Citat:
Joda det ar det def. Jag har daremot inte sett nagot "nathat" annu. Och tydligen ar det valdigt okansligt att be om ex. pa det.
En kommentar "vad du ar vidrig" (tror jag det var), ar det varsta hitills. Tro mig, visa mig hot/mobbning/forfoljelse sa kommer jag vara den forsta att halla med dig.
En kommentar "vad du ar vidrig" (tror jag det var), ar det varsta hitills. Tro mig, visa mig hot/mobbning/forfoljelse sa kommer jag vara den forsta att halla med dig.
Citat:
Nej det är okänsligt att kalla en död pojke för lögnare.
När vita kränkta överklasskärringar läste upp sitt hat var ni få som var så himla angenäma om källor, då räckte tydligen folks ord men det är ju skillnad på folk och folk såklart, vissa har ju kuk.
Körd sa jag och sitt du fan inte här och försök dra på dig offerkoftan nu, du är ju patetisk.
När vita kränkta överklasskärringar läste upp sitt hat var ni få som var så himla angenäma om källor, då räckte tydligen folks ord men det är ju skillnad på folk och folk såklart, vissa har ju kuk.
Körd sa jag och sitt du fan inte här och försök dra på dig offerkoftan nu, du är ju patetisk.

Citat:
Jag säger det för 14e gången och efter ditt 26e försök till att flytta fokus. Svara på frågan.
Tar du något ansvar ja eller nej eller är försvara feminismen viktigare än en mans liv?
Halmstrået med 4000 inlägg är ju bara så supertunt?
Vad håller du på med? Du vet ju själv eftersom du inte svarat på frågan efter 14 försök från mig att du aldrig någonsin ens sagt att näthat mot män existerar och du kallade Lukas en lögnare, krävde bevis osv osv så vad sysslar du med?
Börja du här tramsfia och gå igenom trådarna om näthat. https://www.flashback.org/sok/näthat
Tar du något ansvar ja eller nej eller är försvara feminismen viktigare än en mans liv?
Halmstrået med 4000 inlägg är ju bara så supertunt?
Vad håller du på med? Du vet ju själv eftersom du inte svarat på frågan efter 14 försök från mig att du aldrig någonsin ens sagt att näthat mot män existerar och du kallade Lukas en lögnare, krävde bevis osv osv så vad sysslar du med?Börja du här tramsfia och gå igenom trådarna om näthat. https://www.flashback.org/sok/näthat
Var har LadyMystica kallat honom för lögnare? Inte i den här tråden i alla fall.
Av vilken anledning kan du inte säga vilken tråd det handlar om?
17 gången gillt alltså och svara på frågan tack.