Citat:
Ursprungligen postat av
ManyMen
Har dessa grova hot du sett varit för allmän beskådning på twitter? Du vill ju nämligen ha synliga bevis i Lucas fallet. När det gäller feminister som tycker synd om sig själva anser du det vara tillräckligt att du vet att andra har fått hot och därför har överklassfeministerna antagligen det också.
Vart finns det synliga bevisen för allt hemskt Veronica Palm säger sig vara utsatt för? Det är ingen hemlighet att svenska journalister låter ideologiskt likasinnade komma till tals i tidningen utan några som helt krav på bevis. Det är bara kolla på filmen jag sa du skulle titta på förut, hur en journalist kan välja att vinkla någonting så det passar de egna åsikterna trots filmbevis som visar att sanningen är en helt annan.
Nu ska jag iväg....
Men skit nu i Palm. Detta ar liksom inte problem som ror henne enbart.
Jag har inte sett nagon blogg skriven av henne, jag har inte sett konkret och direkt vad for typ
hon mottagit. Jag jag har inte sett den omtalade tv-debatt som hela tiden dras upp.
Jag sager att baserat pa vad jag sett pa annat hall sa forefaller det mig otroligt att det skulle vara
enbart "dum i huvudet" pahopp. Det ar du som av nagon anledning hakat upp dig pa dessa overklassfeminister.
Jag har daremot lankat till vad te.x LadyDahmer fatt mottaga, men hon kanske ocksa ar en av dessa overklassfeminister och darmed sa ar det ok ?
Poangen i just detta ar hitills sa har vi inte sett nagra konkreta bevis, mer an dum i huvudet-karaktar. Och om det anses godtagbart mot feminister som debatterar sa maste det ju galla i motsatt riktning ocksa, eller hur ?
Och enligt ditt synsatt sa maste det ju ocksa vara sa att
om nu Lucas fatt grova hot sa maste avsandarna vara psyksjuka.