2014-07-05, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnOldman
Idioter finns de gott om. S alla lkemedel, alla preparat som innehller brom och chlor skulle enligt dig vara extremt giftiga. Vilket r flera tusentals. Blandannat flubromazepam.

Vart exakt samma gta som med 4-BMC, man va rdd fr 4-BMA, som visade sig vara vldigt neurotoxiskt, skulle ge samma resultat.

Vad blev slutsatsen? En kemist jag inte minns namnet p gjorde en studie p just den toxiska effekten av 4-BMC och det visade sig inte vara neurotoxiskt vad han kunde se och det anvnds numera i vissa lkemedelspreparat.

Ls vad jag skriver istllet fr att dra in ditt abstinenstnkande.

Och nej, den sljer nog mer mnadsvis n vad du tjnar om ret =)

Ngot mer du undrar?

Allts jag vill bara flika in med ett tips i all vlmening.

Det jag vill ppeka r att du br vara ppen fr diskussioner kring eventuell neurotoxicitet hos substansen ifrga och inte vara arrogant nr folk tar upp det. Jag tycker att detsamma gller ZEPMP att inte angripa dig som person eller affrsinnehavare utan hlla diskussionen saklig.

Vad du dessutom tjnar per r r inte det minsta intressant fr diskussionen precis lika irriterande det r som att andra ppekar att du r en terfrsljare, vilket vi alla redan vet. Dock tycker jag att du som terfrsljare ska vara mer dmjuk och lyssna p vad dina kunder sger utan att anvnda dig av phopp och frska frdumma andra som ppekar saker om dina produkter.

Det enda vi faktiskt kan gra r att vnta och se om ngra skador uppstr. Jag vet sjlv ocks att bupropion exempelvis, som r en amfetaminliknande substans med kloratomer, anvnds inom sjukvrden och fungerar p liknande stt som dessa antas gra. Diskussionen borde nd vara ppen och fri att diskutera utan att det ska angripas p massa ondiga saker som bara frstr stmningen genom att det brkas istllet fr att publiceras saklig information om mnet.

Kan vi inte alla slppa irritationen, phoppen och istllet vara konstruktiva och vnliga?
Senast redigerad av Farenhigh 2014-07-05 kl. 21:42.
Citera
2014-07-05, 22:35
Medlem
Citat:
Idioter finns de gott om. S alla lkemedel, alla preparat som innehller brom och chlor skulle enligt dig vara extremt giftiga. Vilket r flera tusentals. Blandannat flubromazepam.

Vart exakt samma gta som med 4-BMC, man va rdd fr 4-BMA, som visade sig vara vldigt neurotoxiskt, skulle ge samma resultat.

Vad blev slutsatsen? En kemist jag inte minns namnet p gjorde en studie p just den toxiska effekten av 4-BMC och det visade sig inte vara neurotoxiskt vad han kunde se och det anvnds numera i vissa lkemedelspreparat.

Ngot mer du undrar?
Tycker det r vldigt oproffsigt att du som shopinnehavare ska hlla p att idiotfrklara kunder p detta stt. Om du hller p shr s kommer kunder sjlvklart tappa ditt frtroende och skerligen vlja ngon annan shop dr de blir trevligt bemtta.
Om det skulle vara s att ngon vill ha produkter som bara DU har, s kanske folk vill skita i mellanhandeln och handla direkt frn DIN klla? Kunden blir d njd som fr produkterna MYCKET billigare och slipper ha med dig att gra.
Detta kommer leda till att din ln snks och att du slipper skryta om den. =)

Tnker inte g ut med ngon lnk hr men det kanske r behvligt...
Citera
2014-07-06, 00:08
Medlem
Kommer testas ikvll o kommer ge en recension om 4-5 timmar
Citera
2014-07-06, 00:52
Medlem
Zot^s avatar
Citat:

Ngot mer du undrar?

