2014-07-05, 03:53
Medlem
Hampedie98s avatar
Har beställt Wifog nu så ska jag testa det så får vi se hur bra det egentligen är!
Citera
2014-07-05, 07:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hampedie98
Har beställt Wifog nu så ska jag testa det så får vi se hur bra det egentligen är!

Ja, du kan ju återkomma med rapport om nåt halvår när du äntligen fått ditt SIMkort ...
Citera
2014-07-05, 10:39
Medlem
Går det att köra VPN med den här "gratis" tjänsten?
Eller är det spärrat på nåt sätt för att de ska kunna samla data om
kunderna för att sedan sälja vidare?
Citera
2014-07-05, 21:52
Medlem
Ur mail 16 juni: "Det här händer nu:
Mellan den 16 juni och 30 juli ska alla som står i kö få sin leverans. Vi skickar dem i turordning. Ställde du dig i kö i mars? Då kommer det i juni. Ställde du dig i kö i april eller maj? Då kommer det i juli."

Undrar när vi som väntat sen februari får leverans?
Senast redigerad av Tulk 2014-07-05 kl. 21:55.
Citera
2014-07-06, 15:08
Medlem
turkbygges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tulk
Ur mail 16 juni: "Det här händer nu:
Mellan den 16 juni och 30 juli ska alla som står i kö få sin leverans. Vi skickar dem i turordning. Ställde du dig i kö i mars? Då kommer det i juni. Ställde du dig i kö i april eller maj? Då kommer det i juli."

Undrar när vi som väntat sen februari får leverans?
Lite dåligt av dom att skicka ut ett sånt mail om dom ändå inte håller tiderna dom skrivit i det. Enligt det mailet skulle jag få mitt i juni då jag ställde mig i kö imars men inte fan har jag fått ett mail för att bekräfta att jag fortfarande vill ha det.
Citera
2014-07-06, 15:15
Medlem
SamsungGalaxys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av turkbygge
Lite dåligt av dom att skicka ut ett sånt mail om dom ändå inte håller tiderna dom skrivit i det. Enligt det mailet skulle jag få mitt i juni då jag ställde mig i kö imars men inte fan har jag fått ett mail för att bekräfta att jag fortfarande vill ha det.

Har du kollat i SPAM i inbox?
Citera
2014-07-07, 09:07
Avslutad
Det är tydligen på gång att jag nu skall få mitt kort, det stora dilemat för mig är nu att min smartphone har drunknat i djupa Siljan i midsommrast, jag använder nu bara en vanlig lur och frågan är nu om jag kan använda Wifog för att sända SSM och tal?
Citera
2014-07-07, 10:42
Medlem
SamsungGalaxys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M1159
Det är tydligen på gång att jag nu skall få mitt kort, det stora dilemat för mig är nu att min smartphone har drunknat i djupa Siljan i midsommrast, jag använder nu bara en vanlig lur och frågan är nu om jag kan använda Wifog för att sända SSM och tal?

Telefonen måste ha en webbläsare med fullt stöd för html5, alltså en smartfån av något slag.
Citera
2014-07-07, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SamsungGalaxy

Frågan är inte riktad till mig men svarar ändå: Har kollat i skräpposten!

Mer ur leveransinformationen:
"Här kommer lite efterlängtad information till dig som står i kö.
Du har stått i kö och väntat i flera veckor, ja, månader på att få ett simkort av oss."

Jo,jag vet men klen tröst när löften inte uppfylls?
Citera
2014-07-07, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M1159

Då blir det lite svårt för dig att lämna en rapport här kanske..
Citera
2014-07-07, 11:37
Medlem
turkbygges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SamsungGalaxy
Alla andra mail från wifog har kommit i inkorgen så förstår inte varför det helt plötsligt skulle ändras men ja, jag har kollat skräppost-mappen. Den har varit lika tom som inkorgen.
Citera
2014-07-07, 15:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av starskis
Då blir det lite svårt för dig att lämna en rapport här kanske..

Tja jag har glömt men har jag lovat rapport här?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in