2014-07-09, 20:36
Medlem
BaldEagles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScottWalter
Om du sett babianens kriterier för "snygg" så förstår du varför. Är modell 2 stenhårda uppblåsta badbollar på skelettmager människa med 3 kg ankfett i läpparna, ungefär. Så jag betvivlar att det ens finns 1% svenska kvinnor som betstår kravet.

Men enligt dig är dagens utseendeideal helt biologiskt naturligt. Ligger i våra gener påstår du.

Min idealkvinna är snarare som Laila Lindholm i "Laila bakar". Naturlig kurvig feminin kropp och söt.
Citera
2014-07-09, 20:36
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyMystica
Sa vi har enbart 10% som klarar av hitta en snygg och sexuell kvinna i Sverige ?

Det är bara 10% av kvinnorna som är snygga och sexuella. 90% av kvinnorna är fula och o-sexuella. Så även om en man gör sig attraktiv kan han inte få sex med en snygg och sexuell kvinna för att alla är upptagna. Till exempel, det finns fler män som vill ha sex med Melanie Moon än det finns Melanie Moon, så vad ska en man som vill ha sex med en kvinna som henne göra? Det spelar ingen roll hur bra man han är för kvinnor som henne är unika. Om det inte fanns sex-köp skulle alla andra män få nöja sig med sex med fula, feta, o-sexuella kvinnor.
Citera
2014-07-09, 20:38
Avslutad
Det är bara att gå in på valfri dejtingsite och läsa kvinnors presentationstexter där var och varannan kvinna kräver att mannen ska ha god eller "ordnad" ekonomi och vara generös.
Även kvinnor som har god ekonomi själva kräver att mannen också ska ha det, för ve och fasa om de ska bidra till mer ekonomiskt än mannen i ett förhållande...

Tacka fan för att kvinnor är emot prostitution, de ser det som ett hot. Kvinnorna som säljer sex skiter man högaktningsfullt i, det är egenintresset som styr.
Det enda ni har att erbjuda mannen är er fitta, och kan mannen få det på annat håll så har ni inget att komma med...
Citera
2014-07-09, 20:44
Medlem
LadyMysticas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Det är bara 10% av kvinnorna som är snygga och sexuella. 90% av kvinnorna är fula och o-sexuella. Så även om en man gör sig attraktiv kan han inte få sex med en snygg och sexuell kvinna för att alla är upptagna. Till exempel, det finns fler män som vill ha sex med Melanie Moon än det finns Melanie Moon, så vad ska en man som vill ha sex med en kvinna som henne göra? Det spelar ingen roll hur bra man han är för kvinnor som henne är unika.

Alltsa, seriost - haha, de brosten var ju sanslost "oattraktiva"
Du far mig att skratta iaf, det ar ett som ar sakert.
Citera
2014-07-09, 20:45
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScottWalter
Om du sett babianens kriterier för "snygg" så förstår du varför. Är modell 2 stenhårda uppblåsta badbollar på skelettmager människa med 3 kg ankfett i läpparna, ungefär. Så jag betvivlar att det ens finns 1% svenska kvinnor som betstår kravet.

Ja vi kan jämföra vanliga svenska kvinnor med min benchmark. Är det moraliskt rätt att män ska behöva nöja sig med att ha sex med de vanliga kvinnorna bara för att det inte finns några alternativ på marknaden?
Citera
2014-07-09, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaldEagle
Men enligt dig är dagens utseendeideal helt biologiskt naturligt. Ligger i våra gener påstår du.

Min idealkvinna är snarare som Laila Lindholm i "Laila bakar". Naturlig kurvig feminin kropp och söt.

Ja hon är väldigt söt, håller tom jag med om fast jag är kvinna. Väldigt fina ögon.

Och nej som vanligt har du missförstått...vad folk söker hos motsatt kön och anser vara attraktivt tenderar vara väldigt likt världen över...symmetri i ansiktet, sund hy, bra hårkvalitet, klara ögon, leende, breda axlar smalare höfter för män och breda höfter och smalare midja på kvinnor etc.
Din favorit laila går all in. eller hur?
Sen finns där kulturella skillander och också säkert miljöbaserade skillander ex. fetma anses mer attraktivt i svåra tider eller fattiga områden. Stora eller små bröst varierar i historien. Skägg eller inte skägg, hårighet eller hårfri etc.

( har du gett upp den andra diskussionen?)
Citera
2014-07-09, 20:52
Medlem
PrivatPiratPrimats avatar
Citat:

Hehe, måste faktiskt hålla med dig här!.
Och samtidigt ge dig lite kritik för att du faktiskt gör exakt det feminister klagar på att män gör, klankar ner på en kvinnas utseende. Du skrattar åt en kvinnas bröst

Men jag förstår dig. Om man skulle leva efter feminismens regler så skulle man ju inte få säga någonting negativt om någon kvinna. Men jag är glad att det finns en vettig kvinna här som kan agera efter vad hon själv tycker, inte vad feminismen tycker. Props..

