ibland är WoT underbart
hade en sådan jäkla bajsmatch tyckte jag
3 matchen för dagen, valde fv304, tryckte battle och självklart blir det fucking himmelsdorf
av någon anledning blir det alltid den banan när jag väljer artilleri :P
surar när dom 30 sekunderna tickar ner, meddelar min platoonmate i sin fv304 över skype hur jäkla bajs dennan banan är, pingar på kartan att dom skall ta hill, för kommer man upp där så kan fv skjuta över hela kartan förutom under en och järnvägen
jag och polaren sticker direkt för att ta positionen så snabbt som möjligt, pingar igen, 2 heavy kommer med, men ångrar sig när dom ser lemmingtåget i mitten och järnvägen
meddelar vilka pollacker dom är och kör ner till järnvägen och ställer mig och tycker allt är bajs, har gått 3min nu och inte skadat någon än och efter 3 min brukar ju matcher ofta vara över
självklart failar lemming tåget när motståndarna är färre
5min in och jag har fortfarande inte fått position att göra någon skada och nu har dom dödat 10 av oss och vi bara 5 av dom
men nu börjar det roliga, jag och min polare börjar slakta dom, kommer en jagdp4 från kullen, jag är vid järnvägen vänder mig om, höftar ett skott, pang, rakt över kyrkan och rakt ner i hans motor, 360 i skada och tog hela hans liv :P
ohh en churchill 460 i skada och sedan brann han upp
och så höll det på
jag dog, min polare levde, vi avgjorde matchen, 2000 i skada var

jag brukar se 2k som standard men min polare var skitnöjd med 2000 i skada med sin fv304
men var en rolig match för det var som den var helt förlorad och sedan vände vi på det helt efter 1/3 av matchen hade gått.
rammade en hellcat till döds med
rolig match och vi bestämde oss att sluta där, sluta när det var roligt och inte när man är förbannad som man bara kan bli på WoT