Citat:
Ursprungligen postat av
Darius83
Nej, jag känner mig rätt så pigg. Nej, det förstår du faktiskt inte. Eftersom du inte vet svaret på frågan du ställde innan. Jag känner mig inte förolämpad än. Men du, vi måste hålla oss till den röda tråden så att vi inte blir avstängda: dvs. hur hemsk Joel Ander är bla bla bla.
Jag försöker inte förolämpa dig, det jobbet gör du åt mig redan. Du sitter ständigt i tråden (JUST DEN HÄR TRÅDEN AV ALLA TRÅDAR) och försvarar Joel Ander som om du vore hans advokat eller nåt, waddap with dat nigga?
Jag skrev att jag skulle klappa till honom på snoken om jag såg honom. Du kontrar med att han skulle slå tillbaka? Hur vet du det? Jag är 27 år, 2 meter lång och har rätt rejäla jävla nävar. Joel Ander är född...hmm...-89? Är cirka 179-187 cm lång och smal som en pinne. Men jag skulle enligt dig ändå få tillbaka på käften. Väldigt märkligt resonomang där.
Sen förklarar jag för dig att jag aldrig skulle aktivt skulle söka upp honom för att slå skiten ur honom, och då kontrar du med att du förstår varför jag är arg på honom. Då frågar jag hur du kan förstå en sådan sak, och du svarar med "Jag förstår att du är arg på honom". Liksom, är du efterbliven på riktigt eller vad fan är det för fel på dig.