Om du nu är kvinna, namnet får mig på nåt sätt att tro det. Men den största anledningen till att jag tror det är den syrliga tonen mot en fri, sexuell kvinna som tjänar pengar på att njuta av livet
Citera
2014-07-09, 20:53
Medlem
LadyMysticas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Ja vi kan jämföra vanliga svenska kvinnor med min benchmark. Är det moraliskt rätt att män ska behöva nöja sig med att ha sex med de vanliga kvinnorna bara för att det inte finns några alternativ på marknaden?

Men om vi nu skall utga fran ditt tankesatt, da ar ju mannen ratt korkade, de 90% som inte klarar av hitta den dar "snygga & sexuella" kvinnan vill saga.

Flertalet man ingar ju oftast nagon form av relation i tillvaron, sambo/giftermal, det innebar ju att vi i Sverige maste ha ett massivt hogt antal man som valt en partner de egentligen inte tycker ar snygga och sexuella, som de da dessutom maste forsorja for att fa sex, och som inte det vore nog kommer dessa man aven betala pa annat hall, for att fa en stund i sanghalmen med den som ar riktigt snygg.

Ok.
Citera
2014-07-09, 20:53
Medlem
Babianens avatar
Citat:

Hon gör bukkake/gangbangs. Tänk på alla män som tänder på det men deras fruar säger nej vad ska de göra om de inte kan köpa sex? Ska vi ha ett samhälle där män inte blir sexuellt tillfredsställda för att kvinnor säger nej?
Citera
2014-07-09, 20:54
Medlem
LadyMysticas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrivatPiratPrimat
Hehe, måste faktiskt hålla med dig här!.
Och samtidigt ge dig lite kritik för att du faktiskt gör exakt det feminister klagar på att män gör, klankar ner på en kvinnas utseende. Du skrattar åt en kvinnas bröst

Men jag förstår dig. Om man skulle leva efter feminismens regler så skulle man ju inte få säga någonting negativt om någon kvinna. Men jag är glad att det finns en vettig kvinna här som kan agera efter vad hon själv tycker, inte vad feminismen tycker. Props..

Om du nu är kvinna, namnet får mig på nåt sätt att tro det. Men den största anledningen till att jag tror det är den syrliga tonen mot en fri, sexuell kvinna som tjänar pengar på att njuta av livet

haha, jag vet du menar och du har en poang. Men det bara gick inte att lata bli. Jag skyller pa att det ar extremt onaturliga

EDIT: sag det sista stycket nu. Jag har def. inget emot henne eller andra porrstjarnor, inte det minsta. Jag ar daremot anti till silikon som overanvands.
Senast redigerad av LadyMystica 2014-07-09 kl. 20:57.
Citera
2014-07-09, 20:59
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Men om vi nu skall utga fran ditt tankesatt, da ar ju mannen ratt korkade, de 90% som inte klarar av hitta den dar "snygga & sexuella" kvinnan vill saga.

Flertalet man ingar ju oftast nagon form av relation i tillvaron, sambo/giftermal, det innebar ju att vi i Sverige maste ha ett massivt hogt antal man som valt en partner de egentligen inte tycker ar snygga och sexuella, som de da dessutom maste forsorja for att fa sex, och som inte det vore nog kommer dessa man aven betala pa annat hall, for att fa en stund i sanghalmen med den som ar riktigt snygg.

Ok.

1) Men det finns bara 10% snygga och sexuella kvinnor. Det är omöjligt för 90% av männen att få en sådan kvinna oavsett hur smarta och bra de är.

2) Titta på Aletta 1000 tals män vill ha henne men det finns bara 1 sådan kvinna. Tror du att de männen är lyckliga med sina fruar efter att de har runkat till henne?

3) Ja de flesta män har ett förhållande med en kvinna de tycker är oattraktiv och dålig i sängen för att sex med en oattraktiv och dålig kvinna är bättre än inget sex alls.

4) Om det finns sex-köp har män möjligheten att ha sex med snygga och sexuella kvinnor, det gör män lyckligare.
Citera
2014-07-09, 21:02
Medlem
PrivatPiratPrimats avatar
Citat:
haha, jag vet du menar och du har en poang. Men det bara gick inte att lata bli. Jag skyller pa att det ar extremt onaturliga

EDIT: sag det sista stycket nu. Jag har def. inget emot henne eller andra porrstjarnor, inte det minsta. Jag ar daremot anti till silikon som overanvands.

Jo, jag ville bara retas med dig lite. Jag förstod vad du menade faktiskt..

Men vad har du för inställning till transsexuella? Det borde ju vara ett big no no då?
Och då kanske du säger, ja men om han känner sig som en tjej ska han operera om sig, silikonbröst och allt.
Men då gäller väl det samma henne? Om hon känner sig som en smutsig porrstjärna ska hon operera om sig till en sådan Med uppbackning från dig i ryggen..
Och det är några antaganden här, men jag tror du tänker så, får se om jag har rätt..

Lite OffTopic, men vill gärna veta..

Edit: Du skrev ju du inte har något emot henne, men backar du upp henne? är du villig att slåss för smutsiga porrstjärnors rätt att operera sig och sälja sex genom porr? Om inte, varför?
Senast redigerad av PrivatPiratPrimat 2014-07-09 kl. 21:05.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in