2014-06-30, 13:50
Avstängd
KungPungPats avatar
Metalldamm och vattenånga beter sig inte likadant i luften så den enda som behöver tro på teorier är du.. för du saknar förmågan att veta saker efter att du blev hjärntvättad av skolsystemet.

Jag har sett nanodammet falla ner en helt molnfri dag med massa chemtrails på himmlen..

Folk har samlat upp chemtrails som fallit ner och skickat det på labb för analys för länge sen..

Och tyvär så innehåller chemtrails aluminium, nanorobotar och radioaktivt barium.

Detta brott mot mänskligheten är lite för stort för en liten hjärntvättad hjärna att förstå precis som hela verkligheten är lite för klurig för att förstå efter att man blivit hjärntvättad.

Så tyvär, gå och berätta din TRO för din gammla lärare så får du en klapp på huvudet för att du inte kan tänka själv men kom inte till mig och skriv din meningslösa tro för jag kommer vara 100% ärlig i dessa sista dagar.

Mvh
Citera
2014-06-30, 14:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Metalldamm och vattenånga beter sig inte likadant i luften

Precis, metalldamm faller omedelbart till marken medan vattenånga inte gör det.
Alltså är det vattenånga du ser.

Citat:
Jag har sett nanodammet falla ner en helt molnfri dag med massa chemtrails på himmlen..

Underlig partikelstorlek. Nanodamm som du kan SE? Efter att ha fallit och spritts med vinden över 10 tusen meter?
Hur lång tid tog det för dammet att falla ned från det att du såg det sprutas ut?

Blåste det den dagen?
Fanns det någon sandig eller grusig plats i närheten?

Citat:
Folk har samlat upp chemtrails som fallit ner och skickat det på labb för analys för länge sen..

Och man fann inget annat än samma innehåll i det som det som faller ned i övrigt från industri och biltrafik i de aktuella områdena.

Citat:
Och tyvär så innehåller chemtrails aluminium, nanorobotar och radioaktivt barium.

Om aluminium åker genom en jetmotor så förångas det och oxiderar sedan med luften runt omkring till aluminiumoxid vilket därefter gör molekylen ungefär dubbelt så tung som luftmolekyler varpå den faller till marken.
Aluminiumoxid är dock en helt ofarlig substans och duger egentligen inte till något annat än att blanda ut med målarfärg eller göra billiga solkrämer av. Gör man elektrolys på den så får man tillbaks aluminiumet igen.

Hade radioaktivt barium funnits i spåren så hade även det nått marken väldigt fort och resulterat i att varenda person som äger en geigermätare hade fått utslag på den nu, oavsett var på jorden de befinner sig i princip.

Det har ju inte hänt. Hur förklarar du det?
Citera
2014-06-30, 14:22
Avstängd
KungPungPats avatar
nanostora partiklar med metalldamm är 1000 gånger mindre än ett dammkorn och det finns ingen vikt i så små partiklar så det stannar på himmlen länge och faller ner väldigt långsamt.

Man kan inte se nanopartiklar och jag såg dom i luften bara för att solen lös från enn vinkel somm gjorde att det glimmra överallt i luften och det var då jag förstod sanningen.

Men du jag bryr mig inte om att trolla med dig i dessa sista dagar.. berätta din meninglösa tro för nån annan lixom.

Mvh
Citera
2014-06-30, 15:19
Bannlyst
Citat:
nanostora partiklar med metalldamm är 1000 gånger mindre än ett dammkorn och det finns ingen vikt i så små partiklar så det stannar på himmlen länge och faller ner väldigt långsamt.

Viktförhållandena molekyler emellan är de samma oavsett, varpå detta medför att alla material som består av atomer som väger mer än syre och kväve-atomer gör, faller till marken. Hastigheten avgörs av atommassan, inte av partikelstorleken.

Citat:
Man kan inte se nanopartiklar och jag såg dom i luften bara för att solen lös från enn vinkel somm gjorde att det glimmra överallt i luften och det var då jag förstod sanningen.

Men om partiklarna är så små att de inte kan ses så spelar det ju ingen roll om de reflekterar ljus mot dig eller ej. Du ser dem inte för det då våglängden på det ljus de reflekterar tillbaks till dig är kortare än dina ögon kan ta in.
Glimret du såg KAN således inte ha varit annars osynliga nanopartiklar.

Du glömde svara på följdfrågorna.
Att se glimmer i luften i solljus och att dra slutsatsen att det är nanorobotar som släppts ut från trafikplan är ett kvantsprång av intergalaktiska mått, rationellt sett. Lite mer belägg vore nice.
Citera
2014-06-30, 15:38
Avstängd
KungPungPats avatar
Och hur mycket tror du att en metallbit väger om den är 1000 gånger mindre än ett mjölkorn?

Den väger så lite att den kan stanna på himelen i timmar innan den faller ner sakta men säkert.

Men fyfan hahahaha vilken dåre du är klockren!!

Har du sett fysiska bevis för att du inte kan se nanopartiklar om solen lyser på dom medans dom faller eller är det en tro att du inte kan se dom?

