2014-07-07, 00:59
Medlem
Utopia.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Bevis på viljan att attackera feminister så fort tillfälle ges är det enda som den här tråden ger.

Varenda gång jag gått in på den här tråden under veckan är det här det enda jag läser.

Ja, det finns en massa feministhatare som tar tillfället i akt. Riktigt lågt och dessutom sänker det kvalitén på forumet.

Men kan inte vi andra bara släppa hela den här pajkastningsdebatten? Det finns uppenbarligen opportunister i båda läger som bara vill underminera motståndarsidans trovärdighet, för att det är deras enda livsglädje. Vi andra kan bara ignorera dem så kommer de ge sig av snart.

On topic:
Hur har detta mottagits bland UF, twittervänstern och resten? Har det varit tyst eller har det uppstått någon interndiskussion om kulturen inom organisationen?

Antaganden från random utestående undanbedes.
Senast redigerad av Utopia. 2014-07-07 kl. 01:28.
Citera
2014-07-07, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Självklart ser du inte hyckleriet eftersom du själv är just en hycklare i detta.

Undrar lätt om det kanske är du som ligger bakom den här texten? Kanske något som känns rätt och riktigt enligt dig i alla fall?
Citera
2014-07-07, 12:11
Medlem
knasen79s avatar
Hur kommer det sig att medan kvinnor med depression skadar sig själva så skadar män med psykisk ohälsa andra?

Hur kommer det sig att medan deprimerade kvinnor "ropar på hjälp" på nätet så ägnar sig deprimerade män sin tid med att "hata" på nätet?

Hur kommer det sig att medan kvinnor vill påtala andra kvinnors lidande så ska manliga röster höjas om att det faktiskt är lika synd om dem?

Är inte det manliga släktet patetiskt rätt och slätt?
Citera
2014-07-07, 12:12
Medlem
Kan fortfarande inte hitta något om Lucas i traditionell media. Någon som hört eller sett något ännu?
Citera
2014-07-07, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knasen79
Hur kommer det sig att medan kvinnor med depression skadar sig själva så skadar män med psykisk ohälsa andra?

Hur kommer det sig att medan deprimerade kvinnor "ropar på hjälp" på nätet så ägnar sig deprimerade män sin tid med att "hata" på nätet?

Hur kommer det sig att medan kvinnor vill påtala andra kvinnors lidande så ska manliga röster höjas om att det faktiskt är lika synd om dem?

Är inte det manliga släktet patetiskt rätt och slätt?

Vilka menar du att Lucas skadade?
Citera
2014-07-07, 12:14
Medlem
LadyMysticas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Undrar lätt om det kanske är du som ligger bakom den här texten? Kanske något som känns rätt och riktigt enligt dig i alla fall?

Trist du postade den har. Jag hittade den for flera dagar sedan men valde att inte ge den uppmarksamhet (trafik) eller riskera att Lucas anhoriga sag den :/
Citera
2014-07-07, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyMystica
Trist du postade den har. Jag hittade den for flera dagar sedan men valde att inte ge den uppmarksamhet (trafik) eller riskera att Lucas anhoriga sag den :/

Som jag ser det mer eller mindra exakt vad du, micro och knasen79, försöker förmedla.
Äckligt? .... ja!
Citera
2014-07-07, 12:19
Medlem
LadyMysticas avatar
Citat:
Som jag ser det mer eller mindra exakt vad du, micro och knasen79, försöker förmedla.
Äckligt? .... ja!

Serisost, detta var lagvatten aven for att komma fran dig. Hoj ribban litegrann.
Citera
2014-07-07, 12:27
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Äckligt? .... ja!
Då får du tillskriva det till din oförmåga att förstå och tolka text helt enkelt ...
Citera
2014-07-07, 12:28
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Serisost, detta var lagvatten aven for att komma fran dig. Hoj ribban litegrann.
Lågvatten, eller snarare bottennapp - ja. Oväntat - nej.
Citera
2014-07-07, 12:29
Medlem
Citat:

Nej, varför vill du mörka det här? För att Lucas anser att en människa (pedofil t ex) inte är en brottsling före något brott??? Andra lama ursäkter?

Lucas öde skall inte mörkas! Någon gång får det banne mig vara nog även i det här landet.
Citera
2014-07-07, 12:34
Medlem
LadyMysticas avatar
Citat:
Nej, varför vill du mörka det här? För att Lucas anser att en människa (pedofil t ex) inte är en brottsling före något brott??? Andra lama ursäkter?

Lucas öde skall inte mörkas! Någon gång får det banne mig vara nog även i det här landet.

Det ar inte att morka. Texten fanns tillganglig for alla att se som aktivt soker. Jag ville daremot inte bidra till att Lucas anhoriga sag texten eller att siten ens fick okad trafik. Du kan kalla det "lam djavla ursakt", jag kallar det nagot annat. Otippat ? Not.

Sedan far du val forsoka oka upp dina laskunskaper och se vad jag skrev om Lucas och hans asikt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in