2014-06-30, 16:18
Moderator
Siegfrids avatar
Partier och partipolitik --> Feminism och jämställdhet
/Moderator
Citera
2014-06-30, 16:35
Medlem
Bjornserkrs avatar
Jag kan inte känna någon sympati för detta underliga och vidriga kräk, men man kan ju hoppas att feministerna får sig en smak av verkligheten, när de inser vad deras mobbning har lett till.
Citera
2014-06-30, 17:09
Medlem
Tragiskt. Men förlitar man sig på att bli omhändertagen av sin omvärld så gör man tyvärr ett stort misstag.
Citera
2014-06-30, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sanninglrbs
Tragiskt. Men förlitar man sig på att bli omhändertagen av sin omvärld så gör man tyvärr ett stort misstag.

Fast här förlitar man sig på att feminister inte skulle ägna sig åt diskriminering och näthat. Något som man kanske kan få för sig, eller ännu mer naivt?
Citera
2014-06-30, 17:26
Medlem
LadyMysticas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ant'
Hoppas Aftonbladet även står upp mot detta näthat, det dödliga feministiska näthatet.

Och var finns allt detta "nathat" ?
Nagonstanns torde det ju finnas exempel som stoder denna tes att det ar de elaka feministerna som "hatat" denna person sa pass att han tagit livet av sig, kan man tycka.
Citera
2014-06-30, 17:34
Medlem
ant's avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyMystica
Och var finns allt detta "nathat" ?
Nagonstanns torde det ju finnas exempel som stoder denna tes att det ar de elaka feministerna som "hatat" denna person sa pass att han tagit livet av sig, kan man tycka.
På twitter, artikeln i TS länkar dit:
https://twitter.com/sommarskisser/status/469781831035154433
Citera
2014-06-30, 17:46
Medlem
Man kan aldrig näthata någon till döds på det sättet utan hen hade problem innan som inte går att skylla på feminister, Transpersoner är väldigt känsliga om sin könsidentitet förstår det är aldrig lämpligt att mobba en sån person. Tragiskt är det i alla fall.
Citera
2014-06-30, 17:46
Medlem
LadyMysticas avatar
Citat:
På twitter, artikeln i TS länkar dit:
https://twitter.com/sommarskisser/status/469781831035154433

Sorry, om du vill havda att feministerna "nathatat" ihjal Lucas sa far det allt framkomma battre saker an det som finns i lanken du postade.

"Men som orsak till sitt självmord angav Lucas Hertzman det näthat han utsattes för av medlemmar i F!:s ungdomsförbund; Unga feminister samt “andra etablerade feminister”."

Eftersom det ar Voice for Men som sagt ovanstaende tar jag det med en nypa salt, men om det nu ar sant sa torde det ju finnas massor pa natet som styrker detta "nathat"

Tycker du sjalv att din lank ar extrem pa nagot satt ? Vad ar det isf du sjalv skulle klassa som "nathat" fran den lanken ?
Citera
2014-06-30, 18:07
Medlem
Drozds avatar
Att bitterfittorna i F! hatar oss heterosexuella män är ju ingen nyhet, men att deras oförsonliga hat gällde även transsexuella män!?

Jag som trodde Q:et i HBTQ innefattade just transsexuella, men jag måste ha missförstått något.

FI:s partisång "Jag hatar dig din jävla man": http://www.youtube.com/watch?v=vCFhbKrcJYk
Citera
2014-06-30, 18:11
Medlem
ant's avatar
Citat:
Sorry, om du vill havda att feministerna "nathatat" ihjal Lucas sa far det allt framkomma battre saker an det som finns i lanken du postade.

"Men som orsak till sitt självmord angav Lucas Hertzman det näthat han utsattes för av medlemmar i F!:s ungdomsförbund; Unga feminister samt “andra etablerade feminister”."

Eftersom det ar Voice for Men som sagt ovanstaende tar jag det med en nypa salt, men om det nu ar sant sa torde det ju finnas massor pa natet som styrker detta "nathat"
Här skriver han själv att han utsatts för hat från feminister:
https://twitter.com/lucashertzman/status/481545693497421825

Citat:
Tycker du sjalv att din lank ar extrem pa nagot satt ? Vad ar det isf du sjalv skulle klassa som "nathat" fran den lanken ?
"fyFAN JAG SPYYYYYR" "så jävla vidrig" "vet jävla Femen Rasist IDDI"
Citera
2014-06-30, 18:16
Medlem
LadyMysticas avatar
Citat:
Här skriver han själv att han utsatts för hat från feminister:
https://twitter.com/lucashertzman/status/481545693497421825

"fyFAN JAG SPYYYYYR" "så jävla vidrig" "vet jävla Femen Rasist IDDI"

Seriost ? Da maste ju ni harinne ga i taket for vad som sker mot feminister som LadyDamer te.x

Men detta ar alltsa de exempel som finns. Da utgar jag helt sannolikt for att det fanns en annan mer trolig orsak bakom hans tragiska beslut.
Citera
2014-06-30, 18:17
Bannlyst
Citat:
Seriost ? Da maste ju ni harinne ga i taket for vad som sker mot feminister som LadyDamer te.x

Men detta ar alltsa de exempel som finns. Da utgar jag helt sannolikt for att det fanns en annan mer trolig orsak bakom hans tragiska beslut.

Om så Gudrun hade fotats över honom med en blodig kniv i näven så hade du nekat. Bara begone din tomte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in