad fan är det som luktar sådär "tjack-igt"? Är de Benzaldehyde eller? >_>
Citera
2014-07-09, 11:10
Medlem
Är det någon som har tips på hur man kan motverka tjackspänningar i käken? Det känns som att jag går och spänner dom hela tiden. Eller är det bara en vane jag måste börja lära mig? Att tänka på det och vänja av mig?

Tips/råd någon?
Citera
2014-07-09, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av magasingatan
Är det någon som har tips på hur man kan motverka tjackspänningar i käken? Det känns som att jag går och spänner dom hela tiden. Eller är det bara en vane jag måste börja lära mig? Att tänka på det och vänja av mig?

Tips/råd någon?

Magnesium kan lindra det men annars så är det en vanesak.
Citera
2014-07-09, 13:11
Medlem
Citat:

Tips/råd någon?

Tjackspänningar i käken, eller käkspänningar av tjacket?

Citat:
Ursprungligen postat av CB1
Magnesium kan lindra det men annars så är det en vanesak.

Magnesium kan hjälpa, annars har muskelavslappnande benzo för min del funkat bra. Diazepam och liknande. Blir nog lite svårt för dig att tänka bort det..
Citera
2014-07-09, 16:01
Medlem
Tack för tipsen. Magnesium alltså? Vart finner man dessa? I burk från någon hälsoshop eller?

Haha det är enbart käkspänningar pga tjack. Nothing else=)
Citera
2014-07-10, 12:27
Medlem
Citat:
Tack för tipsen. Magnesium alltså? Vart finner man dessa? I burk från någon hälsoshop eller?

Precis, väldigt lätt att hitta och inte särskilt dyrt. Definitivt värt ett försök!
Citera
2014-07-10, 12:33
Bannlyst
Citat:

ze apoteket. De kostar en slant dock (300mg tabletterna och det är dem du behöver, hindrar även toleransen från att höjas).
Citera
2014-07-10, 12:46
Medlem
Missade jag? Är venen kapput? Om ja när "återställer" den sig?

Jag, efter två lyckade oxy injektioner blev sugen på att prova tjack IV. Allt gick bra, jag känner att jag är i venen, får svar, men jag byter ställning lite grann (där nålen kanske åkte ut ur venen), jag tryckt ner kolven, jag känner ingen kick, eller rättare sagt ingenting, kontigt tänker jag och börjar misstänka att jag missad, men det blir ingen bula och gör inte ont alls. Jag drar ut nålen, det kommer lite blod, men typ 10cm är lite mörkrosa/mörkare, gör inte alls ont, när jag trycker lite på stället känner/hör jag typ ett ljud/känsla att venen liksom blir "platt" eller någon vätska rör sig under huden och det drar ihop sig(svårt att beskriva), stället är bortdomad och lite varmare nu(ca 40-60 min efter). Där min älskade ven brukade gå känner jag den dåligare/inte alls, men inget blåmärke. Högra handen(den jag injicerade i) känder lite bedövad ett par minuter efter IV. Tjackkänsla började komma ca 1-2 min efter ca 2 gånger snabbare än när man snortar. Åh, juste, när jag injicerade kände jag en hur lösningen det typ "spred" sig uppför venen/armen(blev lite rädd att venen brändes sönder efter läst om amfetaminets fräthet, haha). Injicerade ca 3 ml med en luftbubbla på ca 0,2 ml och ca 200-300mg(0,2-0,3) tjack, vanligt kranvatten(inte kokat) och icke värmt vid lösning av amfetamin, bara rört om med tändsticka.

Vad är det som hänt? Att det är inget akut är jag nästan säker på eftersom handen känns ok förutom lite rodnad och värme, men skulle vara skönt att veta vad är det här? Kan jag fortsätta injicera på andra handen? Missade säker eftersom det här är bara lin tredje IV.
Sa fel, det är INTE rosa längre vanlig hudfärg(men det var det förut), men fortfarande känner jag inte min ven och ingen känsel.

En fråga till, vad är bättre meth eller vanligt tjack? Och vad ger en bättre kick vid IV?

Får jag inget svar tills imorgon får jag väl gå till sprututbytet och fråga, om ni nu vägrar att svara.
Ursäkta för lång text och tack till dom som orkar läsa allt.
Senast redigerad av SuperMetalist01 2014-07-10 kl. 12:52.
Citera
2014-07-10, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuperMetalist01
Missade jag? Är venen kapput? Om ja när "återställer" den sig?

Jag, efter två lyckade oxy injektioner blev sugen på att prova tjack IV. Allt gick bra, jag känner att jag är i venen, får svar, men jag byter ställning lite grann (där nålen kanske åkte ut ur venen), jag tryckt ner kolven, jag känner ingen kick, eller rättare sagt ingenting, kontigt tänker jag och börjar misstänka att jag missad, men det blir ingen bula och gör inte ont alls. Jag drar ut nålen, det kommer lite blod, men typ 10cm är lite mörkrosa/mörkare, gör inte alls ont, när jag trycker lite på stället känner/hör jag typ ett ljud/känsla att venen liksom blir "platt" eller någon vätska rör sig under huden och det drar ihop sig(svårt att beskriva), stället är bortdomad och lite varmare nu(ca 40-60 min efter). Där min älskade ven brukade gå känner jag den dåligare/inte alls, men inget blåmärke. Högra handen(den jag injicerade i) känder lite bedövad ett par minuter efter IV. Tjackkänsla började komma ca 1-2 min efter ca 2 gånger snabbare än när man snortar. Åh, juste, när jag injicerade kände jag en hur lösningen det typ "spred" sig uppför venen/armen(blev lite rädd att venen brändes sönder efter läst om amfetaminets fräthet, haha). Injicerade ca 3 ml med en luftbubbla på ca 0,2 ml och ca 200-300mg(0,2-0,3) tjack, vanligt kranvatten(inte kokat) och icke värmt vid lösning av amfetamin, bara rört om med tändsticka.