Jvla rappakalja. Det r inte klor/brom i sig som r giftigt, utan sjlva placeringen av bromid/klorid jonen p amfetaminskelettet som har potentialen till att gra sjlva substansen ifrga neurotoxisk. Tror dem flesta har frskt frklara det fr dig men du verkar nd inte frst vad det handlar om utan kommer istllet med arroganta kommenterar.
Citera
2014-07-06, 19:26
Medlem
Testade denna igr. Ruset var bttre n vad jag haft ngonsin p 3mmc och d krde jag mindre n "normal" dos. Rushen kom vldigt snabbt och de frsta 30min var det en stark eufori ngot svagare n mdma. Dock s tog jag den inte under samma frhllande som 3mmc. Ska testas ven nsta helg med polare s kommer ge en till recension d

mvh
Citera
2014-07-06, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tezzer
Testade denna igr. Ruset var bttre n vad jag haft ngonsin p 3mmc och d krde jag mindre n "normal" dos. Rushen kom vldigt snabbt och de frsta 30min var det en stark eufori ngot svagare n mdma. Dock s tog jag den inte under samma frhllande som 3mmc. Ska testas ven nsta helg med polare s kommer ge en till recension d

mvh
Dos och ROA?
Citera
2014-07-06, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snisse
Dos och ROA?

Krde nasalt och uppskattad dos runt 100mg men kan varit mindre.
Citera
2014-07-06, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tezzer
Krde nasalt och uppskattad dos runt 100mg men kan varit mindre.

Fan va gtt hra att det fortfarande e bra tryck i grejerna! Antar att det var frsta vndan fr din del? Skulle va intressant veta hur nya batchen str sig mot frra.
Citera
2014-07-06, 22:06
Medlem
forfoxsakes avatar
Man blir lite sugen p denna trots prat om giftighet osv. En personlig nskan r att ar*** ska brja kra samplepacks. Naturligtvis r det riskabelt iom att ngon alltid ska ta allt p en gng och grna lite till. Men det knns drygt att brnna en tusing fr att testa lite, ven om mitt intryck av ar**** r vldigt gott, dvs hg kvalitet.
Tnk att kunna kpa 2 g blandad kompott, s att man vet vad som intresserar. S jvla mnga trista psar som kt ner pga tristess under ren fast man vet att preparatet ger lite stim och 20 timmars oro och insomnia.
Citera
2014-07-06, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zot^
Jvla rappakalja. Det r inte klor/brom i sig som r giftigt, utan sjlva placeringen av bromid/klorid jonen p amfetaminskelettet som har potentialen till att gra sjlva substansen ifrga neurotoxisk. Tror dem flesta har frskt frklara det fr dig men du verkar nd inte frst vad det handlar om utan kommer istllet med arroganta kommenterar.
Grejjen r ju den att det r en katinon och inte en amfetamin, vilket har stor betydelse fr vad den dr klor/brom-atomen gr rent farmakologiskt.

edit: Menar inte att den r helt ofarlig fr det, men inte heller att den r farlig. Jag menar bara att s lnge vi inte vet kan vi bara spekulera vilket jag finner mindre intressant, speciellt d det ibland dyker upp nya rn som r raka motsatsen till tidigare om till och med droger som varit med vldigt lnge; tnker d frmst p MDMA. S det enda som till r 100% r skert r att vid utforskande utav alla molekyler (samt batcher utav dessa) skall man vara ytterst frsiktig tills man knner sin kemikalie, sina egna grnser och dylikt br man redan knna till.
Senast redigerad av xiz 2014-07-06 kl. 22:59.
Citera
2014-07-07, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av forfoxsake
Man blir lite sugen p denna trots prat om giftighet osv. En personlig nskan r att ar*** ska brja kra samplepacks. Naturligtvis r det riskabelt iom att ngon alltid ska ta allt p en gng och grna lite till. Men det knns drygt att brnna en tusing fr att testa lite, ven om mitt intryck av ar**** r vldigt gott, dvs hg kvalitet.
Tnk att kunna kpa 2 g blandad kompott, s att man vet vad som intresserar. S jvla mnga trista psar som kt ner pga tristess under ren fast man vet att preparatet ger lite stim och 20 timmars oro och insomnia.

