2014-07-05, 03:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyMystica
Joda det ar det def. Jag har daremot inte sett nagot "nathat" annu. Och tydligen ar det valdigt okansligt att be om ex. pa det.

En kommentar "vad du ar vidrig" (tror jag det var), ar det varsta hitills. Tro mig, visa mig hot/mobbning/forfoljelse sa kommer jag vara den forsta att halla med dig.

Citat:
Ursprungligen postat av Burros
Nej det är okänsligt att kalla en död pojke för lögnare.
När vita kränkta överklasskärringar läste upp sitt hat var ni få som var så himla angenäma om källor, då räckte tydligen folks ord men det är ju skillnad på folk och folk såklart, vissa har ju kuk.

Körd sa jag och sitt du fan inte här och försök dra på dig offerkoftan nu, du är ju patetisk.

Citat:
Jag säger det för 14e gången och efter ditt 26e försök till att flytta fokus. Svara på frågan.
Tar du något ansvar ja eller nej eller är försvara feminismen viktigare än en mans liv?

Halmstrået med 4000 inlägg är ju bara så supertunt? Vad håller du på med? Du vet ju själv eftersom du inte svarat på frågan efter 14 försök från mig att du aldrig någonsin ens sagt att näthat mot män existerar och du kallade Lukas en lögnare, krävde bevis osv osv så vad sysslar du med?
Börja du här tramsfia och gå igenom trådarna om näthat. https://www.flashback.org/sok/näthat

Var har LadyMystica kallat honom för lögnare? Inte i den här tråden i alla fall.

Av vilken anledning kan du inte säga vilken tråd det handlar om?
Citera
2014-07-05, 03:37
Medlem
JPs avatar
Citat:
Du menar om om femenungdomarna varit SD:are ? Ja kanske. Foraldrarnas vilja hade dock spelat stor roll. Anhoriga har mycket att saga till om i de har fallen.
(Mitt andra svar på detta inlägg.)

Alltså bör tystnaden i detta fallet anses vara mörkning. Eller?
Citera
2014-07-05, 03:45
Medlem
JPs avatar
Citat:
Nej, det behover det sjalvfallet inte vara. Varfor skulle det anses som det ?
Om det är möjligt att traggla sig fram till en artikel utan att bryta mot nuvarande styrdokument (vilket du höll med om att det kanske var) och man ändå inte gör det... Vad är det då?
Citera
2014-07-05, 03:49
Medlem
LadyMysticas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JP
Om det är möjligt att traggla sig fram till en artikel utan att bryta mot nuvarande styrdokument (vilket du höll med om att det kanske var) och man ändå inte gör det... Vad är det då?

Det jag ju redan besvarats innan, men ok vi tar det igen.

1. Media har undersokt saken och finner inget bevis pa "nathat". Man vill nog, med all ratta, se mer an "dum i huvudet".
2. Foraldrarna vill inte ha nagot i media om det.

Sa ingen artikel betyder inte per automatik att det morkas. Men visst, chansen finns ju att det kan vara sa ocksa saklart.
Citera
2014-07-05, 03:51
Bannlyst
Citat:
Du for ingen diskussion oht. Du sitter och ljuger och slingrar dig, kastar ur dig logner och oknamn..

Hahahaha ha det är jag det! 16 gången gillt och svara på frågan tack.
Tar du något ansvar ja eller nej eller är försvara feminismen viktigare än en mans liv?

Du sitter och nekar till vad exakt? Du kan inte ens svara på frågan om försvara feminismen är viktigare än en mans liv när jag ställt den till dig 15 gånger redan och nu sitter du och nekar till att du är manshatare eller vad? Verkar rätt tunt när man inte kan svara på vad jag tycker är en jättesimpel fråga trots 15 förfrågningar.
Alla här inne vet att du postar här så vad förnekar du? Innan du svarat på frågan så är vad du nu försöker förneka bara en skugga av det här och hur sjukt du bettet dig i den här tråden. Ditt beteende just nu här är det överlägset mest rubbade jag sett fbs historia när någon inte lyckas svara på en fråga efter 15 försök och nu har närmare 30 försök till att flytta fokus trots att du blivit avslöjad varje gång sen du började.

Inte kan du sova heller, svårt att tvätta bort blodet va trots allt skrubbande?
Citera
2014-07-05, 03:59
Medlem
LadyMysticas avatar
Citat:
Hahahaha ha det är jag det! 16 gången gillt och svara på frågan tack.

