2011-04-11, 09:42
Medlem
P-Orridges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leaddata
För att få en tripp värt minnet behöver du åtminstone 25mg. 5mg kommer inte ta dig någonstans. Cannabis tar dig längre än så.
Jag har fått MDMA-liknande eufori med en psykedelisk twist på doser runt 5-7 mg, så visst fan kan man komma någonstans på det. Har i och för sig förstått det som att doseringen på just 5-MeO-MiPT är högst individuell.

Edit: Såg nu att det visst var ett gammalt inlägg jag svarade på. Jaja. Ändå bra att det inte får stå oemotsagt.
Senast redigerad av P-Orridge 2011-04-11 kl. 09:44.
Citera
2011-04-11, 09:47
Medlem
Gjorde igår en beställning på 100mg 5-MeO-mipt (samt lite annat) från prisman, skulle bara kolla flashback om det fanns någon intressant info och så kommer den här tråden upp!

Vet inte riktigt hur lång tid det tar för banken att överföra pengarna men jag återkommer gärna med input när jag har erhållit substansen.

Värt att tillägga är att jag inte provat 5-MeO-mipt innan.
Bara för att dubbelkolla, det låg inte någon sanning i ryktena om att det skulle vara bromo eller 2c-b FLY alltså? Prisman är ju ändå väldigt gröna.
Citera
2011-04-11, 10:01
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P-Orridge
Jag har fått MDMA-liknande eufori med en psykedelisk twist på doser runt 5-7 mg, så visst fan kan man komma någonstans på det. Har i och för sig förstått det som att doseringen på just 5-MeO-MiPT är högst individuell.

Edit: Såg nu att det visst var ett gammalt inlägg jag svarade på. Jaja. Ändå bra att det inte får stå oemotsagt.

Låter onekligen trevligt!

Har du testa prismans nuvarande batch måntro?

Jag fick nämligen 500mg av denna substans istället för 500 mg 4-ho-met av misstag från Prisman.

Dom ska göra rätt för sig och skicka 4-ho-met:et som jag skulle ha as well
Citera
2011-04-11, 11:13
Medlem
P-Orridges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unleash82

Jag fick nämligen 500mg av denna substans istället för 500 mg 4-ho-met av misstag från Prisman.

Nej, det jag har köpte jag i somras, så jag kan tyvärr inte säga något om den nuvarande batchen. Men grattis till gratisknarket.
Citera
2011-04-11, 12:57
Medlem
CamCameos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P-Orridge
Nej, det jag har köpte jag i somras, så jag kan tyvärr inte säga något om den nuvarande batchen. Men grattis till gratisknarket.

Citat:
Ursprungligen postat av unleash82

När fick de in en ny batch menar ni? Anyway jag har testat den nuvarande och den är jättebra.
Senast redigerad av CamCameo 2011-04-11 kl. 12:59.
Citera
2011-04-11, 13:19
Medlem
Subject9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leaddata
Normaldos för vad? Att sitta o chilla i soffan? Ja 5mg antagligen. För att trippa? 25mg imo.

Varför inte köra på 4-ho-met? Det är mkt bättre ifall man har som avsikt att "trippa", eller LSD, eller DPT.
Citera
2011-04-11, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Subject9
Varför inte köra på 4-ho-met? Det är mkt bättre ifall man har som avsikt att "trippa", eller LSD, eller DPT.

Varför är 4-ho-met mycket bättre? 5-meo-mipt är mycket intensivare än 4-ho-met ifall man doserar högt.
Citera
2011-04-11, 16:52
Medlem
Oczwaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Subject9
De har alla olika effekter. 5-MeO-MiPT kanske inte ger den djupaste av trippar direkt, men det behöver inte alltid vara det man vill åt. Föredrar vanligtvis att trippa ensam, men 5-MeO-MiPT kändes väldigt socialt så nästa gång funderar jag på att ta det bland vänner.
Citera
2011-04-11, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oczwap
De har alla olika effekter. 5-MeO-MiPT kanske inte ger den djupaste av trippar direkt, men det behöver inte alltid vara det man vill åt. Föredrar vanligtvis att trippa ensam, men 5-MeO-MiPT kändes väldigt socialt så nästa gång funderar jag på att ta det bland vänner.

Har du testat en hög dos 5-meo-mipt? Jag har tagit runt 30mg och det var jääävligt intensivt.
Citera
2011-04-11, 17:04
Medlem
Ta det jääävligt lugnt med den drogen säger jag bara. Svårdoserat och intensivt som fan.
Citera
2011-04-11, 18:52
Medlem
Oczwaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pentium8
Har du testat en hög dos 5-meo-mipt? Jag har tagit runt 30mg och det var jääävligt intensivt.
Var ganska klar i huvudet på 7mg, och det är den erfarenhet jag har. Förstår att 30mg borde vara ganska intensivt, tvivlar inte en sekund på det. Försökte inte få det att låta som om 5-MeO-MiPT är en svag hallucinogen på något sätt, bara att dess effekter skiljer sig nämnvärt från exempelvis 4-HO-MET.
Citera
2011-04-11, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oczwap
Var ganska klar i huvudet på 7mg, och det är den erfarenhet jag har. Förstår att 30mg borde vara ganska intensivt, tvivlar inte en sekund på det. Försökte inte få det att låta som om 5-MeO-MiPT är en svag hallucinogen på något sätt, bara att dess effekter skiljer sig nämnvärt från exempelvis 4-HO-MET.

Vid 7mg, ja. Vid 30 mg inte nödvändigtvis.

5-meo-mipt är en konstig substans som ger helt olika rus beroende på mängd. Från ett lugnt cannabisrus till ett sexuellt rus till en fullfjädrar tripp (vid höga doser).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in