Citat:
Ursprungligen postat av
forfoxsake
Man blir lite sugen på denna trots prat om giftighet osv. En personlig önskan är att ar*** ska börja köra samplepacks. Naturligtvis är det riskabelt iom att någon alltid ska ta allt på en gång och gärna lite till. Men det känns drygt att bränna en tusing för att testa lite, även om mitt intryck av ar**** är väldigt gott, dvs hög kvalitet.
Tänk att kunna köpa 2 g blandad kompott, så att man vet vad som intresserar. Så jävla många trista påsar som åkt ner pga tristess under åren fast man vet att preparatet ger lite stim och 20 timmars oro och insomnia.
Jag kan varmt rekommendera substansen. Inte den där feta smällen i nyllet utan ett stadigt, intensivt stegrande i sisådär trekvart innan det planar ut och börjar dala efter en och en halv till två timmar.. För mig tog ungefär två och en halv timme innan jag kände ett riktigt återdoseringsbehov.
Vet inte vad du testat förut men om du provat koks, mephedrone eller 3-mmc så har du en hyfsad bild av effekterna. Det är en vansinnigt intensiv känsla, det är mkt eufori, empati och energi.
Upplevde heller ingen svår avtändning, mycket mild faktiskt. Lättare ångest och lite sådär ocharmig efterstimulans i ett par timmar. Efter ungefär 4 timmars nedgång så kände jag mig mest bara jävligt tröttkörd och kunde somna ungefär lika enkelt som vanligt. Det är också en stark rekommendation att få i sig lite att äta å dricka mellan återdoseringarna. Själv hade jag en chipspåse som jag tog några nävar ur varje gång ruset börjat dala.
Ska jag försöka ranka den här på något sätt så sätter vi mephedrone som någon slags riktmärke vid 100 av 100 och 3-mmc någonstans runt 75 och då skulle jag placera denna runt 90-strecket, kanske 95 rent av. En sjukt trevlig substans helt enkelt.
Den är dessutom skapligt potent. Ca 100 mg. (Lite mindre t.o.m.) gav mig en jävligt bra resa första vändan och gränsen för hög dos skulle jag vilja säga ligger i trakterna runt 150 mg.