Du sitter och nekar till vad exakt? Du kan inte ens svara på frågan om försvara feminismen är viktigare än en mans liv när jag ställt den till dig 15 gånger redan och nu sitter du och nekar till att du är manshatare eller vad? Verkar rätt tunt när man inte kan svara på vad jag tycker är en jättesimpel fråga trots 15 förfrågningar.
Alla här inne vet att du postar här så vad förnekar du? Innan du svarat på frågan så är vad du nu försöker förneka bara en skugga av det här och hur sjukt du bettet dig i den här tråden. Ditt beteende just nu här är det överlägset mest rubbade jag sett fbs historia när någon inte lyckas svara på en fråga efter 15 försök och nu har närmare 30 försök till att flytta fokus trots att du blivit avslöjad varje gång sen du började.

Inte kan du sova heller, svårt att tvätta bort blodet va trots allt skrubbande?

Du maste ha nagot allvarligt fel, seriost. Nagot ar riktigt galet.

"Alla" harinne kan latt se att jag inte ens deltagit i den traden, alla utom du tydligen. Du klarar inte ens av att verifiera om det ar ratt trad ens gang.

Och istallet for att erkanna att du hade fel sa fortsatter du tramset och tycks dessutom leva i en vanforestallning att jag pa nagot skulle vara intresserad av att besvara dina fragor efter detta ?
Men visst, det ar jag som ar rubbad, givetvis. Du ar bilden av en normal manniska och med ett normalt debattbeteende, sjalvfallet.

Sa nej, jag kommer inte besvara dina fragor oht for du ar inte ens vard att odsla mer tid pa.
Citera
2014-07-05, 04:06
Medlem
JPs avatar
Citat:
Ja vi kanske har olika åsikter om det, men jag är iaf övertygad om att vi hade sett löpsedlar om detta den 1/7 om det hade gällt en person från Sverigedemokratisk ungdom, oavsett vad föräldrarna och styrdokumenten hade sagt.
Citat:
Du menar om om femenungdomarna varit SD:are ? Ja kanske. Foraldrarnas vilja hade dock spelat stor roll. Anhoriga har mycket att saga till om i de har fallen.
Citat:
Alltså bör tystnaden i detta fallet anses vara mörkning. Eller?
Citat:
Nej, det behover det sjalvfallet inte vara. Varfor skulle det anses som det ?
Citat:
Citat:
Det jag ju redan besvarats innan, men ok vi tar det igen.

1. Media har undersokt saken och finner inget bevis pa "nathat". Man vill nog, med all ratta, se mer an "dum i huvudet".
2. Foraldrarna vill inte ha nagot i media om det.

Sa ingen artikel betyder inte per automatik att det morkas. Men visst, chansen finns ju att det kan vara sa ocksa saklart.
Jag skulle ha skrivit "kan" istället för "bör". Du skrev att händelsen KANSKE hade publicerats om det hade gällt SD, därför KAN tystnaden i detta fall anses vara mörkning. Fel av mig. Överrens?
Citera
2014-07-05, 04:12
Bannlyst
Citat:
Du maste ha nagot allvarligt fel, seriost. Nagot ar riktigt galet.

"Alla" harinne kan latt se att jag inte ens deltagit i den traden, alla utom du tydligen. Du klarar inte ens av att verifiera om det ar ratt trad ens gang.

Och istallet for att erkanna att du hade fel sa fortsatter du tramset och tycks dessutom leva i en vanforestallning att jag pa nagot skulle vara intresserad av att besvara dina fragor efter detta ?
Men visst, det ar jag som ar rubbad, givetvis. Du ar bilden av en normal manniska och med ett normalt debattbeteende, sjalvfallet.

Sa nej, jag kommer inte besvara dina fragor oht for du ar inte ens vard att odsla mer tid pa.

Seventeeeeeeeeeeeeeeeeeen is maybe the magic number! 17 gången gillt alltså och svara på frågan tack.

Alla härinne ser att du inte svarar. Alla vet att du deltog i näthatsdebatten. Jag pratade om tv-programmet Uppdrag Granskning och det vet ju du med och inte tråden så fortsätt bygga halmgubbar som är superenkla att avslöja för alla som är läskunniga. Jag vet inte vilken tråd det är eller vilka och det är ot och helt ointressant egentligen och alla ser dina försök till att flytta fokus och det är bara underbart att du inte fattar det själv och först nekar du och nu erkänner du tom att du postat i en näthats-tråd som inte ens är den jag pratade om. Du lyckas tom göra bort dig själv helt utan min hjälp.