Jag kan varmt rekommendera substansen. Inte den dr feta smllen i nyllet utan ett stadigt, intensivt stegrande i sisdr trekvart innan det planar ut och brjar dala efter en och en halv till tv timmar.. Fr mig tog ungefr tv och en halv timme innan jag knde ett riktigt terdoseringsbehov.
Vet inte vad du testat frut men om du provat koks, mephedrone eller 3-mmc s har du en hyfsad bild av effekterna. Det r en vansinnigt intensiv knsla, det r mkt eufori, empati och energi.

Upplevde heller ingen svr avtndning, mycket mild faktiskt. Lttare ngest och lite sdr ocharmig efterstimulans i ett par timmar. Efter ungefr 4 timmars nedgng s knde jag mig mest bara jvligt trttkrd och kunde somna ungefr lika enkelt som vanligt. Det r ocks en stark rekommendation att f i sig lite att ta dricka mellan terdoseringarna. Sjlv hade jag en chipspse som jag tog ngra nvar ur varje gng ruset brjat dala.

Ska jag frska ranka den hr p ngot stt s stter vi mephedrone som ngon slags riktmrke vid 100 av 100 och 3-mmc ngonstans runt 75 och d skulle jag placera denna runt 90-strecket, kanske 95 rent av. En sjukt trevlig substans helt enkelt.

Den r dessutom skapligt potent. Ca 100 mg. (Lite mindre t.o.m.) gav mig en jvligt bra resa frsta vndan och grnsen fr hg dos skulle jag vilja sga ligger i trakterna runt 150 mg.
Citera
2014-07-07, 00:56
Medlem
forfoxsakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fogelholk
Jag kan varmt rekommendera substansen. Inte den dr feta smllen i nyllet utan ett stadigt, intensivt stegrande i sisdr trekvart innan det planar ut och brjar dala efter en och en halv till tv timmar.. Fr mig tog ungefr tv och en halv timme innan jag knde ett riktigt terdoseringsbehov.
Vet inte vad du testat frut men om du provat koks, mephedrone eller 3-mmc s har du en hyfsad bild av effekterna. Det r en vansinnigt intensiv knsla, det r mkt eufori, empati och energi.

Upplevde heller ingen svr avtndning, mycket mild faktiskt. Lttare ngest och lite sdr ocharmig efterstimulans i ett par timmar. Efter ungefr 4 timmars nedgng s knde jag mig mest bara jvligt trttkrd och kunde somna ungefr lika enkelt som vanligt. Det r ocks en stark rekommendation att f i sig lite att ta dricka mellan terdoseringarna. Sjlv hade jag en chipspse som jag tog ngra nvar ur varje gng ruset brjat dala.

Ska jag frska ranka den hr p ngot stt s stter vi mephedrone som ngon slags riktmrke vid 100 av 100 och 3-mmc ngonstans runt 75 och d skulle jag placera denna runt 90-strecket, kanske 95 rent av. En sjukt trevlig substans helt enkelt.

Den r dessutom skapligt potent. Ca 100 mg. (Lite mindre t.o.m.) gav mig en jvligt bra resa frsta vndan och grnsen fr hg dos skulle jag vilja sga ligger i trakterna runt 150 mg.

Intressant! Jag lskar verkligen mefedron, dock utvecklade jag aldrig ngot missbruk utan tog d och d. Fr mig stod den ut genom den enorma empati och samhrighet man knde. Har bde e:at och dragit x antal gram hyfsat kola, men mefedronet gjorde mig sdr fin och kramig utan att det kndes stissigt och jobbigt. S oerhrt lngt frn fylla, frvirring och brk. Minns hur man brjade frfesta, vilket slutade i utebliven utgng, mnga kramar och ett geniunt intresse fr ens vnners knslor.
Nu blev det rtt knslosamt och osakligt, men kan fler bekrfta att detta kan jmfras med mefedron?
Som sagt, ingen torsk p rka men skulle lska ngonting snarlikt. Funkar den verkligen s?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in