2014-06-30, 20:22
Medlem
Vilket är det bästa sättet att ta det? Oralt, nasalt eller rektalt? Lista dom i ordning
Citera
2014-07-01, 13:48
Medlem
henke1984s avatar
En polare undrar ifall det är nån risk å ta 50mg Mt-45 med 5mg flub i kroppen? Han tog den i morse .. Tacksam för svar
Citera
2014-07-01, 14:47
Medlem
Tror inte det, men be han att inte ta några andra psykoaktiva substanser eller mer av det han redan tagit.
Tror inte det är någon större risk, men det är ju RCs, så vem fan vet, liksom. Håll lite koll på honom, hjärtslag, puls, andning.

Men bör alltså inte vara några direkta problem såvida han inte intar mer.
Citera
2014-07-01, 15:52
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSebastior
Vilket är det bästa sättet att ta det? Oralt, nasalt eller rektalt? Lista dom i ordning

Rektalt, nasalt o sist oralt.
Citera
2014-07-01, 17:26
Medlem
Herr Kantarells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henke1984
En polare undrar ifall det är nån risk å ta 50mg Mt-45 med 5mg flub i kroppen? Han tog den i morse .. Tacksam för svar

Antar att flub betyder flödder/flunitrazepam
Egentligen bör man inte branda benz och det här preparatet, men 50 mg är så lite, skulle inte vara orolig. Fast jag tror heller inte det ger så mycket extra för den delen.
Senast redigerad av Herr Kantarell 2014-07-01 kl. 17:36.
Citera
2014-07-01, 17:29
Medlem
Herr Kantarells avatar
Citat:

Oralt skulle jag säga men lägg det i gelkapslar eller i rizlapapper och bomba, smaken vill du nog inte ha i munnen, än mindre i näsan. Fast det mest effektiva sättet är enligt mina försök iaf att ta skiten i munnen, speciellt under tungan, håll kvar det i munnen, smakar avskyvärt, men man blir bedövad i munnen efter ett tag. Det är iaf det snabbaste sättet, om man nu inte tänker leka med sprutor, vilket jag inte tycker är så smart.
Citera
2014-07-01, 18:18
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Kantarell
Oralt skulle jag säga men lägg det i gelkapslar eller i rizlapapper och bomba, smaken vill du nog inte ha i munnen, än mindre i näsan. Fast det mest effektiva sättet är enligt mina försök iaf att ta skiten i munnen, speciellt under tungan, håll kvar det i munnen, smakar avskyvärt, men man blir bedövad i munnen efter ett tag. Det är iaf det snabbaste sättet, om man nu inte tänker leka med sprutor, vilket jag inte tycker är så smart.

Har du testat rektalt o kan jämföra med oralt då?
Citera
2014-07-02, 11:31
Medlem
TuffShizzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Rektalt, nasalt o sist oralt.
Helst med en och samma dos, i en indränkt bomullstuss.
Citera
2014-07-02, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Har du testat rektalt o kan jämföra med oralt då?
Rektal dos?
Citera
2014-07-03, 11:05
Medlem
abccbas avatar
Den här funkade ju lite konstigt... Fick hem ett gram igår och hade inga större förhoppningar om den här substansen då de svagare opioiderna inte ger mig så mycket. Började med en bomb på 150mg tidigt inatt. Efter två och en halv timma började jag känna lite opioid-värme. Men det var också allt som hände och jag fick inga andra effekter alls. Zero, zip nada... Värmen försvann ganska snabbt tyckte jag. Tror inte det tog mer än två timmar innan jag kände mig helt normal. För en stund sedan tog jag en bomb till på runt 200mg+-20-30mg (Hade ingen våg så jag fick ögonmåtta), med ett helt annat resultat. Nu tog det inte mer än 40 minuter sen slog det på ganska snabbt och starkt efter jag väl börjat känna av det. Nu fick jag dessutom ett helt OK rus faktiskt. Påminner starkt om kodein, men med lite tramadol-vibbar!

Med ruset jag fick på den andra bomben så är jag helnöjd.
Ger tummen upp och rekommenderar MT-45 för er som gillar svaga opioider, med tanke på att den är både billig och lättillgänglig!
Citera
2014-07-03, 23:23
Medlem
50mg i snoken sägs vara en bra start dos, men jag har naturligt låg tolerans, så tänkte väga upp en 50mg hög, dela i hälften, upp i snoken. Så blir runt ~25mg, hur länge bör jag vänta tills jag ska fylla på om det behövs?

När kommer onset, peak, comedown?

Hur lätt är det att bli illamående på denna? Bör man ta en postafen en 30-60m innan?

Hur är CLs batch?
Citera
2014-07-04, 00:49
Medlem
Citat:
50mg i snoken sägs vara en bra start dos, men jag har naturligt låg tolerans, så tänkte väga upp en 50mg hög, dela i hälften, upp i snoken. Så blir runt ~25mg, hur länge bör jag vänta tills jag ska fylla på om det behövs?

När kommer onset, peak, comedown?

Hur lätt är det att bli illamående på denna? Bör man ta en postafen en 30-60m innan?

Hur är CLs batch?
Nästan alla som har provat skriver att det är nästintill omöjligt att snorta denna, så skulle inte rekommendera det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in