Klart du skall svara på frågor om du är intresserad av en debatt men efter att inte ha svarat efter 16 gånger så vet vi nog alla att du har en annan agenda här, du vill tysta ner vad som hänt. Tar nog några timmar till innan du somnar.
Citera
2014-07-05, 04:12
Medlem
Utopia.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Foliohatar är väl de som deltar i den här tråden och låtsas värna om en transsexuell man - samtidigt som de själva trakasserar både kvinnor och de med annan sexualitet än hetero...

Man kan säga att tråden är ett lysande exempel på vilket hyckleri somliga kan sjunka till bara de slipper acceptera att kvinnor äger rättigheter som män...

Nu tar du i så du spricker... Jag, och många andra, bevakar den här tråden utan att någonsin ha yttrat ett nedsättande ord om transsexuella eller kvinnor (i egenskap av kvinnor). Foliehatten är din. Även om det här är Flashback så kan du ju för fan inte förutsätta att alla som skriver i tråden är misogynister och transfober? Skärp dig.

Jag håller förvisso med om att det är en massa hycklare som låtsas bry sig, trots att de i själva verket bara söker en anledning att basha feminister. Men! Det betyder inte per definition att fallet i sig inte är relevant och intressant för en bredare publik.

Att det råder en exkluderande och elitistisk kultur inom vänsterfeminismen är väl knappast särskilt kontroversiellt? Alla vi som (ofrivilligt?) rör oss i vänsterkretsar vet hur bajsnödigt och viktigt ens politiska tillhörighet är för ens sociala status. Oavsett vad man tycker om feminism så är det bara sunt att den "gängkultur" (i brist på bättre ord) som råder inom popvänstern granskas, gärna internt. Om inte annat så skulle det gynna feminismen (på lång sikt).
Citera
2014-07-05, 04:17
Medlem
LadyMysticas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utopia.
Nu tar du i så du spricker... Jag, och många andra, bevakar den här tråden utan att någonsin ha yttrat ett nedsättande ord om transsexuella eller kvinnor (i egenskap av kvinnor). Foliehatten är din. Även om det här är Flashback så kan du ju för fan inte förutsätta att alla som skriver i tråden är misogynister och transfober? Skärp dig.

Jag håller förvisso med om att det är en massa hycklare som låtsas bry sig, trots att de i själva verket bara söker en anledning att basha feminister. Men! Det betyder inte per definition att fallet i sig inte är relevant och intressant för en bredare publik.

Att det råder en exkluderande och elitistisk kultur inom vänsterfeminismen är väl knappast särskilt kontroversiellt? Alla vi som (ofrivilligt?) rör oss i vänsterkretsar vet hur bajsnödigt och viktigt ens politiska tillhörighet är för ens sociala status. Oavsett vad man tycker om feminism så är det bara sunt att den "gängkultur" (i brist på bättre ord) som råder inom popvänstern granskas, gärna internt. Om inte annat så skulle det gynna feminismen (på lång sikt).

Men nu tvivlar jag pa att Micro menar alla, just eftersom hon skrev "somliga". Sa eg tycker ni ju likadant om det fetade.
Citera
2014-07-05, 07:04
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utopia.

Jag har heller aldrig yttrat något negativt om personer som inte är hetero som jag sagt tidigare i tråden och de feminister som hävdar annat får gärna gå igenom min historik och leta tills ni ger upp. Jag står upp för individens frihet och det inkluderar givetvis individens sexuella läggning.

Däremot kritiserar jag ofta feminister och deras hycklande attityder och det är pinsamt att se att de tongivande feministerna här på FB inte kan besvara den enkla frågan om de tar något ansvar för vad som skett.

De kräver ju allt som oftast att alla män ska ta ansvar för det en ytterst liten minoritet män gör och då bör de förstås också ta ansvar för det hat som så många feminister inklusive dem själva spyr ur sig hela tiden, och som nu kostat ett människoliv.

Hyckleriet har fått ett ansikte och det är en feminists ansikte.
Citera
2014-07-05, 08:18
Medlem
knasen79s avatar
De verkliga näthatarna är de som när de riktat in sitt hat börjar sympatisera med grupper som de aldrig skulle ställa sig bakom om det inte hade varit för att kunna uppnå målet med sitt hatande. Jag tänker på de som visar falskt medlidande för muslimska kvinnor i syfte att komma åt manliga muslimer som grupp, eller som i det här fallet när man visar falskt medlidande för HBTQ-personer i syfte att kunna åt feminister som grupp. Det är patetiskt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in