2014-07-07, 17:29
Medlem
LadyMysticas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnackehaxanMia
Jaa, feminister är ologiska - dessutom verkar de inte heller fatta att det ska va två små prickar över ex å o ä.

Ni kommer inte längre med ert försök att utmåla L som pedofil, som en ursäktande förmildrande omständighet som på nåt sätt gör feministerna i sammanhanget mindre skyldiga på nåt sätt. Släpp er fixering o fascination för pedofiler o fortsätt diskutera det som verkligen gäller.

Sa du kan mao inte ge nagra konkreta ex. Sa otippat.
Citera
2014-07-07, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyMystica

Nej, det menar jag inte. Men du var den som pratade om att Lucas blivit mordad, da maste du ju anmala det och inte forlita dig pa att nagon annan gor det, aven om det ar mycket enklare och smidigare att nagon annan gor jobbet at en.

Hahaha! Ja, jag skall anmäla Burros snart. Lita på det!
Citera
2014-07-07, 17:33
Medlem
KnackehaxanMias avatar
Citat:
Va ? anser du att de organistioner som "mordat" Lucas skall undersoka sig sjalva ? Vore det inte battre att polisen gjorde det ?

Men snälla - du förstår väl att en så pass stor organisation som Fi o div andra feministiska grupper som varit inblandade måste ta ansvar o ta tag i saker - självklart ska en internutredning göras för att kartlägga va som hänt o vem som gjort vad. Småfiarna o Femen ska stå till svars för detta o det är modergruppen o Storfiarna som får ta det yttersta ansvaret för detta. Ngt är ju inte rimligt - men det är väl som väntat att feministerna slipper undan ansvar som vanligt.

Det har väl aldrig raderats sååååå mycket på sååååå kort tid i sociala medier som nu efter L självmord.
Vad tror ni att det beror på, kan det va så att många direkt känner sig jävligt skyldiga??
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karmen
Okej, har helt missat Burros korståg mot transexuella. Inte heller riktigt sett honom ta på sig någon roll som försvarare av hens ideologi.

Jo, jag förstår ju precis hur du menar och jag håller inte riktigt med. Jag tycker inte Burros har framstått som någon rabiat HBTQhatare. Och säger än en gång, varför är det så jävla mycket viktigare att få en person här i tråden att framstå som hycklare eller att Lucas borde ha tålt att ta lite skit än att uppröras över och belysa att en förening som försöker framstå som tolerant och kärleksfull uppvisar starkar mobbingtendenser. Det är det jag har så svårt att förstå.

Det blir syntax error i femifascisthjärnor när det efterfrågas klara svar på deras eget hyckleri, därför vägrar de kategoriskt att svara på dylika frågeställningar och argument.

När det inte längre går att försöka byta fokus till något annat, inte längre går att kasta rök för att slippa svara på obekväma frågor där ett ärligt svar skulle avslöja dem som de fascistiska, hycklande manshatare de är, så gör de precis så här.
Ger helt enkelt fan i att svara överhuvudtaget...

De lever i förnekelse, med skygglappar, i en egen förvirrad verklighet.
De är sektmedlemmar i modernfeminismens väckelserörelse.

Lucas trodde säkert att han hittat ett sällskap där han kunde accepteras som den han är, där tolerans och kärlek var ledorden, men ack vad fel han upptäckte att han hade...
Han blev varse att den moderna feminismen är lika fascistisk och rasistisk som de ideologier de hävdar att de bekämpar.

Fy fan för dylikt avskum till människor.
Citera
Medlem
LadyMysticas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Hahaha! Ja, jag skall anmäla Burros snart. Lita på det!

Oj, nu borjar det kannas ratt desperat faktiskt. Du har alltsa inga seriosa planer pa att gora en polisanmalan, trots asikten att Lucas blivit mordad. Ok.
Citera
2014-07-07, 17:36
Medlem
KnackehaxanMias avatar
Citat:
Sa du kan mao inte ge nagra konkreta ex. Sa otippat.

Jag måste nog förklara en sak för dig! Denna tråd handlar om L självmord o feministernas skuld i det hela - inget annat!! inte om Burros, inte om pedofiler etc....... Det handlar om att feminister orsakat en ung mans död o sen inte tar ngt som helst ansvar för det skedda.

