2014-07-07, 17:46
Medlem
LadyMysticas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Men det är inte sjukt när feminister kollektivt skuldbelägger män för olika saker och kräver att alla män tar ansvar för det och sedan kallar män för hycklare när vi vänder på steken här?

Ska man inte leva som man lär?

Jo det ar det, jag gillar inte kollektiva skuldbelaggningar oht. Vilka har anvander sig av det for att tycka det ar fel nu ?
Citera
Bannlyst
Citat:
Men det är inte sjukt när feminister kollektivt skuldbelägger män för olika saker och kräver att alla män tar ansvar för det och sedan kallar män för hycklare när vi vänder på steken här?

Spot on!

Dessutom är ju dom enda som sådär riktigt vidrigt utnyttjat situationen här och tom gått ut med det på sin Facebook faktiskt FEMEN! Så även där är feministerna överlägset värst.
Citera
Medlem
KnackehaxanMias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyMystica
Sa du skall alltsa kunna sitta och havda att vi sagt saker om Lucas, och sedan nar vi ber om belagg for det ja da handlar traden om Lucas sjalvmord och inga belagg behover ges. Lysande debatteknik, verkligen. Det ekar dock synnerligen bekant.

Ge dig nu - du är bara löjlig!! Visa att du kan bättre än så o svara på varför du anser att feminister ska kunna slinka undan allt ansvar i fallet med L självmord??
Citera
2014-07-07, 17:49
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnackehaxanMia
Ge dig nu - du är bara löjlig!! Visa att du kan bättre än så o svara på varför du anser att feminister ska kunna slinka undan allt ansvar i fallet med L självmord??
Vilka feminister talar du om och på vilket sätt var de involverade?

Finner du feminister som du kan visa bär ett sådant ansvar så är det givetvis ingen som förespråkar att de skall slippa axla det bara för att de är feminister.

Varifrån fick du en så befängd tanke ens?
Citera
2014-07-07, 17:52
Medlem
LadyMysticas avatar
Citat:

Nej, nu far du faktiskt sluta tramsa och leka Burros-wannabee.

Du kan inte sitta och havda ur dig att vi pastar Lucas ar pedofil, och sedan inte kunna belagga det och pa det sa viftar du bort begaran om belagg och borjar avkrava svar. Det ar en synnerligen ful debatteknik faktisk.

Jag svarar garna pa fragor, det ar bara att kolla hur jag bemott andra deltagare harinne. Men det du haller pa med nu ar bara fult och tramsigt. Hoj ribban lite.
Citera
2014-07-07, 17:54
Medlem
KnackehaxanMias avatar
Citat:
Men poangen ar ju att det enda svar som skulle tillfredstalla er ar ju om nagon anses ansvarig och kastas ut. Allt annat an det skulle ju ses som morkning, sa det ter sig ologiskt att ni vill att gruppen skall utreda sig sjalv. Da kanns det ju mycket mer logiskt att faktiskt gora en polisanmalan, speciellt om man anser Lucas blivit mordad.

Din logik i sammanhanget ger jag inte mycket för - men visst, du har en poäng i att polisanmälan ska göras o det är nog flera som just i denna stund sitter med just intentionen i tanken.

Feministerna ska gå ut offentligt i media o förklara sig samt be om förlåtelse för det dom orsakat. De ska naturligtvis ta saken på allvar även inom organisationen för att på bästa sätt minska risken att detta händer igen. Förstår du?
Citera
2014-07-07, 17:58
Bannlyst
Citat:
Feministerna ska gå ut offentligt i media o förklara sig samt be om förlåtelse för det dom orsakat. De ska naturligtvis ta saken på allvar även inom organisationen för att på bästa sätt minska risken att detta händer igen. Förstår du?

Ja det vore ju givetvis det enda rätta!!! Gör avbön eller dö som dom hycklare som ni är.
Svårare än så såhär är det inte kära tramstjejer i tråden som bara vill försvara feminismen.
Citera
2014-07-07, 17:59
Medlem
KnackehaxanMias avatar
Citat:
Nej, nu far du faktiskt sluta tramsa och leka Burros-wannabee.

Du kan inte sitta och havda ur dig att vi pastar Lucas ar pedofil, och sedan inte kunna belagga det och pa det sa viftar du bort begaran om belagg och borjar avkrava svar. Det ar en synnerligen ful debatteknik faktisk.

Jag svarar garna pa fragor, det ar bara att kolla hur jag bemott andra deltagare harinne. Men det du haller pa med nu ar bara fult och tramsigt. Hoj ribban lite.

Hahah - Burros - wannabee Yes give me him - I want to be him - I want him to be in me!!!

Lägg ner nu - allvarligt talat, vet du vad debatteknik är öht? trams, fult, ribba......tomma ord från dig!!
Skärp dig nu o svara på de frågor som du får i tråden - du gömmer dig bakom en fascination för pedofiler. Det blir trist i längden tycker jag.......Gäsp..... Pedofili har inget med ämnet i denna tråd att göra förstår du.

Svara på min fråga om varför du inte tycker att feministerna ska ta ngt som helst ansvar i fallet med L självmord??
Citera
2014-07-07, 18:02
Medlem
LadyMysticas avatar
Citat:
Din logik i sammanhanget ger jag inte mycket för - men visst, du har en poäng i att polisanmälan ska göras o det är nog flera som just i denna stund sitter med just intentionen i tanken.

Jo jag forstar att du tycker sa.

Da rek. jag att ni satter fart pa inentionerna och gor polisanmalan, sitta och prata pa FB ger inte sa mycket nar det kommer till just den biten.
Citera
2014-07-07, 18:02
Medlem
knasen79s avatar
Citat:

Den vändningen på steken är inte bara uppenbar utan den är patetisk. Du är patetisk.
Citera
2014-07-07, 18:04
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:

Det kommer inte att hända att de tar ansvar för något. De påminner en del om den katolska kyrkan som tystat ner åtskilliga fall av sexuella övergrepp som begåtts av präster, allt för att inte svärta ner kyrkan och dereas övergripande mål.

Ändamålen helgar medlen med andra ord och inte ens människoliv får stå i vägen för det. Mörklägg istället för att debattera och lära sig misstagen, förstås med följd av att det kommer inträffa igen. Det priset är de helt tydligt är beredd att acceptera.
Citera
2014-07-07, 18:06
Medlem
LadyMysticas avatar
Citat:
Svara på min fråga om varför du inte tycker att feministerna ska ta ngt som helst ansvar i fallet med L självmord??

Nej. Belagg dina pastaenden. Jag ar namligen mattligt fortjust i att bli anklagad for att utmala nagon for pedofil. Sa tills dess kan du knipa kaft.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in