Citat:
Jag beundrar faktiskt alla som lirar HC, jag skulle inte klara att lira det, har inte ens en HC karaktär.
Dels är jag alldeles för vårdslös när jag spelar rusar rakt in i mobs, missar att springa ut från molten explosioner osv osv, ser alltid film/serie/fotboll medans jag lirar, tar random afk när jag soloar + har inte humöret för att klara att en karaktär dör .p
Dels är jag alldeles för vårdslös när jag spelar rusar rakt in i mobs, missar att springa ut från molten explosioner osv osv, ser alltid film/serie/fotboll medans jag lirar, tar random afk när jag soloar + har inte humöret för att klara att en karaktär dör .p
Jag har kört SC 2500+ timmar innan jag starta min HC karaktär.
Jag, precis som dig är vårdlös som satan på SC, dock så bryr man sig ju inte där heller om man dör, för det kostar lite guld att repa armor bara

HC så är allt du satsat kört rakt av vilket gör det mer spännande då i mitt tycke så får man mer "kärlek till spelet" då man verkligen är med hela tiden.
jag menar, ta innan RoS kom, "alla" körde WW-barb på tuffast möjliga svårighet och sen titta på film samtidigt typ, var bara hålla en knapp o inte bry sig ett dugg

Eller Firebat-WD, ut med lite grön klegga, samma mobs, hålla in Firebat, GG!
i HC så behåller du dock din Stash och de items du har där, para-points osv.. Så som SNakePlisssken skriver, spara endel items på låg level med så går det snabbare att komma igång på nytt

Fördel är att om man ramlar över lvl 60 eller om det var att man döda Malthael så har man Adventure Mode och kan köra Bountys med.
Samt marquise gems, dänga in röda Gems i socket-vapen gör sjukt mycket på låg level

Likaså Vita-gems i armor osv så du kan köra tuffare svårigheter i början för snabbare levels om man nu kör ensam och inte har polare man kan lira med
Och man blir kanske arg när första gubben dör - sen vänjer man siug och inser att det är uppbyggandet som är det roliga - att traggla runt på level 70 och köra rifts i all evighet känns inte alls så lockande längre.
!