Det säger sig själv att du kan se hur små pariklar som helst om solen får speglas på dom för då blänker det i luften men skulle inte solen lysa på dom skulle du inte se nånting..

Du kan inte se ljus men ljus får dig att kunna se.
Citera
2014-06-30, 15:53
Medlem
Citat:
Och hur mycket tror du att en metallbit väger om den är 1000 gånger mindre än ett mjölkorn?

Den väger så lite att den kan stanna på himelen i timmar innan den faller ner sakta men säkert.

Men fyfan hahahaha vilken dåre du är klockren!!

Har du sett fysiska bevis för att du inte kan se nanopartiklar om solen lyser på dom medans dom faller eller är det en tro att du inte kan se dom?

Det säger sig själv att du kan se hur små pariklar som helst om solen får speglas på dom för då blänker det i luften men skulle inte solen lysa på dom skulle du inte se nånting..

Du kan inte se ljus men ljus får dig att kunna se.

mgh= mv^2,

Om du har läst fysik bör du känna igen den formeln, som bland annat säger dig att den kinetiska energin för ett objekt som faller ifrån höjd inte påverkas utav dess massa eftersom m står på båda sidor.

Nej du kan inte se partiklar som är mindre än våglängden som ögat kan se (nanopartiklar inkluderas i dessa). Det är en fyskalisk omöjlighet då den ljusvåg som studsar på partikeln inte kan upptäckas av ditt öga.

Det handlar om fysik på gymnasienivå.
Citera
2014-06-30, 16:05
Medlem
hundsatans avatar
Varför ska allt inom folihattsteorier baseras på tro? Är det en religion vi har att göras med?
Citera
2014-06-30, 16:33
Medlem
Citat:
Hur kunde du konstatera att det kom från flygplan mer än 10000 meter bort och inte från biltrafiken några hundra meter bort?
Citera
2014-06-30, 16:41
Avstängd
KungPungPats avatar
Aluminium används i chemtrails för att aluminium reflekterar solen bättre än andra metaller så..

Dom har lixom erkännt att dom ska spraya chemtrails utan att berätta det för folk för folk skulle protesterat ochdom som sprayar chemtrails tror att dom räddar mäsnkligheten när dom mördar planeten och naturen. Deras förklaring är att dom ska räddamäsnklguheten från växthseffekten geno att blockera solens strålar trots att allt liv på planeten behöver solens strålar för att kunna leva haahaa så det handlar inte om att rädda nn mänskligheten utan det handlar om hemlösa utomjoidngar som kidnappar planeten som männisor inte brydde sig om att sluta förstöra.

Nanopartiklarna jag såg kom från himmlen för det glimmrade överallt ovanför huvudet på mig och runt och mig.
Citera
2014-06-30, 18:26
Medlem
Citat:

Dom har lixom erkännt att dom ska spraya chemtrails utan att berätta det för folk för folk skulle protesterat ochdom som sprayar chemtrails tror att dom räddar mäsnkligheten när dom mördar planeten och naturen.
Källa?

Citat:
Deras förklaring är att dom ska räddamäsnklguheten från växthseffekten geno att blockera solens strålar trots att allt liv på planeten behöver solens strålar för att kunna leva haahaa så det handlar inte om att rädda nn mänskligheten utan det handlar om hemlösa utomjoidngar som kidnappar planeten som männisor inte brydde sig om att sluta förstöra.

Källa igen?
Citera
2014-06-30, 19:00
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Aluminium används i chemtrails för att aluminium reflekterar solen bättre än andra metaller så..

Dom har lixom erkännt att dom ska spraya chemtrails utan att berätta det för folk för folk skulle protesterat ochdom som sprayar chemtrails tror att dom räddar mäsnkligheten när dom mördar planeten och naturen. Deras förklaring är att dom ska räddamäsnklguheten från växthseffekten geno att blockera solens strålar trots att allt liv på planeten behöver solens strålar för att kunna leva haahaa så det handlar inte om att rädda nn mänskligheten utan det handlar om hemlösa utomjoidngar som kidnappar planeten som männisor inte brydde sig om att sluta förstöra.

Nanopartiklarna jag såg kom från himmlen för det glimmrade överallt ovanför huvudet på mig och runt och mig.

Mest effektivt är sotmoln så varför inte bara låta skorstenar bolma för det är mer effektivt än alu.nanopartiklar som behövs i så ofantliga mängder för att hindra solstrålarna.
Citera
2014-06-30, 19:01
Avstängd
KungPungPats avatar
Tyvär så kommer jag inte ihåg vad jag sökte på men vela du veta sanningen så hade du nog sökt på egen hand. för det finnns väldigt mycket info om chemtrails där ute.

Det roliga är nog tammefan att det finns miljontals videobevis för chemtrails från alla länder på planeten men ni chemtrailsförnekare tror att miljontals människor fått för sig att ta upp mobilen och filma condensstrimmor som sträcker sig tusentals meter precis som att flygmotorerna har berg av is fastfrysta på motorerna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in