Vad är det som hänt? Att det är inget akut är jag nästan säker på eftersom handen känns ok förutom lite rodnad och värme, men skulle vara skönt att veta vad är det här? Kan jag fortsätta injicera på andra handen? Missade säker eftersom det här är bara lin tredje IV.
Sa fel, det är INTE rosa längre vanlig hudfärg(men det var det förut), men fortfarande känner jag inte min ven och ingen känsel.

En fråga till, vad är bättre meth eller vanligt tjack? Och vad ger en bättre kick vid IV?

Får jag inget svar tills imorgon får jag väl gå till sprututbytet och fråga, om ni nu vägrar att svara.
Ursäkta för lång text och tack till dom som orkar läsa allt.
Missar du en lösning i handen så känner du det väldigt väl.

Men ja det finns en chans att en del av den venen "försvann" så som du beskriver det. Känner igen känslan av hur man känner en lösning gå igenom upp genom venen, efter det brukar jag inte kunna sätta där längre - men det gäller inte 100% då jag kännt så i min största ven på uppe på biceps, men som ej försvunnit än och där har passerat riktigt riktigt starka lösningar utav lite allt möjligt, speciellt buphedrone, MDPV och vissa analoger till MDPV.
Senast redigerad av xiz 2014-07-10 kl. 13:37.
Citera
2014-07-10, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xiz
Missar du en lösning i handen så känner du det väldigt väl.

Men ja det finns en chans att en del av den venen "försvann" så som du beskriver det. Känner igen känslan av hur man känner en lösning gå igenom upp genom venen, efter det brukar jag inte kunna sätta där längre - men det gäller inte 100% då jag kännt så i min största ven på uppe på biceps, men som ej försvunnit än och där har passerat riktigt riktigt starka lösningar utav lite allt möjligt, speciellt buphedrone, MDPV och vissa analoger till MDPV.
Hmm, varför har jag nästan ingen känsel runt injektionsstället och varför kom effekten ca 1-2 min efter? Det är bättre nu, kan känna venen om jag försöker, dock verkar den inte "frisk", kanske lite mörkare eller nått sånt. Men är det lugnt att skjuta i vänstra armvecket utan att samma sak händer?

Är buphedrone bättre eller sämre än mephedrone och MDPV?
Citera
2014-07-10, 14:22
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:

Tips/råd någon?

Magnesium är dessutom bra för blodådrorna.Så om man röker eller tar amfetamin så håller det dom små ådrorna i trim så man motverkar domningskänslor.
Citera
2014-07-10, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuperMetalist01
Hmm, varför har jag nästan ingen känsel runt injektionsstället och varför kom effekten ca 1-2 min efter? Det är bättre nu, kan känna venen om jag försöker, dock verkar den inte "frisk", kanske lite mörkare eller nått sånt. Men är det lugnt att skjuta i vänstra armvecket utan att samma sak händer?

Är buphedrone bättre eller sämre än mephedrone och MDPV?
Ja kan vara så att bara lite kom utanför också, men eftersom handen är ett väldigt ytligt ställe tycker jag du borde märkt det gott och väl, om det kom utanför alltså. Ja kör alltid i armvecket och sitt aldrig och stick som en mani, sluta efter max 3st misslyckade stick och vänta tills det ser ut och känns som att det är omöjligt att misslyckas, sen upprepar du samma regel. Venerna går oftast sönder på folk som använder helt jättedåliga verktyg (men märker knappt av det pga ingen känsel/bortdomnad osv). Y:et i armvecket är första bra stället, där du har två "grenar" att sjuta i. Den som ytterst (bort ifrån kroppen) tycker jag fungerar bäst men det är en smaksak - numera finns inte mitt Y på min vänsterarm utan jag måste ta uppe vid biceps precis ovanför Y:et eller i underarmen men det gillar jag inte. Så var rädd om ditt Y för det är det bästa ställe man kan ta på, så ta tillvara på ditt Y.

Buphedrone är den bästa icke-pyrrolidinen som någonsin släppts på RC-scenen. Mephedrone hann jag aldrig med att pröva så den kan jag inte jämföra med, men det går inte jämföra MDPV och buphedrone då de är så olika - var jag nykter och fick välja mellan båda dessa i ren form hade jag fått beslutsångest som ett litet barn i en hyrfilmsbutik, om du förstår vad jag menar.

Det bästa med buphedrone är längden på ruset även IV, så man slipper återdosera så jävla ofta:
Citat:
Depending on the route of administration, the duration varies from approximately 2.5 (IV) to 6 hours (orally)
Senast redigerad av xiz 2014-07-10 kl. 14:42.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in