Otippat, konkreta ex... ???? Du har ju själv hängt i tråden länge nu o borde veta va du själv, Micro mfl rapat upp....
Citera
2014-07-07, 17:37
Medlem
knasen79s avatar
Det är sjukt när vita kränkta marginaliserade män utnyttjar en tragisk situation som denna för att kräkas upp sitt hat mot kvinnor i allmänhet och feminister i synnerhet.

och

Det är sjukt när vita kränkta marginaliserade män utnyttjar offren till hedersrelaterade brott för att kräkas upp sitt hat mot invandrare i allmänhet och muslimer i synnerhet.
Citera
2014-07-07, 17:38
Medlem
LadyMysticas avatar
Citat:
Men snälla - du förstår väl att en så pass stor organisation som Fi o div andra feministiska grupper som varit inblandade måste ta ansvar o ta tag i saker - självklart ska en internutredning göras för att kartlägga va som hänt o vem som gjort vad. Småfiarna o Femen ska stå till svars för detta o det är modergruppen o Storfiarna som får ta det yttersta ansvaret för detta. Ngt är ju inte rimligt - men det är väl som väntat att feministerna slipper undan ansvar som vanligt.

Det har väl aldrig raderats sååååå mycket på sååååå kort tid i sociala medier som nu efter L självmord.
Vad tror ni att det beror på, kan det va så att många direkt känner sig jävligt skyldiga??

Men poangen ar ju att det enda svar som skulle tillfredstalla er ar ju om nagon anses ansvarig och kastas ut. Allt annat an det skulle ju ses som morkning, sa det ter sig ologiskt att ni vill att gruppen skall utreda sig sjalv. Da kanns det ju mycket mer logiskt att faktiskt gora en polisanmalan, speciellt om man anser Lucas blivit mordad.
Citera
2014-07-07, 17:40
Medlem
LadyMysticas avatar
Citat:
Jag måste nog förklara en sak för dig! Denna tråd handlar om L självmord o feministernas skuld i det hela - inget annat!! inte om Burros, inte om pedofiler etc....... Det handlar om att feminister orsakat en ung mans död o sen inte tar ngt som helst ansvar för det skedda.

Otippat, konkreta ex... ???? Du har ju själv hängt i tråden länge nu o borde veta va du själv, Micro mfl rapat upp....

Sa du skall alltsa kunna sitta och havda att vi sagt saker om Lucas, och sedan nar vi ber om belagg for det ja da handlar traden om Lucas sjalvmord och inga belagg behover ges. Lysande debatteknik, verkligen. Det ekar dock synnerligen bekant.
Citera
2014-07-07, 17:43
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knasen79
Det är sjukt när vita kränkta marginaliserade män utnyttjar en tragisk situation som denna för att kräkas upp sitt hat mot kvinnor i allmänhet och feminister i synnerhet.

och

Det är sjukt när vita kränkta marginaliserade män utnyttjar offren till hedersrelaterade brott för att kräkas upp sitt hat mot invandrare i allmänhet och muslimer i synnerhet.

Men det är inte sjukt när feminister kollektivt skuldbelägger män för olika saker och kräver att alla män tar ansvar för det och sedan kallar män för hycklare när vi vänder på steken här?

Ska man inte leva som man lär?
Citera
2014-07-07, 17:44
Medlem
KnackehaxanMias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Vilket ansvar tycker du vi skall kräva av Flashback för det näthat som utövas här?

Vilket ansvar skall vi utkräva av er anti-feminister för det näthat som anti-feminister utövar?

högerextremister, antifeminister och rasister har alltid fått stå hårt till svars - varför ska inte feminister som framstår som rabiata avskum också stå till svars det näthat de gör sig skyldiga till?????
Citera
2014-07-07, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Vilket ansvar tycker du vi skall kräva av Flashback för det näthat som utövas här?

När Flashback blir en sammansatt organisation med en gemensam agenda och ideologi, då kan du börja prata om ett gemensamt ansvar, det borde väl t o m du förstå att så inte är fallet nu....

Det är alltså bara ditt vanliga, patetiska dravel att försöka flytta fokus från dig själv och de dina.

Citat:
Vilket ansvar skall vi utkräva av er anti-feminister för det näthat som anti-feminister utövar?

Samma svar där.
Mig veteligen tillhör inte anti-feministerna en gemensam organisation med en uttalad agenda.

Det börjar bli för mycket från dig nu, min signatur har inte plats för fler av dina patetiska uttalanden....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in