2014-06-30, 11:55
Medlem
Lanoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clappen
Det är rätt värdelöst att spela i grupp högre torments (på hardcore) eftersom mobsen gör så sjuk skada. Mycket enklare att soloa + follower och med unity på bådadera så blir det bra mycket enklare än om man sitter och trycker i en full grupp T5+.

Ja men det kan jag förstå. För er HC spelare är den väl väldigt trevlig. Men för mig som inte klarar av att "ta det lugnt" och inte kommer över typ lvl 40 på HC är läget lite annorlunda :P
Jag tror inte att jag fixar HC psykiskt, hade min WD varit HC och dött hade jag antagligen satt en rak höger i skärmen/tangentbordet. Så HC hade blivit en dyr historia för mig tror jag
Citera
2014-06-30, 12:04
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lanoo
Ja men det kan jag förstå. För er HC spelare är den väl väldigt trevlig. Men för mig som inte klarar av att "ta det lugnt" och inte kommer över typ lvl 40 på HC är läget lite annorlunda :P
Jag tror inte att jag fixar HC psykiskt, hade min WD varit HC och dött hade jag antagligen satt en rak höger i skärmen/tangentbordet. Så HC hade blivit en dyr historia för mig tror jag

Har inte en enda HC char själv, vet att jag inte kan spela defensivt och vet att jag inte har tempramentet för att förlora mina karaktärer.
Citera
2014-06-30, 19:20
Moderator
^Eazs avatar
Fyfan, vad är det som pågår på Battlenet? Är 46minuter kö för att logga in för att spela D3....
Citera
2014-06-30, 19:24
Medlem
Starcrows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Fyfan, vad är det som pågår på Battlenet? Är 46minuter kö för att logga in för att spela D3....

Det undrar jag med 534 i kö och 26 min

såg detta på deras Twitter

"We are currently investigating reports of latency and connection issues across all #Bnet games. Thank you for your patience. #BlizzCS"
Senast redigerad av Starcrow 2014-06-30 kl. 19:32.
Citera
2014-06-30, 19:47
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Starcrow
Det undrar jag med 534 i kö och 26 min

såg detta på deras Twitter

"We are currently investigating reports of latency and connection issues across all #Bnet games. Thank you for your patience. #BlizzCS"

Mjo, kom in, men laggar apa, blev disconnected 2 gånger inom loppet av 2 minuter, och nu utsparkad och står i kö igen.

Edit: Massa folk i chatten som klagar på lag också.
Citera
2014-06-30, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Mjo, kom in, men laggar apa, blev disconnected 2 gånger inom loppet av 2 minuter, och nu utsparkad och står i kö igen.

Edit: Massa folk i chatten som klagar på lag också.
Allt flöt på fint tills för ca en timme sen. Då loggades jag och polaren ut samtidigt. Sen dess har det varit ospelbart... Drygt.
Så jävla typiskt... Hade precis lootat en Mask of Jeram jag skulle ge polaren. Fatta han sitter och panikförsöker logga på . Haha en timme kvar för honom
Citera
2014-06-30, 19:56
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blirger
Allt flöt på fint tills för ca en timme sen. Då loggades jag och polaren ut samtidigt. Sen dess har det varit ospelbart... Drygt.
Så jävla typiskt... Hade precis lootat en Mask of Jeram jag skulle ge polaren. Fatta han sitter och panikförsöker logga på . Haha en timme kvar för honom

Ouch, hoppas ni kommer på i tid för att slänga över den (vore djävligt tragiskt om den hamnar på backen och ni får båda disconnect).

Jaja, köpte lite saker på steamrean (blev 3 spel till slut), så får testa dem undertiden, släng gärna en post när allt flyter på ok igen
¨
Edit: Undrar om det inte är fixat nu, för nu går kön ner djävligt snabbt. Låter kön försvinna innan jag testar mina nya spel
Citera
2014-06-30, 19:57
Medlem
Samma skit för mig, väldigt skumt, men tro fasen att det blir problem ibland!

F.Ö Något nytt om när patchen ska släppas och hur går snacket med betan? Något att hänga i granen?
Citera
2014-06-30, 20:02
Medlem
ImWorthlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blirger

Sålänge ni inte är inne i spelet, dvs spelar i en rift lr nåt så räknas inte tiden på looten..
Citera
2014-06-30, 20:03
Moderator
^Eazs avatar
Nu verkar det flyta på igen (ta i trä).
Citera
2014-06-30, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ImWorthless
Sålänge ni inte är inne i spelet, dvs spelar i en rift lr nåt så räknas inte tiden på looten..
Tack för den infon! Det visste jag faktiskt inte!!!
Aldrig hamnat i en sån situation när jag ska ge bort förut.
Citera
2014-06-30, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ixxen
Samma skit för mig, väldigt skumt, men tro fasen att det blir problem ibland!

F.Ö Något nytt om när patchen ska släppas och hur går snacket med betan? Något att hänga i granen?

Betan är ett skämt atm, GR kommer behöva omarbetas, då rimeheart eller furnace är ett MÅSTE vid högre levels, där trash mobs har uppemot 100 miljarder hp, ja du läste rätt, 100b hp. Otroligt dålig design att göra det svårare genom att bara höja monsters dmg och hp för varje lvl.
Klassbalanseringen är ett också ett stort skämt so far.
Tar nog ett bra tag innan patchen är live.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in